יש לך מעבדת תיקון טלפונים? כך תביא עוד לקוחות!

אוקי, אז יש לכם מעבדה לתיקוני אלקטרוניקה, למדתם את כל המדריכים, ואתם משתמשים בחלקים הכי איכותיים. זה מעולה, אבל זה לא אומר שהלקוחות מכירים אתכם, או שהעסק שלכם משגשג. אספנו עבורכם 6 טיפים שיביאו לכם עוד לקוחות, וידברו אליהם בגובה העיניים.

 

צילומי סרטוני טיפים לסושיאלז

פרסום זה דבר חשוב, אבל הוא עלול להיות יקר או לא יעיל עבור העסק שלכם. המקום הטוב ביותר להתחיל בו אם אתם לא בטוחים, הוא עמודי הסושיאל שלכם. פרסום של טיפים לתיקונים, כמו למשל הסבר מעמיק על החלפת מסך אייפד פרו 12.9, יכולים למצב אתכם בתור אנשי מקצוע ולעזור לאנשים אחרים להכיר אתכם.

 

אין לקוח שלא אוהב מבצע

להרבה מהלקוחות הפוטנציאלים שלכם יש איזה תיקון שמחכה יותר מדי זמן, שקע טעינה שלא תמיד  עובד או צורך להזמין se תיקון מסך אפל ווטש שמסתובב איתם כבר שבוע על היד – אלו דוגמאות נפוצות מאוד. לצאת בפרסום על מבצע תיקונים, או אפילו על מתנה עם תיקון – זה יכול להיות תזכורת טובה ללקוחות פוטנציאלים להגיע אליכם.

דִיגִיטָלי

החלפה למיקום אופטימלי

נכון, זאת לא תמיד החלטה קלה, אבל באמת חשוב לתת על זה את הדעת: האם המעבדה שלכם נמצאת במקום נוח, זמין, ועם נראות טובה? תיקוני סלולר הרבה פעמים יתבצעו בין הקניות לאיסוף של הילדים, בזמן סידורים. אם המעבדה שלכם לא קרובה לעסקים אחרים, יש מצב שזה פשוט סיבוב רחוק מדי עבור הלקוח הממוצע.

 

השלמה של מוצרים פריפריאלים

מעבדה טובה היא מעבדה ש׳׳תמיד יש סיבה לעצור בה׳׳. החזקה של מוצרי מדף חשובים כמו מטענים, כבלים, אוזניות וציוד פריפריאלי אחר, יכולה להביא לכם לקוחות חדשים שאולי לא צריכים תיקון מכשיר עכשיו, אבל בוודאות רוצים רינגלייט להחמיא לסלפי הבא שלהם.

 

שיפור עיצוב הפנים והתאורה

זה שאנחנו מתעסקים בבעיות טכניות, זה לא אומר שהמעבדה שלנו יכולה להיראות כמו מוסך! תעצרו שנייה ותביטו סביבכם, כי לפעמים בתוך העבודה אנחנו מפתחים ׳׳עיוורון זמני׳׳ לדברים שלקוחות רואים מיד. האם המעבדה מוארת ונעימה? האם נקי אצלכם? האם אמא עם עגלה יכולה להיכנס בנוחות וגם יהיה לה מקום להסתובב קצת ולהביט במוצרים? עיצוב החנות הוא הפנים של העסק, אז תדאגו שהפנים האלה יחייכו לכל מי שייכנס אליכם.

 

תהיו מצוינים – והלקוחות יגיעו

הקפדה על מקצועיות, תשומת לב למיקום, השלמה של מוצרים פריפריאליים ושיפור פנים החנות – אלו הן דרכים מעולות למשוך לקוחות חדשים. זכרו, לא מעט לקוחות מגיעים בעקבות המלצה של חבר קרוב, אז השם והמקצועיות שלכם וההתנהלות מול הלקוחות, הם אמצעי השיווק החזקים ביותר שלכם. אם תיישמו הטיפים האלו, לאט לאט תרגישו את העלייה בכמות הלקוחות, ואולי עם הזמן תגיעו גם להרחבת העסק או לפתיחת הסניף הבא. בהצלחה!

מעבדה לתיקון טלפונים

אולי יעניין אותך גם