3 דברים שאתם צריכים לדעת על קידום ברשת

בעבר קידום אתרים היה עניין ל "מביני עניין" בלבד, כיום כמעט כל עסק מבין כי בלי חברה לקידום אתרים הם כמו לא קיימים. היום כולם מחפשים חברת קידום אתרים מעולה בכדי לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש ובגוגל בפרט. מצב השוק כיום הוא שיש מאוד חברות של קידום אתרים וגם פרילנסרים בתחום שמספקים את השירותים האלו.

איך אפשר לדעת במי לבחור ומה צריך לחפש כשאנחנו בוחרים חברת קידום אתרים? מעולה ששאלתם, אלו בדיוק הדברים שנדבר עליהם בהמשך!

 

  1. היזהרו מהבטחות בתחום קידום האתרים

כמו בהמון תחומים, גם בתחום קידום האתרים אין אפשרות להבטיח להם 100% של הצלחה או מה יהיה המיקום המדויק שלך בתוצאות החיפוש. וזה נכון גם לגבי הקידום האורגני ובטח לגבי הממומן. כל חברה שמבטיחה לכם מקום ראשו בקידום האורגני ובמקום ראשון בממומן מבטיחות לכם הבטחות שווא שאפילו גוגל והמערכת שלה לא רוצה או חייבת לקיים בעבורכם. או בעבור חברת הקידום שבחרתם. מה מניע חברות כאלו להבטיח לכם את ההבטחות האלה? כמובן פיתוי זול. חברת איזיקלאוד אחסון אתרים אומרת: תהיו חזקים ותעמדו בפני פיתויים.

 

  1. המחיר נמוך? התוצאות בהתאם – קידום אתרים היא עבודה של מומחים

חברת הפרסום פיאלקוב דיגיטל מספרת לנו כי על מנת שיהיה אפשר לקדם את המותג או האתר שלכם יהיה עליהם להכין תוכנית עבודה מדויקת, לעקוב אחרי הביצועים שלה עד לרמת הפרטים הקטנים ולהיות דינמיים לגבי הדברים שלה בזמן שהקמפיין כבר רץ. יהיה עליהם להוסיף מילים, לשנות מילים, להוריד מילים וכו'. חברת קידום אתרים שמבטיחה לכם את כל העבודה הקשה הזו ב700 ₪ לחודש במשך שנה או במחירים הזויים וקטנטנים כאלו ואחרים היא לא תעבוד באופן שבו הקמפיין יעבוד כמו שצריך. המחיר הנמוך גורם לה למשוך אליה הרבה לקוחות, הרבה לקוחות אומר ניהול קמפיינים לא איכותי. ברגע שהקמפיין יקר אבל תשומת הלב שלו שווה את הכסף אתם גם תראו תוצאות יפות בהקדם.

 

  1. מבצעים בחברות קידום: 1+1 זה לא בהכרח 2

חברות שמתעסקות בקידום אתרים ומבטיחות לכם "סל" מוצרים שבדרך כלל כולל בתוכו את הבנייה של האתר פלוס הקידום וההתאמה האופטימלית שלו לגוגל וכו' צריכות להדליק אצלכם נורה אדומה. בנייה של אתר וקידומו הם 2 מקצועות שונים ונפרדים. אנחנו לא אומרים שאין חברות שלא עושות את זה, רק בדקו שזו באמת חברה גדולה שיש בה כמה מחלקות ויש בה את כלל אנשי המקצוע הנדרשים בשביל לבצע את המבצע שהם מבטיחים לכם. דוגמאות לאנשי מקצוע שחייבים להיות בחברה כזו? מפתחים, מתכנתים, כותבים, מתעצבים גרפים, מקדמים, שירות לקוחות ועוד.

 

לסיכום חברות קידום אתרים

יש עוד הרבה לדעת והמון על מה לשים דגש, אבל אלו בהחלט ה3 עיקריים שיכולים להקנות לכם את הביטחון או הידע לגבי החברה שאתם בוחרים.
יש כיום הרבה מאוד חברות לקידום אתרים, לא תמיד מה שזול ונוח הוא באמת המשתלם והטוב ביותר עבורכם ועבור העסק שלכם.

לכו עם איכות ותוצאות ולא עם קלות וזול. בהצלחה!

מסך

 

אולי יעניין אותך גם

קידום אתרים
קידום אתרים
10 דברים שחשוב לזכור על SEO

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא היבט מכריע בשיווק דיגיטלי שיכול לעזור לעסקים להגביר את הנראות המקוונת שלהם ולהוביל תנועה לאתר שלהם. בעוד שקידום אתרים יכול

קרא עוד »
קידום אתרים
קידום אתרים
Java script SEO – איך תעשו את זה נכון

Java script מוסיף רכיב של דינמיות באתרים ובאמצעותו ניתן לעדכן ולשנות במהירות את התוכן בעמודים. במקרים רבים עושים שימוש ב-JS לעימוד, לביצוע קישורים פנימיים, לבנות

קרא עוד »