10 דברים שעוזרים לקידום האתר בגוגל

קידום אתרים היא אחת הפעולות האפקטיביות ביותר בשיווק דיגיטלי מוצלח. מהם 10 הדברים שעוזרים לקידום האתר? שמוליק דורינבאום, מומחה לקידום אתרים מסביר.

 

  קידום אתרים – פעולה שהיא בגדר הכרח עבור בעלי עסקים

קידום אתרים היא כיום הפעולה הטובה ביותר שבעלי עסקים יכולים לנקוט וזאת על מנת למנף את העסק ולהציב אותו בראש תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש של גוגל. חשוב לדעת כי קידום אתרים חייב להתבצע ע"י איש מקצוע אשר בקיא בתחום, זאת משום שקידום אתרים בגוגל הוא תחום מתפתח אשר נתון לשינויים ועדכונים רבים. על כן, מהם 10 הדברים שעוזרים לקידום באתר בגוגל? להלן הפרטים:

 

  1. בניית אתר – במידה ולא קיים אתר או שמא מדובר באתר בסיסי מאוד, יש לבצע פעולה של בניית אתר ע"י איש מקצוע כך שבסופו של דבר התוצאה המתקבלת תהיה אתר מקצועי ואשר נראה מעניין לעין.
  2. ביצוע אופטימיזציה – מדובר באחת הפעולות הבסיסיות ואולי החשובות ביותר שיש לבצע על מנת לקדם את האתר בגוגל, זאת משום שמדובר בתנאי סף להגעה לראש תוצאות החיפוש.
  3. חקר ביטויי מפתח – קידום אתרים חייב להתבצע תוך מחקר של ביטויי מפתח, זאת על מנת שתתרחש הלימה בין מילות המפתח אותם מקלידים הגולשים בשורת החיפוש אל האתר שלנו.
  4. כתיבת תוכן שיווקי – בהתאמה לסעיף הקודם, תוכן הוא מרכיב חשוב ביותר בקידום אתר ומדובר בלי מצוין משום שהוא מאפשר לקורא לקבל תוכן מעניין, רלוונטי ושיווקי אשר יגרום לו לעבור מגולש לרוכש.
  5. שימוש בכלים של גוגל – גוגל מאפשרת להשתמש במגוון רחב של כלים לביצוע קידום אתרים מיטבי, ביניהם: Google keyword planner, Google search console, Google analytics ועוד.
  6. ביצוע קישורים לאתר – ככל שהאתר מקושר ע"י אתרים אחרים, כמו גם פורמים ובלוגים, כך הוא ייעלה בדירוג התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל.
  7. MOZ כלי אשר מאפשר לקבל מידע אודות קישורים של אתרי המתחרים, כמו גם דירוג של מילות מפתח וזיהוי של מילות מפתח.
  8. SEO Quake –ניתן להשוות בין אתרים שונים אשר באותו תחום של העסק, כמו גם את מידת הקישוריות מאתרים אתרים.
  9. קידום אתרים אורגני מאפשר לבצע מספר רב של פעולות אורגניות וזאת על מנת להעלות את האתר לראש תוצאות החיפוש של גוגל.
  10. קידום אתרים ממומן – כשמו כן הוא – קידום ממומן אשר נועד להציב את האתר בראש תוצאות החיפוש של גוגל, נועד בעיקר בזמן קמפיין.

 

שמוליק דורינבאום הוא מומחה לקידום אתרים ובעל ניסיון של שנים ארוכות בתחום. לקבלת ייעוץ ראשוני ופרטים אודות קידום אתרים ניתן להשאיר פרטים באתר או ליצור קשר, כך שגם האתר שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם.

קידום האתר בגוגל