מסך מחשב
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

איך לבנות דפי נחיתה

[rank_math_breadcrumb]

כמעט לכל אתר אינטרנט השייך לעסק כלשהו יש דף נחיתה. דף נחיתה הוא בעמם דף העוסק בשיווק אינטרנטי של העסק.  זהו הדף הראשון שהלוקח נחשף אליו כאשר הוא מופנה לאתר העסק כתוצאה מלחיצה על מודעת פרסום או על איזשהו קישור ברשת.

 

מה מכיל דף נחיתה?

דף נחיתה הוא בעצם דך האינטרנט הראשון שהלקוח נחשף אליו ובניגוד לדפי תוכן סטנדרטים של אתרי אינטרנט הוא יותר ממוקד ונועד להניע את הלקוח הפוטנציאלי לפעולה. דפים אלו בעצם נועדו לתפוס את תעומת הלב של הגולש ולגרום לו לבצע את הפעולה הרצויה- לקנות את המוצר, להשאיר פרטים, להירשם לניוזלטר וכו'. לכן הוא מעוצב שונה ומכיל פרטים מצומצמים מבלי להעמיס על הגולש.

הדף מעוצב באופן מכירתי. כלומר, הוא מכיל בדרך כלל מעט מלל הכולל לרוב רק כותרות וכותרות משנה ומעט כתיבה שהיא כתיבה שיווקית בלבד.

 

למה צריך דף נחיתה?

כאשר אנחנו באים לשווק מוצר או שירות באינטרנט לא פשוט ליצור תנועה רבה וממוקדת לאתר. כל לקוח פוטנציאלי שמגיע לאתר שלכם, עלה לכם במאמץ מסוים, אם זה בהשקעה בקידום אורגני של האתר או פרסום שיווקי באתרים שונים.

לכן, כדאי שהעמוד הראשון אליו נחשף אותו לקוח פוטנציאלי יהיה ממוקד על מנת להניע אותו לפעולה, ולא יגרום לו להתייאש ולוותר בגלל חשיפה ליותר מדי תוכן ומידע.

איש קידום

 

מבנה דף נחיתה

לדף נחיתה אין תבנית קבועה ויש מקום להתאמה אישית אך כן יש אלמנטים מרכזיים שנמצאים ברוב דפי הנחיתה. הדף מאוד בולט ויזואלית ומושך את הלקוחות הפוטנציאלי. הוא מכיל בעיקר כותרות על המוצר או השירות ומעט טקסט שיווקי, כמו מידע על החברה שיכול לעודד קנייה, הנחות, לקוחות ממליצים וכו'.

הדבר הבולט ביותר בדף צריך להיות הדרך לפעולה- הכפתור לרכישה או דף להשארת פרטים ולהרשמה או מספר טלפון ליצירת קשר.

אספקט נוסף מאוד חשוב בדף נתיחה הוא ניווט מצומצם. דפי נחיתה טובים לא מאפשרים לעבור מדף הנתיחה לאתרים אחרים ואין בהם קישורים כלל. הם יכולים רק לנתב את הלקוח לפעולה או ליציאה מהאתר.

 

איך ליצור דף נחיתה אפקטיבי

על מנת ליצור דף נחיתה אפקטיבי עליך להכיר היטב את קהל היעד שלך. הדף צריך לענות לקהל יעד ממוקד. הגולש שהגיע לדף שלך צריך להיות גולש שחיפש בדיוק את המוצר או השירות שאתה מספק. כלומר, הדף צריך להיות בהמשכיות לתוכן הפרסומת או לקישור שהגולש לחץ עליו.

הכתיבה בדף צריכה להיות קצרה, ישירה וברורה. עליך לכתוב בפנייה ללקוח. אם זה שירות לגברים או נשים יש להתאים את הניסוח או אם זה לבני נוער או לאנשים מבוגרים גם כן. יש דרכים טובות לנסח פנייה לכל קבל יעד מסוים שיעזור לאופטימיזציה של דך הנחיתה שלך.

לבסוף, יש לזכור שבניית דפי נחיתה זה לא קל כמו שזה יכול להיראות, אם אתה מעדיף לא להסתבך ולקבל דף נחיתה מוכן לאתר שלך, חברה לבניית אתרים תוכל לעשות זאת בשבילך.

גם אתם יכולים להיות בטופ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סגירת תפריט