קידום אתרים אורגני בגוגל – שביל האבנים הצהובות

באגדה על הקוסם מארץ עוץ מגיעה דורותי אל מקום שהיא איננה מכירה, ממש לאחר סופת הוריקן. לאחר שהיא רואה את הריסות ביתה לידה ואת הכלב האהוב עליה, היא פונה אליו ומעדכנת אותו שהם כבר לא בקנזס, אבל היא עוד לא יודעת מה המקום שאליו הם הגיעו. בבניית אתר, המציאות די דומה. יודעים בדיוק היכן מתחילים בתהליך הבנייה, אבל לאן מגיעים? זו כבר שאלה קשה שלא לכולם יש את האפשרות לתת עליה מענה. במקרים כאלו חייבים אנשי מקצוע כמו חברת Latma שיכולים להכווין, לענות על שאלות ולהסביר היטב כיצד עובד קידום אתרים אורגני בגוגל, על אלו נתונים כדאי להסתמך ומה כדאי לעשות כדי להגיע אל הארץ המובטחת והמיוחלת.

קידום אתרים אורגני בגוגל

דרך הקסם של קידום אתרים אורגני בגוגל

ללא תשלום למנוע החיפוש

המילה אורגני משמעותה "טבעי". זוהי דרך הקידום הטבעית ביותר מבחינת מנוע החיפוש. דרך נוספת לקדם היא קידום אתרים ממומן. בשיטה זו יש לשלם תקציב קבוע למנוע החיפוש וכך להשיג קידום של האתר ללא מאמץ מלבד הכנסת היד אל הכיס. בקידום אתרים אורגני הכוונה היא לקידום באמצעות תוכן, קישורים או כל דרך אחרת שאינה גובה כסף ישירות מבעל העסק במטרה לשלם למנוע החיפוש.

המילים הנכונות

מילות המפתח הן הדרך לקדם את האתר בצורה הטובה ביותר. כל אתר רוצה לעלות ראשון בתוצאות החיפוש בגוגל, אבל חשוב לדעת היטב על אלו מילים כדאי להתחרות. בעל עסק בתחום הקוסמטיקה אינו רוצה לעלות בשורת החיפוש כאשר מחפשים "מזון לכלבים" ולכן חשוב לבחור את המילים בהן רוצים להיות מקודמים. בחירה לא נכונה של מילים תביא בתורה לתוצאות לא רצויות.

חברה מקצועית

קידום אתרים זוהי מלאכת מחשבת וכדאי להפקיד אותה בידי מקצוען שיידע מה לעשות. חברות גדולות המתעסקות בתחום של קידום אתרים צברו כבר ניסיון של שנים ארוכות ויכולות להצביע בדיוק מה עובד, מה עלול לפספס ואיך כדאי להימנע ממוקשים שקל ליפול בהם במידה ואין מספיק ידע בתחום. חברה מקצועית יודעת לעשות את כל הקישורים הללו ולארוג את הידע הזה יחד לרשת של מידע שתיקח את האתר קדימה.

דין וחשבון

מי לא רוצה לדעת בדיוק מה התוצאות של העבודה הקשה או הכסף הגדול שהוא השקיע? כולם רוצים להבין בדיוק על מה יוצאים כל הכספים ולכן כל כך חשוב לקבל דין וחשבון בזמנים קבועים שיכולים להציג מגוון תוצאות. לאן האתר הגיע במהלך המן בו מבוצע הקידום, היכן הוא נמצא ביחס לאתרים מתחרים שמעניינים את בעל העסק והאם ההתקדמות שהאתר מבצע מספקת את הצרכים של העסק ובעליו. הדו"ח יכול להדליק נורות אדומות בזמן הנכון ולאפשר לתקן טעויות במידה והן מתרחשות ממש בתחילת הדרך כל עוד לא נגרם נזק.