כיסוי חזק לגלקסי – איך בוחרים

אחרי שכבר רכשתם מכשיר מסוג סמסונג גלקסי חדש, אתם בטח יודעים שאין מנוס מלהוסיף לו גם מגן מכשיר שימור עליו לרבות הוספת מגן המסך.

לפני שאתם רצים להזמין מאחד האתרים הסינים מגן לגלקסי, נסו לבדוק כמה דברים חשובים שיעזרו לכם להבין את החשיבות של מגן איכותי.

פאלפון חדש

 

הנה כמה טיפים שיעזור לכם לבחור נכון את המגן הטוב ביותר לגלקסי שלכם.

לפני שנתחיל, חשוב לציין שהטיפים האלו הם בגדר המלצה, גם אם רכשתם מגן בהתאם לטיפים הבאים, זה לא אומר שנפילת המכשיר מקומה שניה אחרי שימוש באחד המגנים שתבחרו, יצליח לשמור על המכשיר, אבל בהחלט יעזור לכם לשמור על המכשיר מהחלקות מהיד, או נפילות קלות.

יכולת הגנה :

הסיבה הראשונה בגלל אנו רוכשים כיסוי לגלקסי היא בגלל שאנו רוצים להגן עליו, גם מפני נפילות וגם מפני שריטות על המכשיר, רוצים להגן לא רק מפני שריטות על הצג אלא גם בכל החלק ההקיפי של הגלקסי.

לכן, הדבר הראשון אותו אנו צריכים לבדוק הוא יכולת ההגנה על המכשיר.

איך נבדוק את יכולת ההגנה של הכיסוי ? הרי אנחנו לא רוצים לעשות ניסיים ולזרוק את המכשיר מהגג ולראות מה יקרה לו, אין אחד שייקח את הסיכון הזה.

אז איך תדעו כמה המגן שלכם באת ישמור על המכשיר ? הנה כמה דגשים :

  1. הפינות של המגן – היום יש לא מעט סוגים של כיסויים ומגנים למכשירים סלולריים, אחרי המון מקרים אותם יצרנים של אותם כיסויים הבינו שמכשיר לא נופל רק החלק האחורי או הקדמי שלו, אלא יכול ליפול גם על אחת הפינות.
    מכאן שיש היום כיסויים עם כריות אוויר קטנות הנמצאות בכל ארבעת הפינות של המכשיר, אותן כריות אוויר ישמרו על המכשיר גם מנפילה על הפינה.
  2. יכולת הכיסוי – כיוסי המכשיר צריך להיות כיוסי שיעטוף מעט את המכשיר לא רק מהחלק האחורי, אלא גם מהחלק הקדמי, כלומר שמסגרת הכיסוי תיגמר על החלק הקדמי מכמה סיבות, הסיבה הראשונה היא בכדי שכיסוי יהיה צמוד לטלפון ולא ייפול מהמכשיר, סיבה נוספת היא שעל ידי כך הוא מגן גם על החלק הקדמי מנפילה על צד המסך.
  3. איכות החומר – אם מדובר על פלסטיק קשיח אין זה אומר שהוא שומר טוב יותר על המכשיר מאשר סיליקון.
    הסיליקון בולם את הזעזוע מהנפילה ולכן יש צורך בחומר סיליקון איכותי, אם מצאתם מגן משלוב מסיליקון בחלקו הצדדי ופלסטיק קשיח מאחור, הרי לכם מגן מעולה.

עיצוב :

שאנו רוכשים מכשיר סלולרי עוד לפני המאפיינים הטכניים שלו, חשוב לנו גם החלק העיצובי של המכשיר.

אנחנו לבטח לא רוצים שבגלל שהוספנו כיסוי הגנה למכשיר כל העיצוב המיוחד של המכשיר שלנו ייהרס, לכן כדאי מאוד למצוא מגן כזה שלא יפגע בעיצוב של המכשיר.

הכיסוי צריך להיות חלק, אלגנטי בעל צבע אחיד ואם אפשר למצוא מגן שקוף שיראה את העיצוב המקורי של הגלקסי זה עדיף בהחלט.

אולי יעניין אותך גם

מהו ייפוי כוח נוטריוני
כללי
מהו ייפוי כוח נוטריוני?

ייפוי כוח נוטריוני הוא מסמך חשוב מאוד, שיכול להבטיח כי ענייניכם יטופלו בצורה יעילה ומקצועית במקרה שתתקשו לפעול בעצמכם – על כך במאמר הבא.  

קרא עוד »
תמונה על זכוכית לבית
כללי
שלושה אקססוריז מושלמים לבית

אקססוריז ממלאים תפקיד משמעותי בהפיכת מקום מגורים לבית מאחר והם מוסיפים אופי, סגנון ואישיות לחלל המגורים. במאמר זה נסקור שלושה אקססוריז מושלמים לבית שיכולים לשדרג

קרא עוד »