גם אם יש לה תחרות קשה, פייסבוק היא עדיין אחת הרשתות החברתיות הכי גדולות העולם. מסע פרסום ברשת החברתית יכול לקדם כל עסק. אבל איך מנהלים מסע פרסום ממומן בפייסבוק? התשובות – בטקסט.
כיצד מנהלים קמפיין ממומן בפייסבוק
אפשר לנהל קמפיין בפייסבוק באמצעות Facebook Ads Manager. אולם, מכיוון שהפעלת קמפיינים מוצלחים בפייסבוק דורשת מומחיות וניסיון בשיווק דיגיטלי, מומלץ להיעזר בחברת שיווק דיגיטלי, כמו דיגיטל אפ שיווק בפייסבוק.
חברות מעסיקות אנשי מקצוע שמתמחים בפרסום בפייסבוק ויכולים לעזור לכם ליצור ולהפעיל קמפיינים שמתיישרים עם היעדים העסקיים שלכם ומספקים תוצאות בשטח. על ידי שיתוף פעולה עם חברת שיווק דיגיטלי, אתם יכולים לחסוך זמן, משאבים וכסף תוך הגעה לקהל היעד שלך ביעילות בפייסבוק.
איך יוצרים קמפיין ממומן בפייסבוק
פייסבוק מציעה אפשרויות פרסום שונות כמו הגברת חשיפה לפוסטים, יצירת קמפיינים וקידום אירועים. לכל אחת מהאפשרויות הללו יש תהליך ודרישות משלה. כדי שתבינו את ההיגיון שבשיגעון, ריכזנו 6 צעדים בסיסיים ליצירת קמפיין מומן מוצלח בפייסבוק:
הגדירו את יעדי מסע הפרסום שלכם
הצעד הראשון תמיד יהיה להגדיר את מטרת מסע הפרסום שלך. המטרה יכולה להיות הגברת המודעות למותג, שיפור בטראפיק לאתר, יצירת לידים או קידום של המכירות.
בחרו את קהל היעד שלכם
אתם יכולים לבחור למקד את המודעות שלך על סמך מגוון גורמים כגון גיל, מגדר, מיקום, תחומי עניין והתנהגויות. למשל, אם אתם רוצים לפרסם פרוייקט נדל"ן בחיפה – אין סיבה שילדים בני 16 בבאר שבע יחשפו לקמפיין שלכם.
הגדירו את התקציב שלכם
אתם יכולים לבחור להפעיל את מסע הפרסום שלכם בתקציב יומי או לתקופה ארוכה. כדאי גם להגדיר מחיר מקסימלי להצעות מחיר עבור המודעות שלכם. אם תשתמשו בשירותתיה של חברת שיווק דיגיטלית, אולי תוכלו לקבל מחיר טוב יותר, שלא הייתם מצליחים להשיג לבד.
צרו את המודעה שלכם
יתרון של קמפיין ממומן בפייסבוק הוא שאתם יכולים ליצור מודעה באמצעות Facebook Ads Manager. אתם יכול לבחור מתוך מגוון פורמטים של מודעות כגון תמונה, וידאו, ואפילו סטורי.
בחרו את מיקום מודעה
ממש כמו בעולם הפיזי, יש שטחי פרסום שנחשפים יותר, ויש שטחי פרסום שנחשפים פחות. אתם יכול לבחור היכן המודעות שלך יופיעו בפייסבוק. למשל בפיד החדשות, או בעמודה הימנית מעל הצ'אט.
הפעילו את מסע הפרסום שלכם
לאחר שתבחרו קהל יעד, תיצרו מודעה ותבחרו מיקום – תוכלו להפעיל את מסע הפרסום שלכם. תוכלו לעקוב אחר הביצועים שלו באמצעות Facebook Ads Manager. אם תשכרו את שירותיה של חברת שיווק דיגיטלי – היא תוכל לעשות את זה בשבילכם.
סיכום
לסיכום, יצירת קמפיין ממומן בפייסבוק היא לא משימה מורכבת במיוחד. יחד עם זאת, שימוש בחברת שיווק דיגיטלי מקצועית תעזור לכם למקסם את התוצאות של הקמפיין.