קידום אתרים לעסקים קטנים – מתחילים את הדרך

השם "עסק קטן" יכול להטעות אנשים. הרי סך הכול, אם זה עסק קטן, בטח גם המאמצים קטנים, לא? אז זהו, שממש לא. עסק קטן לרוב דורש מאמצים עילאיים כדי להצליח. לא מדובר על מכונה משומנת וגדולה כמו חברות ענק עם מחלקות של מכירות, משפטים, שיווק ופרסום. מדובר על אדם אחד או שניים, במקרים הטובים עד עשרה עובדים שרוצים להצליח ולפרוץ כי מבחינתם השמיים הם הגבול. אבל כדי לעשות את זה נכון, אי אפשר להישאר עם ראש קטן וחייבים לחשוב בגדול איך להגיע אל עוד אנשים, להתחיל לגלגל את העסק ולבנות מותג? קידום אתרים לעסקים קטנים זוהי בהחלט התשובה הנכונה. חברת Latma, שמתחה תחום, יכולה לתת כמה רעיונות הנוגעים לדבר.

מחשב פתוח

מחפשים את התשובות – קידום אתרים לעסקים קטנים

הגדלת קהל היעד והגעה לאנשים חדשים

המלצות מפה לאוזן הן דרך נהדרת להגיע אל לקוחות. אנשים מרוצים מספרים לחברים ובני משפחה, הם בתורם מגיעים, מקבלים שירות וגם הם פותחים מעגלים נוספים וכך הלאה. הבעיה בשיטה היא האיטיות ולפעמים חוסר השליטה של בעל העסק על המעגלים אליהם מגיעה הביקורת והאם היא מוצדקת. באמצעות קידום אתרים ניתן להגיע גם אל קהל שמעולם לא קיבל שירות מהעסק או לא מכיר אף אחד שעשה זאת. רק באמצעות גלישה פנימה והיכרות עם האתר, יכולים להגיע לקוחות חדשים ולפתוח מעגלים חדשים וגדולים יותר.

יציאה מגבולות ישראל

ישראלים רבים מעוניינים לעשות את הקפיצה הגדולה והקים עסק בינלאומי. לפתוח חנויות במספר מקומות, לשלוח מוצרים לרחבי העולם או למכור תוכנה לחברות ענק. אבל איך אפשר לעשות זאת? פעילות ישראלית נשארת בגבולות ישראל, וגם אם יש מעט לקוחות מרחבי העולם, איך אפשר להפוך את הפעילות לגדולה ומשמעותית? קידום אתרים יכול להוות הפנים של העסק בחוץ לארץ. כך אפשר לקדם את העסק, להכיר לקוחות חדשים וכל זאת אפילו בלי לצאת מגבולות ישראל.

שיווק חדשני ומתאים למאה ה-21

הדפסה של דפי מודעות, מעבר בתיבות הדואר בשכונה, מגנטים שמודבקים על דלתות עם שם העסק או שלטי חוצות גדולים לאורך כבישים מרכזיים אלה שיטות שיווק שבעבר היו מוצלחות והפכו את המפרסמים לשם חם בתעשייה. היום, כל אחת מהשיטות הללו יכולה להיות עם אפקט מקומי קטן, אך אין ספק שהן לא עונות על הדרישה מהשוק ולא מביאות לקוחות חדשים אל העסק. קידום אתרים לעומת זאת, זוהי שיטה חדשנית שמביאה איתה בשורה. המעגלים החדשים של הלקוחות, האפשרות לעשות את פרסום מהבית בלי לקום מהספה והעובדה שמדובר על מקור בלתי נדלה להכנסות חדשות – כל אלו הופכים את השיטה לאחת המבוקשות והנלמדות ביותר בבתי הספק לשיווק דיגיטלי וחדשני לשנת 2018, וזו המבטיחה ביותר גם לעתיד ולשנים הבאות.