איך מקדמים ביטוי המכיל "מומלץ" בדירוגים של גוגל?

המילה "מומלץ" הינה מילה נפוצה בחיפושים של גוגל. כאשר רבים מחפשים דבר מסוים בגוגל, הם יבקשו למצוא את אותו מוצר או שירות שיהיו המומלצים ביותר ולכן ישתמשו במילה "מומלץ". אז איך מקדמים ביטוי המכיל את המילה הזו בגוגל?

 

בדקו מה הביטויים הנפוצים ביותר

ראשית, לפני שאתם נסגרים על הביטוי שאתם רוצים להכניס באתר שלכם, כדאי לבדוק מהם הביטויים הנפוצים ביותר בחיפוש בגוגל. בדקו באמצעות גוגל אנליטיקס כיצד אנשים מחפשים את המוצרים שאתם מוכרים ושימו לב למילות החיפוש המדויקות אשר הם משתמשים בהן.

דאגו שהביטוי שאתם בוחרים להשתמש אשר יכיל את המילה "מומלץ", יהיה תואם כמה שיותר לביטויי החיפוש הנפוצים על מנת לקדם את עצמכם בגוגל ולקבל דירוג גבוהה יותר.

 

השתמשו בביטוי בכתובת האתר

הדרך הטובה ביותר לקדם את הביטוי שלכם, הוא שהוא יופיע בכתובת של העמוד באתר. הכוונה היא שכדאי לוודא כי הביטוי אשר יכיל את המילה "מומלץ" יופיע בתוך כתובת ה-https של העמוד עצמו. זה אומנם נשמע מסובך, אך תוכלו להיעזר באנשי תוכנה על מנת שיעזרו לכם לרשום את כתובת העמוד באינטרנט.

כאשר הביטוי יופיע בתוך הכתובת, יש סיכוי גבוהה יותר שידורג בצורה גבוהה יותר בעת החיפוש בגוגל, במיוחד אם גולשים יחפשו בדיוק את הביטוי הזה במנוע החיפוש. כך למשל אתר אשר מוכר גרילי גז ומעוניין לקדם את הביטוי "גריל גז מומלץ", יכניס את הביטוי לכתובת האתר באופן הבא – https://www.bbq.co.il/גריל-גז-מומלץ.

 

הכותרת אומרת הכול

מנוע החיפוש של גוגל יודע להבחין בכותרות. על מנת לקדם את האתר שלכם כדאי לוודא שהכותרות כתובות בצורה תקינה וכי אין תוכן החוזר על עצמו (משוכפל) בתוך האתר. אם תרצו לקדם את הביטוי הספציפי שלכם שיכיל את המילה "מומלץ" כדאי שהוא ישתלב בכותרות בתוך המאמרים שיופיע באתר שלכם.

רצוי שהביטוי יופיע לבדו וכמובן חשוב שיופיע בצורה חלקה ללא שינויים ותוספות לשוניות, גם לא שינוי מיחיד לרבים, ה' הידיעה, הטיות, מילות קישור ועוד. הביטוי שלכם יזכה לקידום גבוהה יותר אם יופיע בכותרת הראשית של העמוד בו כתוב התוכן בנושא, היות ויהיה בולט יותר. כך כאשר אנשים יחפשו את הביטוי שלכם, הם ימצאו את העמוד שלכם בתוצאות החיפוש הראשונות.

 

השתמשו בביטוי כמה שיותר פעמים

חשוב שהביטוי יופיע בכותרת שלכם אבל לא רק. גוגל מדרג ביטויים לפי כמות הפעמים שהם חוזרים על עצמם בתוכן. לכן, ככל שהביטוי שאתם רוצים לקדם יופיע יותר בתוכן שאתם כותבים באתר, כך גובר הסיכוי שידורג גבוהה יותר על ידי גוגל.

הדירוג הגבוהה יותר גם ישפיע על השלמת החיפוש, כך כאשר גולש יחפש משהו בנושא גוגל יבקש להשלים לביטוי שלכם. השתדלו כמובן לחזור על הביטוי כמה שיותר אך בצורה שתראה טבעית בתוכן.

 

לקדם ביטוי

אולי יעניין אותך גם