קידום אתרים בגוגל מדריך שלם שחייבים להכיר

בחיפוש פשוט באינטרנט אחרי המילה "מדריך" לרוב יעלו התוצאות של "המדריך השלם לאהבה", "המדריך לקסם אישי – איך לכבוש בחורה בעשרה ימים" ועוד מדריכים מסוגים שונים שלא באמת יכולים לעזור או לעשות שינוי בחיים. לעומת זאת, לדעת איך לקדם אתרים בגוגל יכול להיות באמת שינוי גדול ומשמעותי בחייו של בעל עסק. אז נכון שזהו ידע שכדאי וחשוב לדעת, אבל היכן מוצאים את המידע הזה? מי יכול להסביר את השאלות החשובות על מנוע החיפוש של גוגל, כיצד הוא מתפקד ומה כדאי לעשות? קידום אתרים בגוגל מדריך יכול לענות על כל השאלות וככה לעשות את ההבדל בין חוסר הבנה מוחלט לתחילתו של מסע מופלא אל עבר הידע הנכון.

מפרסמים ונהנים – קידום אתרים בגוגל מדריך

קידום אתרים במובייל

תחום הסמארטפונים רק ממשיך להתעדכן וכמעט בכל יום יוצא טלפון חדש. אייפון, גלקסי ואפילו חברת שיאומי כבר הצטרפה אל מרוץ הטלפונים בישראל וכיום ניתן לראות שרוב נתוני הגלישה של ישראלים מגיעים לאתרים דרך הנייד. מעטים מתיישבים מול מחשב כדי לגלוש באינטרנט ופשוט מאפשרים לעצמם להושיט יד אל הכיס ולשלוף את הסמארטפון בשביל זה. על כן, חשוב להבין כי כל אתר חייב להתאים אל הפלטפורמה של הסמארטפונים וגם להיות יכול להתקדם במנוע החיפוש של גוגל שנחשב מעט שונה בין הטלפון למחשב הביתי.

Google AdWords

מנהל המודעות של מנוע החיפוש שמאפשר לבחון את הקמפיין מתחילתו ועד סופו. היכולת לבחון יכולה לאפשר להשוות בין הקמפיינים השונים, להוציא נתונים מדויקים על הכסף שהוצא, על ההתקדמות שנעשתה בזמן האחרון ולבחון האם המקדם אכן מצליח לעשות את פעולתו. ניתן לנהל אפילו מספר חשבונות תחת חשבון אב אחד, ולכן יכול מקדם אחד לדאוג לכולם סביבו תחת הכותרת של שמו.

קידום אתרים גוגל ראשית

בניית דף נחיתה

כדי לדאוג לקידום האתר והפצתו ברחבי הרשת ניתן להכין דף נחיתה מושקע שמספר בכמה מילים על האתר, מה הוא יכול להציע והאם ניתן ליהנות מכל זה באתר עצמו. דף הנחיתה יכול לייצג את בעל העסק, לאפשר ללקוח להכיר את האתר בסביבה ניטראלית ממנה הוא יכול לברוח בכל שנייה. חוסר החיוב הזה יכול לסייע לגולש להיצמד אל האתר וכך להפוך ללקוח מכניס.

חווית משתמש

האתר חייב להיות נוח, יעיל ומותאם במיוחד עבור הלקוחות שנכנסים אליו. חווית המשתמש הוא תחום שנכנס אל עולם השיווק בשנים האחרונות, אבל מאז שהוא כאן, הוא פה כדי להישאר. התאמת צבע הכפתורים לנוחיות המשתמש, הגדלת הכתב וסידור האתר בצורה נוחה במיוחד – כל אלו קשורים לחוויה של הגולש ולכן כל כך חשובים עבור קידום האתר. במידה והאתר אכן נוח, יעיל ויפה הוא יקודם באופן אוטומטי למקום גבוה יותר ברשימות של מנוע החיפוש.