על מנת לקדם אתר רהיטים חשוב לדאוג לפרסום באתרים הנכונים, להציג בתמונות ויזואליות מעולות להמחשת פריטי הריהוט השונים והכי חשוב – לכתוב תוכן ענייני ומדויק שימשוך את ציבור הקונים לקנות דווקא באתר אותו אתם מקדמים.
קידום אתרים – כל התורה על רגל אחת
עם פרוץ עידן האינטרנט, זה היה רק עניין של זמן עד שעולם הפרסום המסורתי שנשען על פרוסומת בעיתון, ברדיו ובטלויזיה יידחק הצידה לטובת פרסום באמצעות הרשתות החברתיות, מגזינים דיגיטליים ועוד. מנוע החיפוש של גוגל והאלגוריתם המורכב שלו הפכו גם הם לדרך מצויינת לשיווק כאשר תופיעו ראשונים בדף התוצאות כשמישהו מחפש דבר מה שקשור לתחום העיסוק שלכם, לדוגמא, פינות אוכל מזכוכית.
כיצד מקדמים אתר רהיטים?
מאחר וחנויות רהיטים נמצאות בתחרות עזה, חשוב מאד לדייק את מילות החיפוש ולמצוא את הייחודיות והמקוריות של אתר הרהיטים שאותו תרצו לקדם. לדוגמא, אם החברה עבורה אתם עובדים מייצרת כיסאות לפינת אוכל בסגנון מיוחד מאד שאין לאף אחד אחר, צריך להבליט זאת, אם המחירים שלהם מאד משתלמים, צריך לציין זאת, ואם הם מתאימים למגזר מסויים הזקוק מאד למוצר שהם מייצרים, כדאי מאד להבליט זאת.
מספר טיפים לקידום אתר רהיטים
להלן מספר טיפים לקידום אתר רהיטים על מנת שהלקוח שלכם יזכה לשגשוג והצלחה ולגל של הזמנות בעקבות הפרסום:
- מי קהל היעד שלכם? הקפידו למקד את קהל היעד שלכם ולפרסם באתרים שהם בדרך כלל נמצאים בהם. זוגות צעירים מחפשים ריהוט איכותי לדירת המגורים הראשונה שלהם או זוגות הנמצאים בשלב שבו הם רוצים לחדש ולרענן את מראה הבית ולהתאימו לגיל הילדים המתבגרים.
- מה מיוחד בחברה שאותה אתם מפרסמים? לכל יצרני הרהיטים יש שולחנות, מיטות, כיסאות וארונות, אז מה מיוחד בחברה שאתם עובדים איתה? האם יש לה סגנון ייחודי? מחירים זולים? איכות גבוהה? חפשו את השונה והמיוחד והבליטו אותו.
- אמינות ומקצועיות – חשוב להקפיד על שפה אמינה ומקצועית. לקורא המצוי אין כוח או זמן לבזבז על תוכן שנראה מרושל שלא הושקעה בו כל מחשבה וחס וחלילה עם שגיאות תחביר או כתיב. ככל שתהיו אמינים ומקצועיים יותר, וגם מעניינים יותר, כך הסיכויים שמישהו יקרא את מה שאתם כותבים גדל וזה יועיל לבית העסק שאתם מפרסמים.
מה אם זה לא מתקדם כמו שצריך?
צריך לזכור שקידום אתרים הינו תהליך, ולכן במידה והקידום אינו משיג את התוצאות שציפיתם לו זה לא הזמן להתייאש אלא להפשיל שרוולים, לדייק את קהל היעד, לייעל את דרכי הפרסום, להעזר בתמונות טובות יותר ובכותרות מושכות יותר עד להצלחתכם. ישנם מדריכים רבים שיסייעו לכם להגיע לתוצאות מעולות אך הכי חשוב שתמשיכו לנסות ולא תרימו ידיים כי בסופו של דבר הצלחת בית העסק שאתם מפרסמים תהיה גם ההצלחה שלכם.