שיווק והגדלת מכירות באמצעות מפיצי ריח

לא משנה אם אתם אנשים פרטיים או בעלי עסקים, אין ספק שריח נעים בחלל משנה לחלוטין את השהות בו כך שהיא הופכת לנעימה הרבה יותר.

חוש הריח – משפיע רבות על התנהגות האדם

כולנו מכירים את הסיטואציה הזו: אנו נכנסים לחנות או לבית, הריח חנוק ולא נעים ואנו באופן מידי מעוניינים לצאת. מדוע זה קורה? חוש הריח הוא אחד החושים המפותחים ביותר אצל בני האדם, כאשר ישנם בני אדם אשר אצלם החוש מפותח עוד יותר ומשפיע באופן ניכר על איכות חייהם. אנשים אשר רגישים לריחות עלולים לסבול מחרדה של ממש בשהייה במקומות בהם הריח הנידף באוויר איננו טוב, כמו גם לתחושת מחנק וסבל. כאשר מדובר בבתי עסק, ישנה חשיבות גדולה עוד יותר לשמירה על ריח נעים לאורך זמן זאת משום שחנות אשר היא חנוקה וללא ריח נעים באופן אוטומטי מבריחה את הקונים. בנוסף, ממחקרים שונים אשר נעשו בתחום עולה באופן ברור כי לריח השפעה חסרת תקדים על התנהגותו של האדם, וממצאים שונים עולה כי ככל שאנשים חשים בריח נעים יותר הם ימשכו וישהו בו לאורך זמן. כמובן שלא מדובר רק בעסקים, זאת משום שגם בבית הפרטי שלנו אנו מעוניינים לקבל ריח נעים, הרי אף אחד לא רוצה שהאורחים שלו יספרו לחברים על הריחות הלא נעימים, בייחוד בבתים בהם אין הרבה חלונות ואוורר. לכן, ריחות יכולים לשפר ללא הכר את השהות בבית כך שהיא תהפוך לנעימה הרבה יותר. בנוסף חשוב לדעת כי כיום תחום מפיצי הריח התקדם בצורת חסרת תקדים, בעיקר בתחום של מפיצי ריח חשמליים. כיום ניתן לרכוש מפיץ ריח חשמלי, לתכנן אותו ע"פ השעות הרצויות לנו וכך להיות בטוחים כי הפצת הריח תתבצע על בסיס קבוע ומבוקר. על כן, הפתרון הטוב ביותר הוא שימוש במפיצי ריח וזאת על מנת למתג את ביתכם או בית העסק בצורה נעימה אשר תשפר באופן משמעותי את חווית הקנייה של אלו אשר מגיעים לרכוש או לקבל מוצר מסוים כמו גם לשהות בבית נעים וריחני.

מפיצי ריח

מפיצי ריח – רק באמצעות חברת דאנסנט

חברת דאנסנט היא חברת בוטיק אשר מאפשרת לכם לקבל מפיץ ריח בהתאמה אישית ובאופן המדויק ביותר בהתאם לצרכים שלכם. חברת דאנסנט חרטה את דגלה את איכות השירות, ובאמצעותה תוכלו לקבל ליווי צמוד לכל אורך התהליך כך שתוכלו לבחור בריח המדויק והמותאם בדיוק עבורכם. החברה מציעה שורה ארוכה של מפיצי ריח לעסקים, מפיץ ריח לבית, מתנות לחג וכן שמנים מפיצי ריח כמו גם מפיץ ריח חשמלי אשר מותאם בדיוק לצרכים שלכם כך שתוכלו לבחור בדיוק את השעות הרצויות שבו תרצו שהמכשיר יפעל וליהנות מאווירה רגועה ונעימה. למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים.