קידום אתרים באנגלית – Here we come

אנגלית כבר מזמן הפכה להיות שפה בסיסית ברחבי העולם. כיום רוב התקשורת בעולם המערבי מנוהלת באמצעות האנגלית. אתרים ברחבי העולם, חברות ענק, פסטיבלים בינלאומיים ואפילו כאן בישראל ישנן חברות שמתנהלות באנגלית בלבד. לאור כל זאת, אפילו באוניברסיטה העברית החליטו לשקול מעבר ללימודי תארים מתקדמים באנגלית, במטרה לסייע לסטודנטים להתרגל אל העולם הטכנולוגי שנמצא שם בחוץ ואנגלית זו שפת האם שלו. לכן, אין פלא שחברה שמעוניינת לבצע קידום אתרים מועיל לא תוכל לוותר על קידום אתרים באנגלית. כדי שהעסק יתפתח, זוהי הדרך הנכונה ביותר. חברת Latma, שהפכה להיות אוטוריטה בתחום, מספקת לנו כמה טיפים על הדרך הטובה ביותר לקדם באנגלית ועל הכדאיות של התהליך.

כתובת קידום

קידום אתרים באנגלית – פונים אל העולם

הפיכת החברה לגלובלית ומתקדמת

לא קיימת אפשרות להסתדר היום בעולם העסקי ללא אנגלית. כל אחד יכול להביא דוגמה של אנשי עסקים שאנגלית אינה הצד החזק שלהם, אך כדאי לשים לב כי תמיד יתלווה אליהם יועץ עם אנגלית רהוטה שיכול לסייע. כמעט כל שיחות העסקים מתבצעות היום באנגלית, רוב עסקאות הענק נחתמות גם באנגלית, ואי אפשר להסתדר ללא השפה בשוק הבינלאומי, ולפעמים גם בשוק הישראלי אפשר למצוא מקומות בהם חוסר באנגלית יהיה מורגש מאוד.

חיזוק הקידום של האתר המקומי

אתר שמקודם באופן גלובלי ומשיג תוצאות מרשימות הוא אתר מוצלח שיכול להפוך גולשים ללקוחות פוטנציאליים. מאחר והקידום הבינלאומי מצליח, אפשר להבין כי גם האתר הישראלי יתפתח לצד האתר העולמי ויניב גם הוא תוצאות טובות יתר. אלגוריתם החיפוש של גוגל קושר בין שני האתרים והתוצאות של האחד משפיעות גם על השני באופן משמעותי.

הרחבת מעגל הלקוחות הישראלי

לא מפתיע לגלות שהקהל הישראלי אוהב מאוד מותגים בינלאומיים. כולם זוכרים את הנהירה אל הקניונים כאשר רשת H&M פתחה את הסניפים הראשונים בישראל, למרות שהמיתוג שלה בעולם אינו נחשב בין מותגי העל. כך נוהג הקהל הישראלי גם כלפי חברות ישראליות שמצליחות בעולם. מין גאוות יחידה על היות של החברה ישראלית וגם רצון לקנות ממותג שיש לו ניחוח בינלאומי. חברה עם קידום אתרים באנגלית יכולה לענות על שני הצרכים ולפנות ביתר הצלחה אל הקהל הישראלי.

ניהול רשתות חברתיות באותה השפה

מלבד קידום האתר באנגלית, קיימות גם הרשתות החברתיות. אלו הפכו להיות הפנים של חברות רבות ודף הפייסבוק של עסקים שונים לעיתים פעיל הרבה יותר מהאתר שלהם. לכן, כאשר מחליטים על קידום אתרים באנגלית, חשוב לזכור לבצע גם ניהול של רשתות חברתיות באותה השפה. בדרך זו העסק הופך להיות נגיש בהרבה עבור לקוחות פוטנציאליים מעבר לים והם מרגישים בנוח לפנות אל בעל העסק ולרכוש ממנו מוצרים בזכות העובדה שהם מדברים באותה השפה ומסוגלים לתקשר.