כתיבת תוכן שיווקי – כך עושים את זה נכון

כתיבה של תוכן שיווקי אינה עניין של מה בכך. שכן, יש צורך בהיכרות עם כללים חשובים שיש ליישם אותם באופן מוחלט. יצאנו לבדוק מה הם הכללים שכולם מדברים עליהם וחזרנו עם מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש את 4 הכללים ליצירת תוכן שיווקי איכותי. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם יודעים איך עושים זאת על הצד הטוב ביותר.

 

תכירו את כלל מספר 1: תוכן שיווקי כותבים לאחר היכרות מעמיקה של המוצר או השירות

הכלל הזה עשוי להישמע לכם כמו קלישאה, אבל הוא אמת לאמיתה. מומחים בתחום ציינו בפנינו כי תוכן שיווקי צריך להגיע ממי שיש לו היכרות מעמיקה עם עולם המושגים שקשור למוצר או השירות הנמכר. שכן, כתיבת תוכן ללא היכרות עם השניים עשויה להביא להצגת מידע שגוי שיגרום לקהל להתעלם מהמידע ולהמשיך הלאה.

תכירו את כלל מספר 1 תוכן שיווקי כותבים לאחר היכרות מעמיקה של המוצר או השירות

תכירו את כלל מספר 2: תוכן שיווקי צריך להיות קצר וקולע

סביר להניח שמצאתם את עצמכם לא פעם קוראים תוכן שיווקי באופן חלקי בלבד. כלומר, התחלתם לקרוא את התוכן של מודעה בפייסבוק או בבלוג והחלטתם להמשיך הלאה באמצע הקריאה. תרחיש זה מתקיים בדרך כלל בגלל אי היכרות עם הכלל שאומר שהאורך קובע. חשוב מאוד לכתוב תוכן בהתאם לכללי כתיבת התוכן.

למשל, מאמר ממוצע שנכתב באתר צריך לכלול בין 800 ל – 1,000 מילים. נציין כי מי שמשמשים בשירותי כתיבת תוכן שיווקי בטכנולוגיות בינה מלאכותית לא צריכים לדאוג בהקשר זה, בגלל שהבינה המלאכותית מכירה בכל כללי הכתיבה, כך שהיא מתאימה את מספר המילים לפלטפורמה הנבחרת.

תכירו את כלל מספר 2 תוכן שיווקי צריך להיות קצר וקולע

תכירו את כלל מספר 3: תוכן זה לא מספיק

מי שבוחרים בחכמה ובוחרים להסתייע בשירותי כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט AI יגלו כי יוצע להם לא פעם להוסיף תמונה לטקסט המדובר. שכן, הוספה של תמונות תואמות לטקסט וקטעי וידאו תעניין את הגולשים ותגרום להם לרצות לקרוא עוד ועוד. רגע לפני שנעבור לנושא הבא, אנו רוצים להמליץ לכם לשים לב לכך שאתם מוסיפים תמונות רלוונטיות שיביאו לתוצאה רצויה זו.

 

תכירו את כלל מספר 4: הגהה, הגהה והגהה

לא, זו לא טעות בהגהה של הטקסט. המילה "הגהה" נכתבה לעיל 3 פעמים כדי להדגיש בפניכם את החשיבות שלה. יצא לנו לקרוא לא מעט מאמרים שיווקיים ברחבי הרשת שנכתבו בשפה גבוהה, אך לא נעשתה עליהם הגהה. אנחנו כאן כדי לציין בפניכם כי מדובר בעניין הכרחי שאי אפשר בלעדיו. אם אתם מעדיפים שלא לבצע את ההגהה בעצמכם מסיבה כלשהי, כדאי שתדעו שתמיד אפשר להעביר את התוכן לאדם אחר שיעשה זאת עבורכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את 4 הכללים לכתיבת תוכן שיווקי. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים הדרושים, כך שנשאר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולכתוב תוכן איכותי שיקדם את העסק שלכם כמה צעדים קדימה.

כתיבת תוכן שיווקי - כך עושים את זה נכוןכתיבת תוכן שיווקי - כך עושים את זה נכון

אולי יעניין אותך גם