השפעת חוות דעת חיוביות על קידום אתרים – כל מה שצריך לדעת

חוות דעת חיובית ברשת היא הנכס החשוב ביותר לעסק – במיוחד בכל מה שנוגע לקידום אתרים. מדריך זה עולה לאתר, כדי להעלות את המודעות לנושא ולציין שלא מדובר רק ביחסי ציבור טובים, אלא בחלק בלתי נפרד מהאלגוריתם של גוגל. הישארו כאן ותגלו את כל הפרטים החשובים, למשל, איך חוות הדעת משפיעות על ההתנהגות של לקוחות פוטנציאליים? ולמה הן משמשות ככלי עסקי שחשוב להכיר בו?

חוות דעת חיוביות משפרות את הדירוג בתוצאות החיפוש

אי אפשר להתעלם מההשפעה הבולטת ביותר שנוגעת לחוות הדעת החיוביות שנכתבות ברשת – אלה מקדמות את האתר שלכם כחלק מקידום אורגני. שכן, גוגל ומנועי חיפוש אחרים, רואים בביקורות אלה כמדדים שמאפשרים להעריך את האיכות והרלוונטיות של העסק. אז איך זה עובד אתם שואלים? ממש כך: גוגל נחשף לחוות דעת רבות שנכתבו אודות העסק, כך שהוא יוצא מנקודת הנחה שהעסק פעיל ומעורר מעורבות מצד לקוחותיו. הדבר מחזק את הרלוונטיות של הדף בתוצאות החיפוש. מדובר ביתרון משמעותי, משום שגוגל שואפת להציג לגולשים את התוצאות המהימנות והפופולאריות ביותר. כך שעסקים עם דירוג גבוה וביקורת חיובית, צפויים להופיע במיקומים בולטים.

ביקורות חיוביות על קידום אתרים (SEO)

ממה כדאי להימנע?

אי אפשר להרחיב על חוות דעת חיוביות, מבלי להזכיר את הצד הפחות נעים – ניסיונות הונאה. לצערנו, יש לא מעט עסקים שכותבים חוות דעת מזויפות. מדובר בתרחיש שכדאי להימנע ממנו. שכן, אלה עלולות להיתפס כלא אמינות ולפגוע בסופו של דבר בדירוג. לצד זאת, כדאי להקפיד על ניהול קבוע של הביקורות, תוך יישום של הפעולות הבאות:

  1. כתבו תגובה ללקוחות
  2. תדווחו על ביקורת שקרית
  3. צרו קשר עם לקוחות מאוכזבים

רוצים לראות דוגמא של ניהול ביקורות איכותי? גלשו אל אתר המלצות על עורכי דין מובילים – שם תמצאו חוות דעת אותנטיות, תגובות מקצועיות ודוגמא לשיח מקצועי עם הלקוחות.

כלי לשיפור השירות

ביקורות שנכתבו על ידי לקוחות הן לא רלוונטיות רק לגולשים אחרים – מדובר במקור מידע חיוני לבעל העסק. שכן, הוא יכול לגלות פרטים חשובים אודות חוויית הלקוח, תהליכים שדורשים שיפור ועוד. ניתן לקבל את המידע, באמצעות ניתוח מתקדם שנעשה תוך שימוש באפליקציות ייעודיות שמנתחות את הטקסט ומפיקות תובנות

טיפ חשוב: כך תעלו את מספר חוות הדעת החיוביות

אתם רוצים ליהנות מהיתרונות שצוינו לעיל? אם כך, עליכם לפנות ללקוחות קיימים ולבקש מהם באופן אישי לכתוב את חוות דעתם ברשת. שימו לב שאתם מוקירים תודה לאחר הפנייה ולא מתגמלים אותם באופן כזה או אחר על הפעולה.

לסיום

בחוות דעת חיוביות יש הרבה יותר מעוד מחמאה – מדובר במנוע חשוב לקידום ברשת. אם אתם רוצים לבלוט על פני המתחרים ולמשוך לקוחות חדשים, עליכם להתייחס לביקורות כלקוח אסטרטגי. תבקשו, תעקבו ותגיבו, פשוט תנו למילים של הלקוחות שלכם לעבוד עבורכם.

כלי לשיפור השירות

אולי יעניין אותך גם

אילו מכשירים תומכים ב-eSIM
דיגיטל
אילו מכשירים תומכים ב-eSIM?

ארזתם מזוודות, עשיתם ביטוח נסיעות ואפילו מצאתם בייביסיטר לחומי הכלב, עכשיו רק נשאר לוודא שהטלפון שלכם יוכל לתמוך בסים דיגיטלי שיאפשר גלישה ושיחות. כך אתם

קרא עוד »
קידום אורגני
דיגיטל
6 טריקים לאמינות בקידום אורגני

בנוף הדיגיטלי התחרותי, יצירת אמינות היא חיונית להצלחת קידום האתר. קידום אורגני מתייחס לשימוש בשיטות שאינן בתשלום כדי למשוך ולהביא מבקרים לאתר. במאמר זה נדון

קרא עוד »