למה חשוב לקנות עוקבים לאינסטגרם מספק מומלץ ואיכותי?

קניית עוקבים היא נושא מאוד מורכב, ככל שהאלגוריתם של האינסטגרם משתכלל ככה יותר ויותר קשה לקנות עוקבים כי האינסטגרם מצליח לזהות את ה"רמאות" ומעניש את החשבון. אבל, ויש אבל גדול, מי שיודע ממי לקנות עוקבים איכותיים (והכוונה באיכותיים הם לכאלו שהאינסטגרם לא מתרגט כרמאות) מצליח להנות מהחשיפה גדולה שמביאה איתה עוד עוקבים.

 

כולם קונים עוקבים, תאמינו לנו

בואו נתחיל מלפוצץ סטיגמה. כולם קונים עוקבים באינסטגרם. מאוד קשה היום לפתוח עמוד עסק חדש ולהביא עוקבים מכיוון שיש המון "בולדוזרים" בפלטפורמה הזו ש"גונבים" לנו את החשיפה. יש גבול לכמות העמודים שאדם יכול לעקוב אחריהם, ושיטת העדר עובדת גם כאן:
איפה שיש המון אנשים לשם אנשים ימשיכו ללכת.

 

ספק העוקבים שלכם הוא מה שקובע!

קניית עוקבים לאינסטגרם מספק מומלץ זה מה שעושה את כל ההבדל בין חשיפה שמביאה לעוד עוקבים ומכאן לעוד חשיפה, לבין קנייה שמביאה לכך שהאינסטגרם חוסם אתכם או אפילו מוריד לכם חשיפה בכוונה.
בסופו של דבר ישנם חשבונות שעוקבים אחריכם והם העוקבים שקניתם. וודאו כי הספק שלכם מספק לכם עוקבים איכותיים. החשיפה הראשונית היא המקפצה העיקרית שלכם ולא כדאי לכם לפספס אותה בקנייה לא נכונה.

 

קנייה דיסקרטית ומאובטחת

עוד דבר שחשוב לשים לב אליו לפני שאתם קונים עוקבים הוא שהקנייה עצמה מאובטחת. ישנם המון סיפורים על אתרים כאלו שבסופו של דבר גנבו פרטי אשראי למשתמשים. בדקו את כמות הניסיון שיש לחברה, אם יש לה שירותי ייעוץ באתר, אם היא מעלה תוכן בעצמה או רק נראת חשודה ומציעה לכם עוקבים.
הדבר השני שחשוב לבדוק הוא רמת הדיסקרטיות. אתם לא רוצים שהחברה ממנה קניתם תציין את שמכם ללקוחות אחרים או תפיץ מידע על העמוד שלכם לאחר הקנייה.

תוודאו שאתם קונים עוקבים מספק מהימן, איכותי ודיסקרטי.

 

איך האלגוריתם של החשיפה עובד?

ככל שיש לפוסט\ עמוד\ ריל יותר לייקים\ תגובות\ סייבים\ שיתופים, ככה האלגוריתם של האינסטגרם מבין שזה תוכן מעניין וטוב. לכן, אם אתם כבר קונים עוקבים, השתמשו בחשיפה הזו כדי ליצור לעמוד שלכם עוד חשיפה. תקנו בגדול, השקיעו גם בלייקים לפוסט האחרון או צפיות לרילס שלכם וככה גורמים לחשיפה שלכם לייצר עוד חשיפה.

 

מה עוד אפשר לעשות כדי להעלות את כמות העוקבים באינסטגרם?

קידום ממומן: כמובן שהאופציה של קידום ממומן גם היא יכולה לתרום רבות לעמוד שלכם. בעזרת הקידום הממומן אתם "קונים" חשיפה. ממש כמו פרסומת. אבל כדאי לשים לב: רוב האנשים מזהים מה מפורסם ומה הוא תוכן אמיתי שהם בחרו בעצמם לצרוך ולעקוב. לכן צריך לשים לב שאתם לא מייצרים אנטגוניזם במקום אהדה ועוקבים.

יצירת מעורבות: ברגע שאתם מעלים פוסט, שתפו אותו בסטורי! ערכו הגרלות, עשו שיתופי פעולה עם עמודים נוספים. כל דבר שיגרום לאנשים לייצר איתכם מעורבות בעמוד.

הלוואי ולנו היה את המאמר הזה לפני כמה שנים!

שמחים לחסוך לכם זמן ולשתף אתכם בכל הטיפים המנצחים לבניית עמוד חזק ואיכותי.

לוגו מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם