קידום אתרים – מתחילים את המסע

כל מסע, גם כזה של אלפי קילומטרים, מתחיל בצעד קטנטן בלבד. גם ההחלטה לקדם את העסק ולהביא אותו הלאה דורשת את הצעד הזה, כדי להתחיל את הדרך הארוכה שתביא את העסק אל רשימת הטובים ביותר. במקרה של ההחלטה להביא את העסק שלכם אל השלב הבא, אין ספק שקידום אתרים זהו הצעד הראשון והבסיסי ביותר. אתר של עסק שמקודם כפי שצריך בגוגל מביא לקוחות נוספים, חשיפה מוגברת ויכול לשדרג את הביצועים העסקיים ואת שורת ההכנסה החשובה כל כך לכל בעלים. במידה ואתם בעלי עסק חדש או שעוד לא יצא לכם לצלול אל עולם המושגים של קידום אתרים, הנה כמה דברים שממש כדאי לדעת.

הפרטים שחשוב להכיר על קידום אתרים

קידום אתרים אורגני

שיטת הקידום ששולטת היום בשוק. מדובר על שיטה בה משתמשים במגוון כלים שיכולים לסייע בהבנת החיפוש ברשת. בדיקת מילות מפתח היא אחת האפשרויות הראשונות שצריך לבצע. כך ניתן להבין מה המילים המבוקשות ביותר מבחינת חיפוש על ידי הגולשים ולכוון את האתר לפי החיפושים הללו. ברגע שיודעים מה המילים הללו ניתן להוסיף תוכן מתאים אל האתר, לעבות אותו וכך לעלות גבוה יותר בתוצאות החיפוש. שיטה זו אינה כרוכה בתשלום למנוע החיפוש עצמו, אך במידה ובעל העסק אינו יודע לעשות זאת עצמאית יש צורך לקחת חברה מקצועית דוגמת לטמה שעושה זאת לאורך שנים ויכולה לנהל את התהליך.

אתרים קידום

קידום אתרים ממומן

השיטה השנייה וזאת שנחשבת לקלה יותר בעולם של קידום אתרים היא קידום ממומן. במצב זה, בעל האתר משלם סכום מוסכם למנוע החיפוש של גוגל. בתמורה, בכל פעם שיעלה חיפוש למילות מפתח מוגדרות, תופיע מודעה הכוללת את שם האתר וכמה מילים שיחליט להוסיף שם בעל העסק. היתרונות טמונים בכך שניתן לדעת מראש מה התקציב המוקדש, ניתן לקבל דו"ח מפורט על מידת ההשקעה הכספית בכל ליד שמגיע דרך המודעות הללו וניתן לפקח על כל התהליך מקרוב. החסרונות מתבטאים בצורך להוציא תקציב חודשי וקבוע על הקידום, ובעובדה שמדובר על מסגרת ייחודית בה מופיע האתר, ומכיוון שכך לעיתים ישנם גולשים המתעלמים ממודעות אלו.

פלטפורמת Outbrain

מדובר על שיטה חדשנית המנסה לנצל תנועה טבעית של גולשים לצורך קידום תוכן של בעל העסק. כאשר גולש נכנס לאתר מוכר וידוע דוגמת אתרי חדשות או עדכונים, הוא נתקל בשורת תוכן באמצע הכתבה אותה הוא קורא. בשורה זו ניתן לראות קישורים לאתרים שונים אליהם ניתן להגיע בלחיצת כפתור. את ההתאמה בין האתר לבין הגולש מבצעת הפלטפורמה באופן אוטומטי, ובעל העסק צריך לשלם רק על הלקוחות שאכן לוחצים, נכנסים וגולשים אל האתר דרך הקישור שמוצב בכתבה. כך ניתן לדעת בדיוק מהי התמורה להשקעה ולגרום לתוצאות מיטביות עבור לקוחות אידיאליים לעסק.