הצעד הטוב ביותר – קידום אתרים בנס ציונה

בשנת 1883 הוקמה במרכז ישראל מושבה קטנה שהתפרנסה בעיקר מחקלאות ומסחר שנקראה נס ציונה. את שמה קיבלה המושבה מפסוק בספר ירמיהו בו כתובות המילים: "שאו נס ציונה, העזו אל תעמדו". מסר הפסוק מצא חן בעיני המתיישבים והם החליטו לרקום אותו על דגל כחול לבן שייצג את המדינה שבדרך. מאז עברה המושבה תהפוכות ושינויים עד שחלפו כמעט מאה שנים מאז הקמתה, ובשנת 1992 הוכרזה נס ציונה כעיר. עם התרבות התושבים התרבו גם העסקים שהגיעו אל העיר כדי לענות על הצרכים השונים. סופרמרקטים, בתי קפה, חנויות שונות ומקומות בילוי. כולם הגיעו לנס ציונה במטרה להשתקע במקום ולהתפרנס תוך כדי. בשלב זה נשאלת השאלה כיצד להביא את התושבים של נס ציונה והאזור דווקא לעסק ספציפי? אם תשאלו את Latma, חברה לקידום אתרים הפועלת בשוק ועם ניסיון רב, קידום אתרים בנס ציונה זוהי התשובה האידיאלית.

קידום אתרים בנס ציונה – הדברים שחשוב לעשות

מציאת החברה הנכונה

קידום אתרים הוא עסק תחרותי. ברגע שמתחילים לחפש באינטרנט אחרי החברה הנכונה מתחילים לגלות עשרות של חברות שמבטיחות את אותו הדבר בדיוק – הצלחה וקידום מעלה בתוצאות החיפוש תוך פרק זמן מסוים. לכל אחת תנאים שונים וכל אחת מבטיחה דרכים שונות ולכן חשוב לבדוק מה יכול להתאים לעסק הספציפי. יש צורך לחפש אחר המלצות, אתרים שכבר קודמו ולראות תיק עבודות. כמובן שחשוב להסתכל גם על פרמטרים כמו המחיר, נראות האתר של החברה המקדמת והליווי האישי שאותו היא מבטיחה להעניק. ללא הדברים הללו כדאי לעבור ישירות למתמודדת הבאה.

עיצוב האתר וחווית המשתמש

שיפור חווית המשתמש היא שינוי שחשוב לעשות ועוד לפני תחילת תהליך הקידום. הנראות של האתר היא דבר בסיסי שכל גולש נתקל בו ברגע שהוא נכנס לאתר. במידה והאתר אכן יתקדם אבל האתר לא יהיה מספיק מושקע ומעוצב הגולשים שייכנסו פנימה יברחו מיד החוצה. תוצאות כאלו עלולות לדרדר את מיקום האתר בתוצאות החיפוש וגם להפריע לזרם הלקוחות שאמור להגיע משם. חשוב לדאוג שהאתר אכן נראה מצוין ויזואלית, שניתן לגלוש בו בנוחות ושכל התפריטים והמעברים ברורים ומובנים לכל אחד. רק במידה וכל אלו אכן תקינים האתר יוכל להיות מקודם בצורה האופטימאלית.

דוחות מפורטים

השקעה כספית היא החלטה קשה. האם להוציא כסף מן הכיס כדי להכניס אליו יותר מההוצאה? בעל עסק שמחליט על קידום אתרים צריך לעשות את הבירור הזה עם עצמו ולהגיע למסקנה שתתאים לו. במידה וההחלטה תיפול על קידום אתרים והשקעה, כדאי לשים לב בכל רגע נתון לאן הכסף הולך. יש לבקש דו"ח שבועי או חודשי מפורטים ומדויקים לבחינת התוצאות בעין אובייקטיבית. האם החברה מבטיחה ומקיימת? האם ניתן לראות התקדמות לאורך זמן? האם מיקום האתר והנראות שלו אכן משתנים? כל אלו צריכים להיות ברורים לבעל העסק כדי להוכיח כי ההשקעה אכן משתלמת.