איך לשלב סרטוני אנימציה לעסקים באתר בצורה נכונה

עסקים רבים מכירים ומבינים את חשיבות השיווק והפרסום הדיגיטלי, השיווק הדיגיטלי יכול להיות המפתח להצלחת העסק שלכם בייחוד אם תצליחו להבליט אותו אל מול מפרסמים אחרים. בכדי להצליח לשווק את העסק בצורה טובה משווקים רבים חושבים על הדרך המקורית ביותר להציג את סרטוני התדמית לעסקים. אותם סרטוני תדמית בעלי פוטנציאל גדול לחשיפה לקהל יעד שאתם מחפשים, ובמיוחד סרטוני תדמית אנימציה. במאמר זה נלמד כיצד לשלב באתר סרטוני אנימציה בצורה מוצלחת.

 

מהו הצעד הראשון שעושים לפני הכנת סרטון האנימציה לעסק שלכם?

בראש ובראשונה עליכם לחשוב על אסטרטגיה עבור הסרטון שלכם, מהו המסר שתרצו להעביר דרכו? רצוי לחשוב על מסר מקורי וייחודי לכם. עליכם לחשוב מה מטרת הסרטון? האם הסרטון החדש נועד לעדכן חידוש מסוים של העסק שלכם? להציג את המותג שלכם בצורה שונה? האם אתם מנסים להגיע ללקוחות חדשים. עליכם לתמצת את הרעיון למשהו ממוקד ואז יהיה קל יותר לחשוב מהם הצעדים להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר ומהי הדרך הנכונה להביא את הסרטון לאותו קהל יעד.

 

איך לבנות סרטון אנימציה טוב?

סרטוני תדמית לעסקים יכולים להוות מקפצה עבור השיווק הדיגיטלי של העסק שלכם אך חשוב לעשות זאת נכון ולכך יש כמה דרכים. חשוב לזכור שסרטון ארוך יכול להיות מייגע לכן שימרו על סרטון באורך בין 30-60 שניות שיהיה ממוקד ותכליתי על מנת להעביר את המסר בצורה ברורה ויעילה. השקיעו בתסריט ל הסרטון בכדי שיהיה איכותי ומדויק לתוצאה סופית מוצלחת. חשוב לשים דגש על נקודת המבט של הלקוח הפוטנציאלי ולא על נקודת המבט האישית שלכם בכדי ליצור סרטון שידבר לקהל היעד ויצליח שיווקית.

 

היכן תוכלו להפיץ את סרטוני התדמית שיצרתם?

לאחר שגיבשתם סרטון אנימציה מוצלח ואיכותי הגיע הזמן לשחרר אותו החוצה! בכדי לעשות זאת בצורה טובה ישנן כמה דרכים. המטרה היא להגיע לכמה שיותר אנשים שיהיו לקוחות פוטנציאליים לכן עליכם לפרסם את הסרטון בדרכים אינטראקטיביות ודיגיטליות. אתם יכולים לפרסם אותם בפלטפורמות כמו דפי נחיתה, בקמפיין המיועד לקהל יעד מסוים, באתר האינטרנט שלכם ובכל רשת חברתית שיכולה לתרום לכם כמו פייסבוק, אינסטגרם ואפילו יוטיוב.

 

מהם הדגשים החשובים לקראת הפצת סרטון תדמית?

סרטון אנימציה זהו אמצעי מיתוג מצוין, לכן חשוב ליצור סביבו באזז כמה שיותר גדול, חשבו אפילו על סרטוני המשך שיגיעו בעקבות הסרטון ליצור עניין ומשיכת צופים. חשבו על סרטון עם עניין, מקורי ויצירתי שיעורר תגובות ואינטראקציה.

 

לסיכום:

היתרון בשימוש באנימציה לטובת קידום עסק ומוצריו ברורים, האנימציה מאשרת לנו לתת מענה רחב ומספק עבור עולמות תוכן מגוונים ושונים. הנראות והיעילות של אותם סרטונים בהעברת המסר השיווקי מוצלחת ומציבה את סרטוני האנימציה כסוג של כלי מיתוגי חדש. לכן, רצוי לפנות לחברות המתמחות בהכנת סרטונים מהסוג הזה לתוצאה הטובה ביותר. בהצלחה!

שיווק דיגיטלי

אולי יעניין אותך גם