איך לגרום לדף נחיתה למכור יותר

דף נחיתה הוא ההזדמנות של העסק לגרות את החושים הוויזואליים של הגולש.

בעולם של אוטוסטרדת מידע עם כמויות אדירות של תוכן אשר עוברות לגולשים מול העיניים, המפגש הראשוני של הגולש עם העסק צריך להיות בעל יכולת

משיכה שתיצור אצלו עניין.

יישום מספר כללים יכול  להגדיל את הפוטנציאל של דף הנחיתה לגרות את הגולש ולהגדיל את המכירות של המוצר.

 

מהו דף נחיתה?

בשונה מאתר אינטרנט אשר יש בו תפריט, מספר דפים, אפשרויות גלילה ואפשרות ניווט, דף נחיתה הוא דף אינטרנט אליו מגיע הגולש לאחר שנתקל בפרסומת או קישור בעת שגלש באתר אחר. לחיצה על אותו קישור מובילה את הגולש לדף אינטרנט שאינו חלק מאתר. מטרת הדף היא למשוך את תשומת לבו של הגולש לרכישת מוצר מסוים תוך השארת פרטי יצירת קשר.

כך לדוגמה, גולש עשוי להיתקל בקישור עם כותרת הנוגעת לרכישת רכב בזול. לחיצה על הקישור תוביל את הגולש לדף נחיתה ובו מסר מושך כגון תמונה של רכב בעל מראה מרשים עם תג מחיר אטרקטיבי. להשלמת התמונה, יכיל דף הנחיתה מקוום בו יוכל הגולש למלא את פרטיו על מנת שנציג החברה המפרסמת ייצור עמו קשר בנוגע לרכישת רכב.

 

מה חייב להיות בכל דף נחיתה?

דף נחיתה טוב הוא כזה אשר ממצה את המסר ומזקק אותו. בעוד אתר אינטרנט מאפשר שיטוט בין העמודים שבו, דף הנחיתה הוא למעשה מודעה דיגיטלית בה ניתן למלא פרטים. בשל כך, עליו להיות אטרקטיבי. הכנתו נעשית לרוב על ידי מעצב גרפי ולכל דף נחיתה מחיר אחר בהתאם למורכבות העיצוב שלו. הדרך להפיכת דף הנחיתה למושך היא באמצעות הקפדה על מספר כללים:

  1. הבלטה ברורה של המוצר אליו נוגע דף הנחיתה.
  2. הכללתו של מסר ברור וקולע.
  3. שימוש במלל לצד שימוש בתמונה או אנימציה.
  4. הבלטה של המשבצות בהן על הגולש להשאיר את פרטיו לשם יצירת קשר עמו.

 

התאמת דף הנחיתה לאופי של העסק

על מנת להגדיל את יכולת המכירה של דף הנחיתה, יש צורך בהתאמתו לקהל היעד אליו פונה הפרסומת. דף נחיתה אשר מפרסם מוצר יוקרתי לא יכול להיות בעל מאפיינים זולים וצעקניים. דף נחיתה אשר פונה לפלח שוק מסוים צריך להיות מעוצב באופן שימשוך את הקהל המשתייך לאותו פלח שוק ולא כזה אשר מעוצב באופן גנרי.

 

הפוטנציאל המסחרי של דף הנחיתה – אין שני לרושם ראשוני

דף הנחיתה הוא אמצעי למשיכת הגולש על מנת להניע אותו לרכישה. על מנת להגדיל את פוטנציאל המכירה שלו, עליו להיות בעל מסר מושך וברור, להכיל תיבות להשארת פרטים ולהיות מעוצב מתוך חשיבה על קהל היעד אליו הוא מופנה. הקפדה על כללי הבסיס בעת עיצוב והפצת דף נחיתה תמשוך אליו מספר גדול יותר של גולשים ובכך תגדיל את פוטנציאל המכירה של המוצר המפורסם בו.

 

מסך עם נתונים

אולי יעניין אותך גם

טלפון קטן
מדריכים דיגיטליים
האם יש הבדל בין נוקיה לסמסונג כשר?

מכשירי סלולר כשרים או מסוננים הם הדרך שלנו להיות מחוברים ומקושרים לאנשים אבל במסגרת הגבולות והערכים שלנו. אין צורך להימנע מפיתויים, רק להבין מה מהמכשירים

קרא עוד »