מהו כרטיס ביקור דיגיטלי והאם אני צריך אחד לעסק שלי

כרטיס ביקור הוא מוצר שמוחזק על ידי עובדים ובעלי עסקים רבים, כמעט כל מי שמחזיק במשרה הכרוכה במגע עסקי עם גורמים מחוץ לחברה מחזיק כרטיסי ביקור. לאחרונה החלו להציע באינטרנט כרטיסי ביקור דיגיטלי, אם אתם תוהים מהו כרטיס ביקור דיגיטלי והאם אני צריך אחד לעסק שלי כדאי לכם להמשיך לקרוא.

למה ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי לוקח את כרטיסי הנייר לשלב הבא, ממש כמו הטלפון החכם כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא כרטיס ביקור חכם, בעולם המתקדם והמקושר של היום כרטיסי הביקור המסורתיים הפכו כמעט ארכאיים, בעולם שבו שמירת מספר אורכת פחות מדקה ההיגיון שבהזמנת מאות כרטיסי ביקור בעלות גבוהה הולך ופוחת.

כרטיסי הביקור הדיגיטליים מאפשרים לכם לשלוח בלחיצת כפתור כרטיס ביקור מעוצב ומותאם אישית, כזה שיותיר רושם עז על האדם שמולו אתם עובדים, בנוסף תוכלו להוסיף לכרטיס מידע שלא ניתן להכניס לכרטיס הביקור הפיזי והמיושן.

בין היתר תוכלו לעצב כרטיס שיכלול בתוכו קישורים לכל פרט רלוונטי שקשור לחברה שלכם, פרט למספר טלפון תוכלו להציע למי שיקבל את הכרטיס שלכם לשלוח אימייל או וואטספ, תוכלו לצרף קישור לוויז שיוביל אותו למקום העבודה שלכם, תוכלו ליצור קישור למסמכים שניתן למלא ורלוונטיים לעבודה שלכם, כמו כן תוכלו לשלב פיצ'ר שיאפשר לשלוח אליכם מייל בלחיצת כפתור, לייצר קישור לדף הפייסבוק של מקום העבודה או לדף הפייסבוק האישי ועוד.

עולם האפשרויות שכרטיס הביקור הדיגיטלי פותח בפניכם הוא למעשה בלתי מוגבל, תוכלו לשלב כל פיצ'ר שתרצו ובכך להשיג פונקציונאליות אדירה.

כרטיס ביקור דיגיטלי

יתרונות הכרטיס הדיגיטלי

  • חכם וורסטילי – הכרטיס שאתם תשלחו הוא כרטיס חכם, במקום שכל שינוי קטן ידרוש מכם הדפסה של מאות כרטיסי ביקור חדשים תוכלו לבצע שינויים בזמן אמת בכרטיס הביקור מבלי שהדבר יגרור בעיות לוגיסטיות.
  • זול – הדפסה של מאות כרטיסי ביקור עולה כסף רב, כרטיס הביקור הדיגיטלי מוצע במחירים משתלמים במיוחד ויאפשר לכם לחסוך הוצאה מיותרת.
  • ידידותי לסביבה – בעוד שהדפסת כרטיסי הביקור הפיזיים יוצרת זיהום רב וכל שינוי בפרטי הכרטיס מביא לבזבוז של כל הכרטיסים שהודפסו וטרם חולקו, כרטיס דיגיטלי לא מייצר שום זיהום ולא מוביל לבזבוז משאבים חשובים.
  • מרשים – ניתן לעצב כרטיס דיגיטלי בצורה מיוחדת ומרשימה, כזאת שתותיר רושם על האנשים אליהם תשלחו את הכרטיס שלכם.

אז האם זה כדאי

קרוב לוודאי שאם אתם מחזיקים כיום בכרטיס ביקור מנייר, כרטיס הביקור הדיגיטלי יכול לשרת אתכם ולעשות זאת בצורה יוצאת מן הכלל, תוכלו לקבל את כל הפיצ'רים של הכרטיס הישן ולממש עוד המון אפשרויות שאי אפשר לקבל מכרטיס הנייר.

כמו כן, העלות של הכרטיס הדיגיטלי נמוכה למדי ומגיעה בסה"כ לכמה מאות שקלים בשנה, סכום נמוך בהרבה מההוצאה המצטברת על כרטיסי ביקור מנייר.

אולי יעניין אותך גם

מסך מחשב
מיתוג ושיווק
איך לבנות דפי נחיתה

כמעט לכל אתר אינטרנט השייך לעסק כלשהו יש דף נחיתה. דף נחיתה הוא בעמם דף העוסק בשיווק אינטרנטי של העסק.  זהו הדף הראשון שהלוקח נחשף

קרא עוד »
איש מקצוע
מיתוג ושיווק
8 טיפים למיתוג העסק הדיגיטלי

תהליך מיתוג של עסק דיגיטלי הוא תהליך מורכב אשר מצריך לא מעט מחשבה ויצירתיות. במאמר זה נציג בפניכם 10 טיפים למיתוג העסק הדיגיטלי, אותם תוכלו

קרא עוד »
איש שיווק
מיתוג ושיווק
איך לשווק מכשור חכם לבית

לא מזמן החלטתם שאתם רוצים לשווק מכשור חכם לבית? ברור לכם שאנשים ירצו לקנות מכם מכשירים כאלה ואתם תוהים איך נכון יהיה לעשות זאת? אם

קרא עוד »
איש מקצוע
מיתוג ושיווק
תוכן מעורב OUT החל מדצמבר הקרוב

גוגל אוהבת להפתיע את הגולשים, העסקים וכמובן – מקדמי האתרים, עם עדכונים מעניינים שחלקם באים לטובת הגולש וחלקם מקשים על חיי מקדם האתרים. עדכון חשוב

קרא עוד »
עובדים בחברה
מיתוג ושיווק
שיווק לחברות הגדולות

בימים של היום, למוצר אין אפשרות להצליח ללא שיווק. גדול או קטן ככל שיהיה, כל מוצר, החל ממוצרי מזון ועד מוצרי ניקוי, זקוקים לשיווק. ואם

קרא עוד »
אתר
מיתוג ושיווק
שירותי גוגל פרסום

באמצעות מנוע החיפוש הגדול בעולם תוכלו לקבל שירותי פרסום מתקדמים אשר יגדילו את החשיפה לבית העסק, כמו גם את ההכנסות. כיצד עושים את זה? המומחים

קרא עוד »