בניית אתר אינטרנט לאמן חושים איך תכניסו יותר לידים מהמתחרים

אחת המטרות של בנייה וקידום אתר אינטרנט במנועי החיפוש, הינה הגדלת המכירות של האתר. ישנם סוגים שונים של אתרי אינטרנט, כאשר לכל אתר יש מבנה שונה וגם תפיסה שונה באשר לדרך שבה תתבצע המכירה באתר.  דוגמה טובה להבדלים כאלה, הינה אתר מכירה אלקטרוני שמוצגים בו פריטים שונים, דוגמת אתר אמזון הידוע והמוכר. אתרי המכירה הם בעצם קטלוג של המוצרים של הספק המוצעים למכירה ישי באינטרנט. סוג אחר של אתרים, הינו אתר המציע מידע רלבנטי. אתר האינטרנט הזה מכיל מידע רב ומגוון בתחום הפעילות שבעלי האתר מעוניינים לקדם. יחד עם התכנים המרובים, נמצא באתר גם טופס הרשמה. בטופס הזה מזינים גולשים המעוניינים לבדוק את האפשרות לרכישת מוצרים באתר, את הפרטים האישיים שלהם. התקשרות מהירה עם הלקוח וסגירת עסקה במהירות הרבה ביותר האפשרית, תבטיח את ההכנסה לאתר מהלקוח המרוצה. בנייה נכונה של האתר (מדריך נוסף – איך לבנות אתר בצורה נכונה), הזנת תכנים איכותיים ובעלי משמעות והנעה לפעולה לאורך כל הדרך, יגרמו למספר גדול יותר של גולשים להתעניין באופן פעיל ברכישת מוצרים או שירותים מהאתר.

המרכיבים השונים באתר האינטרנט והמשמעות שלהם לצורכי הקידום

המרכיבים השונים של אתר האינטרנט, הם העיצוב שלו, מידת האטרקטיביות שלו בקרב הגולשים וכן התכנים הקיימים באתר. מרות שישנם מרכיבים חשובים אחרים, הרי שמה שהובא כאן הוא החלק היותר משמעותי בקידום האתר.
עיצוב האתר נוגע למראה הכללי שלו ולאופן שהאתר בנוי. אם האתר נבנה בצורת אתר אינפורמטיבי המביא מידע רלוונטי בתחום הספציפי שבו האתר עוסק, הרי שיש להכניס לתוכו בצורה ברורה מצד אחד, אבל מכוונת מכירה מצד שני, את כל המידע הנדרש במטרה לסייע לגולש שמגיע אליו למצוא בתוך החומר את כל הנתונים הרלבנטיים שיאפשרו לו לגבש דעה בנושא שבו עוסק האתר.במקרה ש האתר הוא אתר מכירות, יש לה בצור כזו שכל הפריטים יהיו נגישים וההסברים עליהם יהיו ברורים ומובנים.

 להלן מאמר נוסף שלאתרים מעוררי השראה – לצפות וללמוד.

הנעה לפעולה ויצירת קשר בקלות

כתיבת התכנים באתר אינטרנט, אמורה לספק ערך מוסף לגולשים וגוגל מקפיד מאוד בנושא. אבל כתיבה נכונה, אמורה למשוך את הגולש לכיוון אחד ברור –  השארת פרטי לקוח בטופס ההרשמה. ככל שהאתר ובכלל זה התוכן נתפס בעיני הקורא כתוכן איכותי, כך המעבר לשלב הבא בתרשים הזרימה של האתר, שהוא השארת פרטים לצורך סגירת עסקה יהיה קל יותר. השארת פרטים מהסוג הזה, מכונה בשפה המקצועית "ליד".  אחרי שהקורא כבר השתכנע להשאיר פרטים, חשוב שהטופס המשמש לשם כך יהיה קל למילוי וידידותי והתשובה תהיה מיידית שהטופס הועבר ליעדו והמשך הקשר יגיע. שילוב של עיצוב נכון, תכנים ידידותיים וביצוע פעולות בקלות, יגדיל מאד את אחוזי ההמרה. כדאי ליצור קשר כעת והמומחים של זיגי, אמן חושים וטלפתיה, יחזרו אליכם בהקדם לסגירת עסקה וקביעת המועד הנכון עבור ההופעה.

אולי יעניין אותך גם

איש מקצוע
מיתוג ושיווק
תוכן מעורב OUT החל מדצמבר הקרוב

גוגל אוהבת להפתיע את הגולשים, העסקים וכמובן – מקדמי האתרים, עם עדכונים מעניינים שחלקם באים לטובת הגולש וחלקם מקשים על חיי מקדם האתרים. עדכון חשוב

קרא עוד »