מה עדיף: לוגו נקי או לוגו בלאגן?

מומחים לשיווק דיגיטלי בארה"ב מעריכים כי האמריקאי הממוצע נחשף לבין 4,000 ל-10,000 פרסומות בכל יום. החלק העיקרי בפרסומת ובכל קמפיין שיווקי של כל עסק, מותג או מוצר הוא הלוגו. הלוגו הוא מה שיקבע אם בסופו של דבר אנחנו נזכור את המותג ונבצע פעולות בקשר אליו (לדוגמה: נרכוש את המוצר).

לכל לוגו יש סגנון אחר – יש לוגואים ששמים יותר דגש על הטקסט ויש לוגואים ששמים יותר דגש על צבעוניות וצורתיות, יש לוגואים יותר נקיים ויש לוגואים שמלאים בהתרחשות ופרטים.

אז מה עדיף – לוגו בעיצוב נקי ופשוט או לוגו "בלאגן"?

לוגו נקי: LESS IS MORE

הרבה עסקים מעדיפים לוגו נקי כי הוא פשוט, עדין וזכיר.

עיצוב לוגו נקי לא מאמץ את המוח של הצרכן בגלל שיש בו מעט פרטים ואלמנטים גרפיים להתרכז בהם. הדגש בלוגו נקי הוא על הצורה או הפונט, והוא יכול לעבוד בקונסטלציות שונות.

בואו ניקח לדוגמה את הלוגו של המותג נייקי.

צורת הV המוכרת מופיעה על מיליוני מוצרים ברחבי העולם – בגדי ספורט, נעליים, שעונים, מוצרי היגיינה ועוד.

הצורה הנקייה של נייקי יכולה להופיע בגדלים וצבעים שונים, ועדיין לא יהיה ניתן לפספס אותה.

הלוגו של נייקי מעביר מסר חד של הסתכלות קדימה, עוצמה וניצחון רק דרך ההמשכיות של הצורה והזוויות החדות שבה.

נעליים

מהצד השני, לוגו נקי הוא אמנם לוגו קלאסי ופשוט אך הוא יכול לשעמם בקלות. ברגע שהצורתיות המרכיבה את הלוגו לא מספיק מעניינת בפני עצמה, או הפונט לא מספיק מיוחד, האדם הממוצע יחלוף על פני הלוגו ולא יזכור אותו.

לוגו בלאגן: מרוב עצים לא רואים את היער

לוגו עמוס בפרטים הוא לא דבר מומלץ בקרב רוב המעצבים. הוא מעייף, מיושן ולא זכיר במיוחד.

לוגו מבולגן גורם למוח להתאמץ והמסרים שהוא מעביר נבלעים בתוך כמות האלמנטים הגרפיים המעטרים אותו.

על פי מומחים, לוגו מוצלח הוא לוגו שמעביר את המסר והמהות של המותג אותו הוא מייצג בפחות משנייה אחת. לוגו עמוס בפרטים מחייב את הצרכן להשקיע זמן ומאמץ מיותרים בהבנת כל האלמנטים החבויים בו. הרצון ליצור לוגו מתוחכם, יצירתי ומושקע יכול לגרום ללוגו שלכם לפספס את המטרה שלו, שהיא כמובן להעביר מסר חד וישיר על מהות המותג ולספר את הסיפור שמאחוריו.

עיצוב לוגו פשוט, נקי ואיכותי הוא המומחיות שלנו בInterload.

המעצבים הגרפיים של המיזם האינטרנט Interload מגיעים עם שנים של ניסיון בעיצוב גרפי וידע עשיר בעיצוב לוגו מותאם לעסק שלכם. הבחירה ב-Interload תבטיח לכם תוצאה איכותית ומקצועית, העומדת בקנה מידה עם לוגואים מצליחים בארץ ובעולם. לפרטים נוספים, היכנסו לאתר https://www.interload.co.il  וצרו קשר עוד היום כדי לקבל עיצוב לוגו שיחסוך לעסק שלכם בלאגן בעתיד☺

אולי יעניין אותך גם

מסך מחשב
מיתוג ושיווק
איך לבנות דפי נחיתה

כמעט לכל אתר אינטרנט השייך לעסק כלשהו יש דף נחיתה. דף נחיתה הוא בעמם דף העוסק בשיווק אינטרנטי של העסק.  זהו הדף הראשון שהלוקח נחשף

קרא עוד »
איש מקצוע
מיתוג ושיווק
8 טיפים למיתוג העסק הדיגיטלי

תהליך מיתוג של עסק דיגיטלי הוא תהליך מורכב אשר מצריך לא מעט מחשבה ויצירתיות. במאמר זה נציג בפניכם 10 טיפים למיתוג העסק הדיגיטלי, אותם תוכלו

קרא עוד »
איש שיווק
מיתוג ושיווק
איך לשווק מכשור חכם לבית

לא מזמן החלטתם שאתם רוצים לשווק מכשור חכם לבית? ברור לכם שאנשים ירצו לקנות מכם מכשירים כאלה ואתם תוהים איך נכון יהיה לעשות זאת? אם

קרא עוד »
איש מקצוע
מיתוג ושיווק
תוכן מעורב OUT החל מדצמבר הקרוב

גוגל אוהבת להפתיע את הגולשים, העסקים וכמובן – מקדמי האתרים, עם עדכונים מעניינים שחלקם באים לטובת הגולש וחלקם מקשים על חיי מקדם האתרים. עדכון חשוב

קרא עוד »
עובדים בחברה
מיתוג ושיווק
שיווק לחברות הגדולות

בימים של היום, למוצר אין אפשרות להצליח ללא שיווק. גדול או קטן ככל שיהיה, כל מוצר, החל ממוצרי מזון ועד מוצרי ניקוי, זקוקים לשיווק. ואם

קרא עוד »
אתר
מיתוג ושיווק
שירותי גוגל פרסום

באמצעות מנוע החיפוש הגדול בעולם תוכלו לקבל שירותי פרסום מתקדמים אשר יגדילו את החשיפה לבית העסק, כמו גם את ההכנסות. כיצד עושים את זה? המומחים

קרא עוד »