קידום אתרים בבאר שבע – בירת הדרום

דרום הארץ חווה בשנים האחרונות פריחה מחודשת. עיר הבה"דים שמוקמת בקרבת באר שבע, מעבר מגורי הקצינים אל האזור ופתיחת פארק היי טק הופכים את האוזר לפנינה ייחודית בנוף הארצי. בלב האזור, מככבת באר שבע כבירת הדרום. אוכלוסיית העיר גדלה מיום ליום, האוניברסיטה, האווירה הצעירה והאוכלוסייה המגוונת הופכת את העיר למקום שכולם רוצים להיות בו או חלק ממנו. גם העסקים בעיר חווים את הפריחה המדוברת ומרגישים את השינוי באוויר. כדי למנף את ההתפתחות ולתרגם אותה לשורת הרווח, כל עסק היה רוצה להתקדם הכי רחוק שאפשר, ומי שמחפש קידום אתרים בבאר שבע יכול למצוא את הנוסחה שתעשה את זה עבורו ביעילות.

קידום בבש

משווקים נכון – קידום אתרים בבאר שבע

היכרות מעמיקה

בתחילת תהליך הקידום, חשוב להבין מי המתחרים מולם אנחנו מנסים לבצע את הקידום. מי אותם עסקים שגם להם יש אתרים העוסקים באותו התחום של בעל העסק ונמצאים בסביבתו. לפעמים ניתן לראות כי מדובר על מתחרים חזקים הממוקמים גבוה בתוצאות החיפוש, ולפעמים מדובר על עסקים שהתחרות מולם היא זניחה עד לא קיימת. ההערכה של מי המתחרים יכולה להשפיע על החלטה של סוג ההשקעה ומידת הקידום ולכן חשוב לבצע אותה כבר בתחילת התהליך. רצוי לבצע את ההערכה עם חברה דוגמת "לטמה" המתמחה בקידום אתרים ועוסקת בתחום לאורך זמן, כך שהתוצאות יהיו מפורטות ומתאימות לעסק.

שיווק מקומי

אם ננסה לקחת דוגמה, חנות צעצועים בבאר שבע שאינה שולחת מוצרים לכל חלקי הארץ לא צריכה להתפרסם במקומות אחרים מלבד הדרום, וגם זאת בגבולות קרובים יחסית. לקוחות יגיעו מהסביבה ולכן הפילוח צריך להיות מדויק בעבורם. כל מי ששוכן בבאר שבע ובסביבותיה ומחפש אחר חנות צעצועים – זוהי הגדרה לקידום ממוקד, מפולח שיכול לסייע לעסק ולהגדיל את ההכנסות שלו על ידי גישה ללקוחות פוטנציאליים חדשים.

אתר מתאים

צריך לזכור שלאחר הצלחת עבודת הקידום הלקוח מגיע אל האתר וחשוב לבחון היטב לאן הוא מגיע. גם אם הקידום הכי טוב בעולם והאתר אכן מגיע למקום הראשון בשלל תוצאות חיפוש, יכול להיות שלא יגיע כך אף לקוח חדש, וכדאי לשאול למה. הדבר תלוי באתר עצמו. אם ישנם תכנים איכותיים שמעשירים את הקורא, אינפורמציה חשובה וגרפיקה מעניינת אזי ככל הנראה הגולש יישאר באתר ואולי אפילו ירכוש, מאחר והאתר עושה רושם של עסק רציני. אך אם מדובר על אתר שנבנה בצורה חובבנית, ללא תוכן משמעותי והגרפיקה מציקה בעין – הגולש יברח במהירות ושום קידום לא יוכל לעזור בנושא.

ניסיון

בחיפוש אחר אדם מתאים לקידום האתר, אחד הדברים שהכי חשוב לחפש הוא ניסיון. אף עסק לא רוצה להיות שפן הניסיונות של מתמחה חדש בתחום, מאחר והדבר יכול להזיק לאתר ואף לדרדר אותו אחורה במדרג התוצאות. יש להקפיד ולבדוק תיק עבודות ולראות אתרים בהם עוסק המקדם כעת כדי להיות בטוחים בתוצאה.