"הארץ" הוא אחד העיתונים הוותיקים בישראל, שעה שהוא נוסד כבר בשנת 1919. מאז ועד היום הוא בנה עצמו כעיתון מוביל, הפונה לקהל רחב ואף איכותי. העיתון, הידוע בקו הפוליטי המובהק שלו, יוצא לאור על ידי רשת שוקן שאחראית לכמה מהעיתונים הכלכליים והמקומונים הנקראים בישראל. הוא מופץ בכ-70,000 עותקים בימי חול וב-95,000 עותקים ביום שישי, כאשר חלק משמעותי מהקוראים שלו הם מנויים. לכך ניתן להוסיף את אתר האינטרנט של הארץ, שהחל לפני כמה שנים במודל של חומת תשלום ובשיווק מנוי חודשי במחיר מינימלי.
פרסום בעיתון הארץ הופך בתנאים האלו לצעד עמוס יתרונות, במיוחד כאשר מבינים את חוקי המשחק ומבצעים אותו על פי הספר.
כל הסיבות לפרסם בעיתון הארץ
פרסום בעיתון הארץ מאפשר, קודם כל, פנייה לקהל יעד העומד בקטגוריות הכמות והאיכות גם יחד. לעיתון נחשפים עשרות אלפי קוראים מדי יום, רבים מהם נמנים על האוכלוסייה האיכותית ביותר בישראל מבחינת רמות השכלה או הכנסה כלכלית.
הפנייה לקהל יעד מהסוג הזה יכולה להיות מתורגמת לכדי אחוזי המרה גבוהים באופן יחסי של המודעות, ולו מכיוון שלקוראים יש את האמצעים לבצע את הרכישות. בדרך זו המודעה יכולה להיות מוצלחת פי כמה ולהוכיח את עצמו תוך פרק זמן קצר – במיוחד כאשר היא "מדברת בגובה העיניים" של הקוראים, מעבירה את המסרים האידיאליים עבורם ומשתמשת בעולם המונחים הוויזואלי והמילולי שלהם.
חשוב להדגיש שלא רק מודעות פרסום תמצאו בעיתון הארץ. העיתון נחלק למסופים יומיים (למשל חדשות, גלריה ודה מרקר) ומוספי סוף השבוע, בינהם מוסף גלריה שישי, תרבות וספרות, נדל"ן ועוד. בכל אחד ניתן למצוא פרסומים מסוגים שונים, דוגמת מכרזים, מודעות משפטיות, מודעות מסחריות, פרסומים ממשלתיים, פרסום מודעות נדל"ן, פרסום מודעות אבל וכן הלאה. את המודעות הספציפיות ניתן להתאים למדורים ולמיקומים שונים בעיתון, מה שלא רק משפיע על המחיר אלא גם עשוי להגדיל את התאמת המודעה לקהל יעד ספציפי.
דגשים להצלחת הפרסום
גם אם נקודת הפתיחה של פרסום בעיתון הארץ היא בהחלט גבוהה, עדיין רצוי שלא לקחת את ההצלחה שלה כעובדה מוגמרת. קבלת מספר החלטות "קטנות" ביחס לאופי המודעה, למאפייניה, לעיתוי הפרסום ולמיקום הספציפי בעיתון עשויה למקסם את יתרונותיה עוד יותר. אם אתם מעוניינים בפרסום מודעה בעיתון הארץ כאן בדיוק הסיוע של חברה מקצועית לפרסום מודעות בעיתונות הופך לאופציה מתבקשת או אפילו הכרחית.
חברה המתמחה בפרסום מודעות בעיתונים יכולה להעניק ללקוח ייעוץ ראשוני, לבנות יחד איתו את המודעה ולהתנהל בשמו אל מול הגורמים השונים במערכת ההודעות של עיתון הארץ. בכוחה גם להציע שילוב עם פרסומים בפלטפורמות אחרות, שיכולים להגדיל את החשיפה עוד יותר. התוצאה של כל אלו היא מודעה בעלת פוטנציאל גבוה להיות יעילה, כאשר תהליך הפקת המודעה יכול להיות מהיר יותר והעלויות שלה נוחות יותר כתוצאה מכך.