פרסום עסקים – 4 דרכים לעשות זאת

ההתקדמות הטכנולוגית הביא עימה תחרות בין עסקים בפלטפורמות השונות המציעות אפשרויות רבות לפרסום בחינם או בתשלום.

המאמר יציע 4 דרכים לפרסום עסקים שיביאו לכם את הלקוחות.

 

1 – העסק על המפה? משמע הוא קיים!

הדרך הראשונה של פרסום עסקים על מנת להיכנס לשוק היא פרסום חינמי בגוגל מפות. ניתן באמצעות האפליקציה "מפות" להוסיף את שם העסק ופרטיו לתפריט באתר ובאותו הרגע העסק שלכם על המפה. מומלץ לשתול מילת מפתח שתוביל לעסק שלכם כמו: חלי לק ג'ל. לקוחות שיחפשו באזור לק ג'ל יוכלו לאתר את העסק בקלות.

 

2 – פרסום ממומן או חינמי ברשתות החברתיות

בשל העובדה שהפלטפורמה הנצפית ביותר היא הרשת החברתית, חשוב לפרסם את העסק בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב וכד'. בהתאם לקהל היעד אליו רוצים להגיע בוחרים ברשת המתאימה או בכמה מהן. למשל, טיקטוק יפנה אתכם לקהל הצעיר יותר ואילו פייסבוק לקהל המבוגר יותר. ניתן לפרסם בקבוצות או קהילות באמצעות יצירת תכנים ושיתופים לגמרי בחינם בהתאם לכללים של הקבוצות. במקרה שישנן קהילות שאינן מאפשרות פרסום, ניתן להפנות את המתעניינים לפרטי. בכל אופן, ככל שמעלים יותר פוסטים ומייצרים אינטראקציה של לייקים ותגובות עם הגולשים כך הם יעקבו אחרי העסק שלכם. שיטה זו טובה על מנת להשיג פרסום באינטרנט לעסקים קטנים. ביחד עם זאת, ניתן לעשות פרסום ממומן באמצעות לידים ודפי נחיתה בתשלום או לחילופין באמצעות מובילי דעת קהל ומפורסמים ברשת על מנת לקדם את העסק בצורה נרחבת.

 

3 – פרסום אורגני במנוע החיפוש של גוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר. בכל יום נכנסים מיליוני אנשים בעולם ומקלידים מילות חיפוש בשפה שלהם על מנת לאתר מידע או שירות לו הם זקוקים. למשל, משה מישראל שצריך פנצ'ריה קרובה לביתו יקליד "תיקון פנצ'רים באשדוד" ומייד יקפצו לו המוסכים בהם ניתן למצוא את השירות, למרות זאת, ייתכן שהפנצ'ריה של חיים תופיע לפני הפנצ'ריה של דודו ותהיה בעמוד הראשון של גוגל, כך שמשה ימצא אותה ראשונה ויפנה אליה. זהו הקידום האורגני. השירות שלכם צריך להופיע במקום הראשון ובעמוד הראשון. כדי שזה יקרה יש למצוא את מילות המפתח האיכותיות והמתאימות לאחר חקר המתחרים, לעשות אופטימיזציה לאתר ולהכניס בו קישורים ותכנים שיסייעו לאלגוריתם של גוגל לאתר אתכם ראשונים.

 

4 – פרסום באמצעות באנרים

באנרים הם מודעות או תמונות מעוצבות שהמטרה שלהן לפרסם את העמוד העסקי או האתר של העסק. בבאנר משלבים את פרטיו של העסק וכאשר הגולשים משוטטים ברשת, הבאנרים צצים גם אם לא חיפשו דברים רלוונטיים לעסק שלכם. על מנת להגיע ולהתמקד בקהל יעד מסוים רצוי שהבאנרים יופיעו כאשר הגולשים מחפשים שירות או מוצר הרלוונטי לעסק שלכם. מדובר על שיטה שעולה כסף אך מסייעת לקידום העסק גם אם מדובר על חשיפה בקליק ולא על באנר קבוע.

 

מחשב נייד

אולי יעניין אותך גם

טלפון קטן
מדריכים דיגיטליים
האם יש הבדל בין נוקיה לסמסונג כשר?

מכשירי סלולר כשרים או מסוננים הם הדרך שלנו להיות מחוברים ומקושרים לאנשים אבל במסגרת הגבולות והערכים שלנו. אין צורך להימנע מפיתויים, רק להבין מה מהמכשירים

קרא עוד »