חברות מובילות בלימודי מחשבים

מספר התלמידים במקצועות ההיטק גדל מדי שנה, לפי משרד החינוך כ-20 אחוז מכלל הסטודנטים בישראל כיום לומדים את מקצועות ההנדסה ומדעי המחשב, מסיבה זאת אנו מזהים גידול משמעותי בכמות מחפשי העבודה בהייטק. לצד האוניברסטאות והמכללות אנו מזהים מספר חברות מובילות בלימודי מחשבים אשר מאפשרות לתלמידיהן לדלג על תקופת הלימודים הארוכה באוניברסיטה ובמכללה.

איש לומד

 

חברות כמו האקריו מאפשרות לתלמידיהן לקחת קורסים בתחומי המחשבים, הקורסים הללו לרוב ממוקדים בתחום ספציפי ומאפשרות לבוגר הקורס להשתלב בתעשיית ההייטק מיד לאחר סיום הקורס.

מה מציעות החברות המובילות בלימודי מחשבים

רוב החברות בתחום מציעות לתלמידיהן קורסים בתחומים הקשורים לתעשיית ההייטק ולתחום המחשבים. חברת האקריו למשל מציעה מספר קרוב ל-20 קורסים בתחום בינהם:

קורס סייבר ואבטחת מידע – בתחום הסייבר בישראל יש כ-752 חברות כאשר רק בחמש השנים האחרונות הוקמו 367 חברות חדשות. האקריו מציעה לתלמידה להיכנס לשוק הפורח הזה באמצעות קורס שכולל הכשרה הקשורה בניהול ותפעול רשתות וכן לעבור הסמכה בין לאומית יוקרתיות של חברת סיסקו והסמכה בנושא האקינג אתי.

הקורס הוא בהיקף של 520 שעות אליהם מתווספות 390 שעות תרגול מהבית. הלימודים נמשכים בין 7 ל-14 חודשים כתלות במסלול הלימוד אותו התלמיד בוחר.

קורס בניית אתרים – כיום כמעט לכל עסק יש אתר בו בעלי העסק מציעים את מרכולתם ללקוחות או לכל הפחות מציגים את העסק שלהם. תחום בניית האתרים זקוק לעובדים חדשים באופן תדיר והאקריו מנסה לענות על הפער הזה. הקורס המוצע לתלמידים יאפשר להם להשתלב בתעשייה, לעסוק הן בצד שרת והן בצד לקוח.

הקורס הוא בהיקף של 600 שעות ובסופו פרוייקט רחב היקף שאמור לארוך כ-100 שעות. הקורס נמשך בין 7 ל-14 חודשים כתלות במסלול הלימוד אותו בחר התלמיד.

על שני הקורסים לעיל ניתן לשלם באמצעות הפיקדון הצבאי. ישנם עוד קורסים רבים בתחומים רבים אחרים בהם ניתן לבחור כדי לקבל את הכלי לקריירה בהייטק.

קורס פיתוח אפליקציות – תחום האפליקציות הוא אחד התחומים הצומחים ביותר בתעשיית ההייטק, על כן האקריו פיתחה קורס פיתוח אפליקציות מתקדם שיאפשר למי שסיים אותו להתקבל לחברות הייטק רבות. במהלך הקורס התלמידים ילמדו ליצור אפליקציות במערכות ההפעלה של גוגל ואפל, אנרואיד ו-IOS בהתאמה באמצעות שפות התכנות SWIFT ו-JAVA.

הקורס הוא בהיקף של 560 שעות, הוא נמשך בין 8 ל-14 חודשים בהתאם לבחירת התלמיד.

החברות המובילות בלימודי מחשבים

האקריו – החברה הגדולה והמובילה בישראל עם וותק של יותר מ-20 שנה בתחום. מדובר בחברה מבוססת שזוכה לתשבוחות רבות הן מהסטודנטים שלה והן מהמעסיקים בתעשייה. החברה מבטיחה לתלמידיה תעסוקה עם סיום הלימודים ולכן זוכה לפופלאריות רבה.

ג'ון ברייס – חברה מובילה בישראל המקושרת לחברת מטריקס, החברה מספקת הדרכות לתלמידים מזה מספר שנים ונתפשת כאיכותית ויעילה.

אולי יעניין אותך גם

איש סייבר
קורסים דיגיטליים
קורס סייבר – איפה כדאי ללמוד?

אחד מתחומי העיסוק הכי מעניינים בעידננו הדיגיטלי והטכנולוגי, הוא תחום הסייבר. נכון לשנת 2020, ישנם לא מעט מוסדות שונים ומכללות שבהן ניתן ללמוד קורס סייבר.

קרא עוד »
שרטוטים
קורסים דיגיטליים
מהי תוכנת רוויט ולמה היא משמשת

תוכנת רוויט היא תוכנה מתקדמת אשר מאפשרת לאדריכלים לייעל את תהליכי העבודה ואף לייצר מודלים מדויקים באופן מהיר ואיכותי. כל הפרטים אודות התוכנה אשר משנה

קרא עוד »
טכנולוגיה מתקדמת
קורסים דיגיטליים
אוטומציה עסקית

החיפוש אחר מקצוע מכניס שיהיה גם מעניין אינו פשוט. יש אומנם אנשים שיודעים כבר מגיל צעיר שהם ירצו להיות עורכי דין או רופאים, אך כל

קרא עוד »