האם עדיף לקנות עוקבים מחו"ל או ישראליים לאינסטגרם?

עם מאות מיליוני משתמשים ברחבי העולם, ומאות אלפי משתמשים בישראל – אין פלא שכל אחד מאיתנו רוצה חתיכה ממה שיש לאינסטגרם להציע. כשמשפיעני רשת הופכים לסלבס, ועסקים עם קהל עוקבים רחב מקבלים תהודה שבאה לידי ביטוי בשורת הרווח בסוף החודש – קניית עוקבים באינסטגרם הולכת ונעשית נפוצה מאוד.

בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כל מה שצריך לדעת על קניית עוקבים באינסטגרם, כולל התייחסות מיוחדת למדינת המקור של אותם עוקבים קנויים.

 

למה כדאי לקנות עוקבים

בסופו של דבר, מרבית הגולשים באינסטגרם רוצים לדעת כמה עוקבים יש לך – ולא כמה זמן הם שם או למה הם עוקבים אחריך. המשתמש הממוצע באינסטגרם רואה שלחשבון יש מספר עוקבים גבוה, מתרשם – ומניח שמדובר בחשבון ששווה לעקוב אחריו. השלב הבא יהיה גידול אורגני במספר העוקבים – בדיוק בגלל קו המחשבה הזה. לכן כדאי לך לקנות עוקבים באינסטגרם.

עוקבים באינסטגרם

מי צריך לקנות עוקבים

המחשבה הראשונה של מרבית האנשים שרק דפים עסקיים קטנים צריכים לקנות עוקבים. אולם, האמת היא שקניית עוקבים יכולה להתאים ללא מעט אנשים – בין אם מדובר בבעלי דפים עסקיים ובין אם מדובר באנשים פרטיים.

בעלי דפים עסקיים צריכים לקנות עוקבים מסיבות שדי מובנות מאליהן. חנות שמסתובבים בה הרבה לקוחות עושה רושם טוב יותר מאשר חנות ריקה. הדבר נכון גם לדף אינסטגרם עסקי. אנשים פרטיים, למשל את, שרוצים להיות משפיעני רשת – יכולים להיעזר גם הם בקניית עוקבים. ריבוי עוקבים מהיר וגדול מסמן אתכם כטרנדיים – ומקדם אתכם גם לפיד של אנשים שלא עוקבים אחריכם.

 

האם עדיף לקנות עוקבים מחו"ל או ישראלים

קניית עוקבים הוא לא שירות חדש. בערך מאז שאינסטגרם הפכה להיות אחת מחמש הרשתות החברתיות הגדולות בעולם – היו מי שהציעו עוקבים למכירה. אבל למען האמת, יש משמעות אמיתית למיקום של כל העוקבים החדשים שלכם.

כדי שהאלגוריתם של אינסטגרם ידע לאיזה גולשים כדאי לקדם את התוכן שלכם – הוא צריך לזהות מה מאפיין אותם. אם אתם בעלי עסק בישראל, או שהתוכן שאתם מעלים הוא בעברית – אין לכם שום עניין שתהיו להיט באינסטגרם של פקיסטן. לכן עדיף לקנות עוקבים ישראליים, ולא עוקבים מכל מקום אחר בחו"ל.

עוקבים באינסטגרם

איך קונים עוקבים ישראליים

אם בעבר קניית עוקבים הייתה עסק מסובך – היום יותר קל לקנות עוקבים ישראליים באינטסגרם מאשר לקנות חלב בסופר. כדי לקנות עוקבים באינסטגרם, כל שעליכם לעשות הוא להדביק את הקישור לחשבון שלכם במקום הנכון באתר, לשלם – וזהו. שימו לב שלפני שאתם משלמים החשבון שלכם מוגדר כציבורי, ולא כפרטי. חשוב לקנות, כמובן, אך ורק מאתר אמין, מומלץ ומאובטח.

 

סיכום

לסיכום, עוקבים מביאים עוקבים. לכן קניית עוקבים באינסטגרם היא משלמת וכדאית. מומלץ לקנות עוקבים ישראליים, כדי להעצים את האפקט שלהם. קנו עוקבים אך ורק מאתר אמין, מאובטח ומומלץ.

עוקבים באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם