כמה עולה קידום אתרים – הקושיה החמישית

אחד התחביבים של אנשים מישראל הוא לוודא מול חברים ובני משפחה כמה הם שילמו על שירותים מסוימים. כמה הם הוציאו על חולצה מקורית, האם ספק האינטרנט שלהם נתן להם הנחה וכמה הם מוציאים באופן קבוע בסופר. ההתעניינות הזו גרמה לתוכניות המדברות על חיסכון ומשוות בין גורמים שונים להפוך להצלחה מסחררת ולקבל רייטינג בשמיים. זאת גם אחת הסיבות לכך שכל עסק שמעוניין בקידום שואל את עצמו: כמה עולה קידום אתרים? אבל השאלה הזו לא עוצרת באותו המקום. היא ממשיכה הלאה ומתגלגלת אל חברים, אתרים אחרים ומקומות שונים להשוואת מחירים. לכן, כדאי לבדוק עם מקצוענים כמו חברת Latma מה ישפיע על הצעת מחיר לקידום אתרים וכמה זה יתבטא בתקציב החודשי של העסק.

מנוע חיפוש

כמה עולה קידום אתרים – המרכיבים של התשובה

שנות ניסיון

במידה והולכים לאיש מקצוע ללא ניסיון, המחיר יהיה נמוך יותר בצורה משמעותית. מדובר על אנשי מקצוע בתחילת דרכם, לעיים גם ללא תיק עבודות שעליהם צריך להמר בעל העסק ולראות האם יהיו רלוונטיים עבור העסק. אף על פי שזה יכול להיות הימור נהדר, ישנן פעמים בהן ההחלטה לא משתלמת והעסק רק מפסיד מכך כסף. במטרה למשוך אנשים לקחת את הסיכון הזה, מקדמי אתרים מתחילים מציעים מחירים נוחים יותר. אם רוצים להיות בטוחים, להימנע מטעויות ולנהל את התקציב בצורה שקולה – אולי כדאי לפנות למקדמי אתרים כמו חברת Latma שאחראית לקידום מוצלח של עשרות חברות במשק.

יחס אישי

בעידן הקר והמנוכר של הטכנולוגיה, כאשר מרב התקשורת נערכת באפליקציות ודרך הסמארטפונים – יחס אישי הפך להיות שם המשחק. בנק לאומי שהחליט לצאת בקמפיין של דיגיטציה מאבד לקוחות בעוד שבנק מזרחי שממשיך להעניק לאנשים יחס בסניפים אליהם הם רגילים מקבל עוד ועוד לקוחות חדשים. גם מקדמי אתרים שמעניקים ללקוחות שלהם יחס אישי וקצת התייחסות מעבר לבסיס יכולים לזכות בשם טוב במיוחד בשוק המקדמים וכך להגדיל את זרם הלקוחות. חשוב להמשיך ולשמור על היחס האישי שמעניק יתרון גדול כל כך , כי איבוד של יתרון זה מבטל את הייחודיות של המקדם.

התחייבות לתקופת זמן

בעבר, היה נהוג כי כל מקדם אתרים מחתים את הלקוח החדש על תקופת התחייבות בה הוא אינו יכול לעזוב. הרעיון שעומד מאחורי ההתחייבות טמון בכך שקידום אתרים אורגני הוא תהליך ארוך ויש לחכות מעט זמן כדי לראות תוצאות. אומנם גם רומא לא נבנתה ביום אחד, אך כיום לאנשים אין סבלנות. הם לא מעוניינים להמתין לסוף התקופה ולכן מעדיפים מקדמים אצלם אין התחייבות. במידה וההתחייבות יוצאת מן המשוואה, חשוב להבין כי המחיר עולה. מקדם אתרים שאינו יכול לדעת האם הלקוח יישאר בחודש הבא צריך לדאוג להכנסות כבר מראש, ולכן מעלה את המחיר.