שימוש ב GOOGLE TRENDS

אם אתם מנהלים אתר אינטרנט בוודאי יצא לכם לקבל לא מעט טלפונים, אימיילים ומסרונים מחברות שעוסקות בקידום אתרים. העניין הוא שהיום כל אתר צריך להשקיע בקידום, כי אתרים שלא מקודמים הם אתרים שלא קיימים. זה נשמע לכם מוכר? שמעתם יותר מידי לאחרונה על קידום אתרים ואתם לא יודעים במה דברים אמורים? אם כך, אתם לא לבד. היום יותר ויותר אנשים כבר מבינים את ההיגיון שמאחורי קידום אתרים, אך אין ספק שלא כל המונחים כאן ברורים ונהירים לנו. כך קורה, לדוגמא, לגבי השימוש בGOOGLE TRENDS. למעשה מדובר על כלי מדהים שגוגל מעמידה לידי המשתמשים בה, שכן בעזרת GOOGLE TRENDS אנחנו יכולים לדעת בכל רגע נתון, בכל מקום ברחבי העולם, מה הגולשים מחפשים!!! במילים אחרות, גוגל מראה לנו את כמות החיפושים של מונח מסוים ברשת בנקודה מסוימת בעולם ברגע מסוים. זה כלי עד כי כך נוח ומתוחכם לשימוש, עד כי אנחנו יכולים להגדיר בו את החיפוש בדיוק לנקודה בעולם שמעניינת אותן, לרגע הרצוי וגם, כמובן, לנושא המדובר.

עפ"י גוגל טרנדס, שוק הסלולר רק ממשיך ונהיה חזק יותר. לעדכונים על סלולר וגאג'טים הכנסו לאתר https://www.grouper.co.il.

דף אינטרנט

כיצד שימוש ב GOOGLE TRENDS מסייע בקידום אתרים?

אם אתם עדיין תוהים מה הקשר בין GOOGLE TRENDS ובין קידום האתר שלכם, כדאי שתדעו שזה פשוט. אותה חברת קידום אתרים שאליה תפנו ושבידיה תפקידו את משימת קידום האתר שלכם, אם זו תהיה חברה מקצועית ורצינית, תעשה שימוש גם בכלי הזה כדי לקדם את האתר שלכם. זה אומר שהמקדמים בודקים תמיד בעזרת GOOGLE TRENDS מה למעשה הגולשים מחפשים. בהתאם לכך הם יודעים איזה מילות מפתח צריך לקדם, שכן לא מדובר על עניין סטאטי. כל מה שקשור לקידום אתרים הינו עניין דינאמי מאוד, וההוכחה לכך היא שמה שאנשים מחפשים היום באינטרנט יהיה שונה לעומת מה שהם יחפשו בעוד חודש. קחו לדוגמא אפילו את עונות השנה, שכן מזג האוויר משפיע בצורה ישירה על החיפושים שלנו בגוגל. זה טבעי שבאמצע החורף לא יהיו הרבה חיפושים עבור "החוף הכי שווה בתל אביב" לעומת שיא הקיץ, שבו אנשים הולכים לים.

האם יש טעם להשקיע בקידום אורגני בימינו?

אין ספק שקידום אורגני נשען בחלקו, ואולי אפילו ברובו, על התוצאות של GOOGLE TRENDS. למעשה, כפי שראינו, המערכת הזאת נותנת לנו מידע רב אודות השאלה מה הגולש מחפש, מה שמאפשר לנו לתת לו את מה שהוא רוצה. לכן, במידה ואתם מתלבטים האם כדאי להשקיע בקידום אורגני, התשובה היא חד משמעית כן! זו הדרך הכי טובה שיש להבין מה הגולש רוצה, להגיע אליו ולהפוך אותו בעתיד להיות לקוח בעסק שלכם. הקידום הזה אומנם לא נעשה בתוך יום והוא דורש מהמקדמים להיות כל הזמן עם היד על הדופק, אך בדיוק בשביל זה אתם משלמים להם על עבודתם.

איך משרד מיתוג יכול לקדם את העסק שלי? לפרטים בנושא לחץ כאן.