שיווק דיגיטלי לעסקים – מהן הפלטפורמות וכמה תצטרכו להשקיע

לפני כמה ימים, בזמן שישבנו בבית קפה תל אביבי, שמענו שיחה בין בעלי עסקים שכנראה עדיין לא הכירו את הפלטפורמות שנוגעות לשיווק דיגיטלי.

הם שוחחו ביניהם על אפשרויות הפרסום השונות בכל מדיה שהיא לא האינטרנט.

היינו חצופים, התיישבנו לידם ושיתפנו אותם בכל המידע שיש לנו בנושא.

רוצים גם לדעת מהן הפלטפורמות של שיווק דיגיטלי לעסקים וכמה זה יעלה לכם? תמשיכו לקרוא.

 

פלטפורמה מספר 1 – פרסום בגוגל

את גוגל אנחנו כנראה לא צריכים להציג בפניכם, מדובר במנוע החיפוש הגדול ביותר שקיים. מעבר להגדרה המוכרת שלו, הם גם פלטפורמה נהדרת לקידום של עסקים ואתרי אינטרנט. ממחקר קטן שערכנו בנושא גילינו שמעל מ-90% מהחיפושים בישראל מתבצעים על ידי מנוע החיפוש של גוגל. הפוטנציאל האדיר שיש למנוע זה מביא לכך שעסקים רבים נוספים מידי יום לפלטפורמת הפרסום הזו והם רואים תוצאות במהירות. בתוך הפלטפורמה הזו יש 2 תתי פלטפורמות:

  1. קידום אורגני בגוגל
  2. קידום ממומן בגוגל

רוצים לדעת מהם? וכמה הפרסום בהן צפוי לעלות לכם? תיאזרו בסבלנות, כבר נגיע לזה.

 

פלטפורמה מספר 2 – קידום אורגני בגוגל

אולי שמעתם את הביטויים "מילות מפתח" או "יצירת פרופיל קישורים". אלו בעצם הליכים שמטרתם להקפיץ את האתרים שמקודמים ולגרום להם להגיע אל המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. תחשבו על זה רגע, מתי בפעם האחרונה יצא לכם לערוך חיפוש בגוגל וללחוץ על אתר שנמצא בעמודה השנייה או השלישית של מנוע החיפוש? אם לא שמתם לב, אתם לחצתם עד עכשיו על בעלי אתרים שמבינים עניין בכל הנוגע לתחום של שיווק דיגיטלי לעסקים. העלות של הליך שכזה משתנה בהתאם לכמות של מילות המפתח הנבחרות. ככל שתבחרו יותר מילות מפתח, כך תשלמו יותר (ומצד שני, כך גם אתם מעלים את הסיכויים להופיע בפני יותר ויותר גולשים).

 

פלטפורמה מספר 3- קידום ממומן בגוגל

השיטה הזו נקראת גם "גוגל אדס" ומה עומד מאחוריה אתם שואלים? כסף. אתם משלמים על כל קליק של גולש על המודעה. המודל נקרא גם "תשלום לפי קליק". היתרון המשמעותי במודל זה הוא שאתם לא צריכים לשלם על חשיפות אלא רק על התוצאה הממשית שמתקבלת. ראוי לציין כי המחיר של כל קליק משתנה ממקום למקום.

 

פלטפורמה מספר 4 – פרסום בפייסבוק

הפייסבוק הוא כלי שיווקי שמאפשר לבעלי עסקים לפרסם את עצמם באמצעות מודעות שקופצות על המסכים של משתמשי האפליקציה. יש לפלטפורמה זו מספר יתרונות:

  • המודעה שלכם פונה אל קהל היעד שלכם
  • אתם יכולים לנהל גם עמוד חינמי ועוד

 

סיכום

ישנן 4 פלטפורמות שבאמצעותן בעלי עסקים יכולים לשווק את העסק שלהן. ומה לגבי העלות? יש לבחון את היתרונות של כל פלטפורמה ולראות איזו מהן מתאימה לכם ביותר ורק אז לבחון את המחיר.

דף אינטרנט

 

אולי יעניין אותך גם

קידום אתרים
קידום אתרים
10 דברים שחשוב לזכור על SEO

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא היבט מכריע בשיווק דיגיטלי שיכול לעזור לעסקים להגביר את הנראות המקוונת שלהם ולהוביל תנועה לאתר שלהם. בעוד שקידום אתרים יכול

קרא עוד »
קידום אתרים
קידום אתרים
Java script SEO – איך תעשו את זה נכון

Java script מוסיף רכיב של דינמיות באתרים ובאמצעותו ניתן לעדכן ולשנות במהירות את התוכן בעמודים. במקרים רבים עושים שימוש ב-JS לעימוד, לביצוע קישורים פנימיים, לבנות

קרא עוד »