קידום אתרים באשדוד – העיר שתרצו להכיר

הנוף המדהים הנשקף מהים הסמוך, המלונות שנבנים לאורכה ולרוחבה של העיר, בית החולים החדש, תנופת הבנייה שניתן לראות מכל עבר וההגירה החיובית הופכות את אשדוד לעיר שהייתם רוצים לגלות מקרוב. חיה ותוססת, עם אוכלוסייה צעירה ומגוונת היא מפלסת את דרכה אל רשימת הערים הנחשקות בישראל ואם תשאלו את 220,000 התושבים שגרים בה – התהליך הזה מוצדק לגמרי. עם כל הסביבה המיוחדת הזו, אין פלא שעסקים מתחילים להגיע אל העיר מכל כיוון ולהתחיל לבנות בה את מעגל הלקוחות שלהם. אף על פי שהעיר גדולה ומתפתחת, לכולם חשוב להיות צעד אחד לפני המתחרים כדי להגיע אל הקהל ואל הרווח כמה שיותר מהר. קידום אתרים באשדוד יכול לקדם את העסק שלכם בדרך אל ההצלחה, אבל חשוב לדעת ולהבין את הצעדים שכדאי לנקוט.

קידום באשדוד

חושבים קדימה – קידום אתרים באשדוד

בניית אתר

עסקים רבים בתחילת דרכם מנסים להצטמצם ולחסוך עד שהם מצליחים לעמוד על הרגליים. אחת הטעויות הראשונות שאפשר לעשות היא לחסוך ולחכות עם בניית האתר עד שתזרים המזומנים יגדל. עולם השיווק החזק ביותר היום הוא העולם הדיגיטלי. פלאיירים בתיבות הדואר זה נחמד, שלט גדול זה מקסים, אבל אין ספק שפרסום ברשת יביא לכם יותר לקוחות מכל שיטות השיווק הישנות גם יחד. הצעד הראשון והחושב ביותר בדרך הוא לבנות אתר מושקע, נעים לשימוש שיוכל להראות ללקוחות שלכם מי אתם באמת ולהביא אותם לבקר.

קידום ברשת

לאחר שהאתר כבר קיים, אי אפשר לשקוט על השמרים. אתר הוא כמו גינה, אם לא מטפחים אותו הוא מתפתח לכיוונים שלא רציתם ואפילו יכול לגרום לנזקים תוך כדי. זה השלב בו יש להכניס תוכן אל האתר ולהתחיל לקדם אותו בגוגל. חשוב לדעת מהו התוכן המתאים עבור האתר שיוכל להזניק אותו קדימה. רוב בעלי העסקים לא עושים זאת לבד ומשתמשים בשירותים של חברות מקצועיות כמו Latma שעוסקות בתחום כבר שנים. בעזרת ייעוץ נכון ניתן לקבל רשימה מדויקת עבור העסק ולהתחיל לתכנן את התוכן בהתאם.

יורים בכל החזיתות

מנועי חיפוש כמו Google ואפילו Bing הם אכן חשובים, אבל צריך לזכור שבאינטרנט יש מגוון אפשרויות ואסור לוותר על אף אחת מהן. חשבונות ברשתות החברתיות יכולים לעשות שיווק מוצלח גם הם ולכן במקביל לקידום האתר ברשת כדאי לנהל דף פייסבוק ולתחזק אותו היטב, לפתוח אינסטגרם מותאם לעסק, ובמידה והדבר מתאים גם לגשת לרשתות חברתיות כמו LinkedIn. ברגע ששולפים את התותחים ויורים בכל הכיוונים, לפחות אחת מן הדרכים פוגעת היטב. קידום אתרים לרוב יהווה פעילות ארוכת טווח שתתגמל את העסק לאורך זמן, ואילו הפעילות ברשתות החברתיות היא יחסית מיידית ומתאימה לניהול יום-יומי ומשתנה בהתאם לצורכי העסק דוגמת העלאת מבצעים קצרים ותמונות מאירועים אקטואליים מחיי השגרה.