מדריך שיווק בפייסבוק ב 2019

2019 הייתה השנה של פייסבוק. עם השקת המטבע המקוון החדש של פייסבוק, יחד עם עקיפת מייקרוסופט בשווי השוק ומספר שינויים באלגוריתמי הקידום הממומן דרך הפלטפורמות השונות –  שיווק וקידום בפייסבוק ב-2019 הוא יעיל ומניב יותר מאי פעם.

אם פעם קידום אורגני בפייסבוק היה כלי חזק יותר מקידום ממומן, למרבה הצער (או למרבה המזל), פייסבוק שינו את האלגוריתמים כך שכיום חלק גדול הרבה יותר מהפוסטים שאליו המשתמשים נחשפים הם דווקא פוסטים ממומנים או פוסטים שמגיעים מעמודים גדולים ופחות מפוסטים מתוך הקהילה המצומצמת.

שינויים אלו מובילים לכך ששיווק ממומן וחכם דרך הפייסבוק הוא הכרחי וכמובן שקידום אורגני כבר לא מספיק לבד.

אנשי פייסבוק

למה לשים לב כשניגשים לשווק את העסק שלכם בפייסבוק?

  • פייסבוק כמנוע חיפוש –

היצירה של קהילות ממוקדות בתחומים מסוימים וספציפיים מאפשרת לקהילות הקטנות ליצור מאגרי ידע עצומים ועמוקים בתחומים מאוד נישתיים, ובתורם אנשים רבים נכנסים לקהילות אלו כדי לחפש המלצות ומידע בנוגע לתחומי העניין שלהם.

כך לדוגמא, בקבוצת הפייסבוק של חובבי המסעדות בישראל אנשים יחפשו המלצות לארוחה עסקית משתלמת בתל אביב ובאופן דומה, זוגות צעירים יחפשו מלונות לירח דבש במקסיקו בקבוצת הישראלים שמטיילים במקסיקו.

איך זה משרת אתכם?

ודאו כי אתם פעילים בקבוצות אלו וכמובן יעזור אם תדאגו להתפרסם ולהיות מומלצים בקבוצות אלו.

על כן, בניית פרופיל לעסק שלכם וטיפוח העמוד כמו גם להיות פעילים בקבוצות ולהגיד לאנשים ששואלים שאלות שלכם יש את התשובה ואת הידע. הדבר הזה יגרום לכם להיראות מקצועיים ויעזור לכם להיחשף מעט יותר בתוך אותה קהילה.

בנוסף, קהילות מצומצמות אלו אולי לרוב מורכבות ממספר קטן יותר של אנשים אך חשוב לשים לב כי באופן טבעי כבר אותם אנשים בקהילה זו הם קהל היעד הטבעי שלכם ולכן אתם יכולים גם לפרסם בתוך אותה קבוצה וגם היחס בין הרלוונטיות של המודעה שלכם לחברי קהילה זו לכמות האנשים היא הרבה יותר טובה מ –"פרסום עיוור", פרסום ללא מיקוד על קהל יעד.

  • שימוש בכלים המוצעים על ידי פייסבוק לקידום הפוסטים שלכם –

נגיד וכתבתם פוסט שמפאר את המוצרים החדשים שנוספו לקטלוג שלכם. אתם מעוניינים כרגע שהפוסט יקבל חשיפה רבה ככל האפשר.

פייסבוק מאפשרת לכם לשלם לפי כמות החשיפה בה אתם מעוניינים באמצעות הכלי שנקרא Boost Post אשר מה שהוא עושה – הוא מציג את הפוסט שלםכ ליותר אנשים ומציג אותו גבוה יותר בראשית הדף.

כלי נוסף ושימושי היא כלי לבניית מודעות שמאפשר לכם להתמקד בקהל היעד באופן מדויק יותר מאשר הכלי הקודם . Facebook Ads Manager נותן לכם לבנות פרסומות עם מטרות ברורות ובכך עוזר לכם להשיג את יעדים שונים: יותר הקלקות, יותר עוקבים, יותר לייקים, וכו'.

למידע נוסף וסיוע בשיווק העסק שלכם ברשתות החברתיות פנו אל:

https://www.facebook-marketing-leads.com

אולי יעניין אותך גם

קידום אתרים
קידום אתרים אורגני
הכל על תוכן ועיצוב באתר

סוף סוף הגשמתם חלום והקמתם בית עסק משלכם! עכשיו, כשהכל מוכן ואתם מחכים לפריצה הגדולה, הגיע הזמן לבנות לבית העסק שלכם גם אתר אינטרנט שיוכל

קרא עוד »
קידום אתרים
קידום אתרים אורגני
כיצד לקדם את העסק באינטרנט?

כל בעל עסק יודע שערוץ האינטרנט יכול לספק עבורו מגוון רחב של יתרונות: חיסכון בעלויות תפעול והקמה, סיכונים סביבתיים מופחתים, המשכיות עסקית גם במקרי קיצון

קרא עוד »
ראש התקדמות
קידום אתרים אורגני
איך לבחור מקדם אתרים

קידום אתרים הוא אחד האלמנטים החשובים בעולם העסקים של היום. קידום אתרים, או באנגלית SEO, נועד כדי לגרום לאתר שלכם להופיע במקום גבוה בחיפוש בגוגל.

קרא עוד »
קידום אתר עורך דין
קידום אתרים אורגני
קידום אתר עורך דין

בעידן שבו אנו חיים היום, האינטרנט הוא ללא ספק מקור הפרסום הגדול והמשמעותי ביותר העומד לכל עסק. עסקים רבים משתמשים באינטרנט על מנת לקדם את

קרא עוד »