קידום אתרים seo – פנים אל מול פנים  

בהיכרות בין בני אדם, הפנים הם הרושם הראשוני ולפעמים היחיד שמקבלת הסביבה. חיוך או הזעפת פנים, העלאת הגבות בתמיהה או כיפופן בזעם – כל אלו יכולים לגבש דעה אצל אנשים מסביב עוד לפני שנאמרת אפילו מילה אחת בלבד. אותה הסיטואציה נוצרת כאשר גולשים נכנסים אל אתרים שונים. האתר הוא בעצם הפנים של העסק ולפעמים ההתרשמות היא חיצונית בלבד. במידה והרושם אינו מוצא חן בעיני הגולש הוא בורח מהאתר וממשיך אל הבא בתור. מחקרים שנערכו גילו שהזמן הממוצע בו גולש נמצא באתר שהוא אינו מכיר הוא בסך הכול כמה שניות בודדות. זהו הזמן שבעל עסק יכול להרשים לקוח פוטנציאלי באמצעות האתר שלו. אם על הפנים של האדם מנסים לעבוד כל כך קשה, למה לא על האתר של העסק?

קידום אתרים  seo – כל הסודות נחשפים

פרופיל קישורים

נטיעת קישורים חיצוניים ופנימיים באתרים מגוונים יכולה לקדם את האתר כלפי מעלה על ידי הפניית הגולשים חזרה אל האתר עצמו. בעבר, זו הייתה הדרך העיקרית לקדם את האתר אולם עם השנים הלך והועם זוהרה של השיטה. כיום, במידה ואתר שם יותר מדי קישורים האלגוריתם של גוגל עלול להעניש את בעלי האתר ולדרדר אותו מטה בדירוג. לכן, חשוב לשים קישורים איכותיים ורק באתרים ששווה לעשות זאת. אתרים קיקיוניים וכאלו שאינם נחשבים לטובים יכולים רק לפגוע באתר במקום לקדם אותו.

קידום אתרים SEO

אופטימיזציה

התאמה של האתר למבנה החיפוש שמציבה גוגל. דברים כמו זמן התגובה של האתר, שדרוג המתחמים השונים שבפנים והיכולת להפיק דו"ח מיוחד שיוכל לתת פרטים על כל הנעשה באתר תוך כדי תהליך הקידום. תהליך האופטימיזציה יכול להפוך את האתר לראשון במעלה ולקדם אותו משמעותית מבחינת גוגל עוד לפני הכנסת התוכן ושינויים נוספים.

זכויות יוצרים

קידום אתרים הוא תחום תחרותי במיוחד. מאות עסקים מתמודדים על האפשרות להיות בין עשרת העסקים הנבחרים לעמוד הראשון של גוגל ולכן ישנו מרוץ צמוד במיוחד. כחלק מהתחרות ישנה השוואה בין החברות השונות על בסיס האתר, התוכן והכתיבה. בחיפוש אחר תכנים איכותיים ישנו רצון לקחת דברים שמוצאים באתרים של אחרים ולהעלות אותם מחדש. חשוב לזכור במקרים כאלו כי זכויות יוצרים הן נושא חשוב מאוד באלגוריתם של מנוע החיפוש. במידה ונתפסת העתקה האתר המעתיק נענש משמעותית ולפעמים הוא אינו יכול להשתקם מן הנזק שנעשה.

גוגל +

הרשת החברתית של גוגל אומנם לא תפסה תאוצה ואינה נחשבת כמובילה בתחום, אולם כל מי שפותח דף בה יכול להיות בטוח כי האתר שלו יתקדם בשורות החיפוש. העובדה הזו מועילה לגוגל אולם היא מסייעת גם לבעלי העסקים שיכולים לשפר את מיקומם יחסית בקלות וללא מאמץ מיוחד. הרשת לא דורשת תחזוקה מתמדת כמו פייסבוק, אלא רק לפתיחת מעגלים ככל הניתן.