קידום אתרים בצפון – משנים את התפיסה

צפון הארץ עובר בשנים האחרונות פריחה מחודשת. ניתן לראות עסקים נפתחים בישובים מרוחקים, מסעדות לאניני טעם, בוטיקים יוקרתיים של בגדים וסדנאות מכל הסוגים והמינים. אי אפשר גם לשכוח את העלייה של הצימרים באזור, כאשר ניתן למצוא מאות צימרים בחיפוש פשוט באינטרנט. אז איך באמת יודעים לבחור מבין כל העסקים הללו? מצד המחפש, ברור שעסקים שמופיעים בחיפוש ברשת הם אלו שיקבלו שיחה ובירור וסביר להניח גם יהיו אלו שבהם תיסגר העסקה בסופו של דבר. מצד בעל העסק, מה אפשר לעשות כדי להפוך את העסק למוביל ואחד הראשונים שיצוצו בכל חיפוש פשוט בגוגל? כדי לעשות זאת צריך לחשוב על כמה צעדים.

קידום בצפון

יוצאים לדרך עם קידום אתרים בצפון

מציאת מקדם מקצועי

בעלי עסקים כמו צימרים ומסעדות לרוב לא מספיקים להתעסק עם האתר שלהם. הם עסוקים באלף ואחד דברים שיש להם לסדר והאתר לא נמצא בראש סדר העדיפויות. בעקבות כך, לעיתים קורה שפחות עבודה מגיעה כי דווקא האתר, שאליו צריך להקדיש את מלוא תשומת הלב, נזנח בצד. ישנה אפשרות להימנע ממצב כזה באמצעות שכירת מקדם אתרים מקצועי שיהיה אחראי על קידום אתרים בצפון. אנשי מקצוע דוגמת חברת LATMA מכירים את הרשת, את הדקויות הקטנות שנמצאות בכל אתר ואיך אפשר לנצל אותן כדי לעלות קדימה בשורות החיפוש, עד לדף הראשון והמיוחל.

שיפוץ האתר

גם מקדם מקצועי לא יוכל לעשות עבודה טובה אם האתר שאיתו הוא צריך לעבוד לא ערוך ומוגש היטב. חובה לשכור מעצב גרפי או לעשות זאת באמצעות המקדם, אבל האתר חייב להיראות נפלא. אנשים שנכנסים פנימה עושים זאת כדי להתרשם. במידה והם לא מגלים מקום מושקע, הם יכולים תוך כמה שניות להתקדם הלאה אל האתר הבא. ברגע שנכנס לקוח פוטנציאלי אל האתר אף אחד לא רוצה לאבד אותו ולכן חשוב שהאתר ייראה נהדר.

הכנסת תוכן איכותי

אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך של קידום אתרים במנועי החיפוש. התוכן הופך את האתר לאינפורמטיבי, מושקע ויעיל עבור הלקוח – ולכן זו הסיבה שתוכן טוב משאיר את הגולש באתר ולפעמים אפילו ממיר אותו ללקוח משלם. כתיבת מאמרים שיכולים להעניק ידע חדש בתחום של בעל העסק ותובנות מעשירות יכולים להפוך את האתר למוצלח במיוחד.

שירות לקוחות

ברגע שהגולשים מתחילים להתקשר, הכול כבר תלוי בבעל העסק. איזה מין שירות הוא מעניק, באיזו צורה הוא עונה לטלפון והאם הוא מסוגל לתת ללקוחות את היחס אליו הם מצפים. גולש שמתקשר לברר על שירות, ולא משנה מאיזה סוג, מצפה לקבל מענה אדיב לבעיה או לצורך שאיתו הוא מגיע. ברגע שהיחס אכן יהיה הולם, התוצאות תהיינה בהתאם. הגולשים יהפכו את השיחות למכירות וכך יגשימו את שאיפותיו של בעל העסק ויוכלו להגדיל משמעותית את שורת הרווח שלו.