נכנסים אל תוך נבכי קידום אתרים אורגני

האתר של העסק הוא הפנים שלו בכל מה שקשור לנוכחות ברשת. לכל אחד יכול להיות עסק מצוין, עם שירות מעולה והמלצות מפה לאוזן, אבל אם אין לו אתר אינטרנט איך מישהו ברחבי הרשת יכיר אותו? יכול להיות שיהיה בסיס לקוחות נאמן באזור המגורים, אך למה לא להיפתח ברמה אזורית או אפילו ארצית? את הפתיחה הזו ניתן לעשות באמצעות אתר שמדורג היטב במנועי החיפוש. במידה ומחליטים להקים אתר חדש ולהתחיל לפתח את תחום השיווק באינטרנט יש אפשרות לעשות זאת באמצעות מגוון דרכי קידום. קידום ממומן יקצר את הדרך ויהפוך אותה לפשוטה, אך יעלה כסף בכל חודש, מה שרוב בעלי העסקים יעדיפו להימנע ממנו. לכן, קידום אתרים אורגני הוא הרעיון הטוב ביותר. אבל איך עושים את זה נכון?

נכנסים לאורגני

קידום אתרים אורגני – צעד אחרי צעד

קידום באמצעות תוכן

המשמעות של קידום אתרים אורגני היא בכך שלא משלמים למנוע החיפוש. הקידום נעשה אך ורק באמצעים אחרים, כאשר המרכזי שבהם הוא התוכן. שימוש במאמרים, תובנות, הערות ואפילו בלוג הופכים את האתר לטוב ואיכותי יותר ולכן יקדמו אותו כלפי מעלה בתוצאות של מנוע החיפוש מטעם גוגל. אבל איך אפשר להחליט איזה תוכן כדאי להכניס לאתר ואיזה להשאיר בחוץ?

מחקר מילות מפתח

לכל אתר ישנם נושאים מרכזיים בהם הוא רוצה להתמקד. במידה והאתר עוסק בנושא דוגמת אילוף כלבים, בעל העסק רוצה להיות ראשון בתוצאות החיפוש הנוגעות לנושא זה בלבד. חיפושים אחרים אינם מעניינים אותו ולכן צריך להתאים את התוכן בהתאם למילות החיפוש המבוקשות. לגוגל ישנם כלים שיכולים לעשות את הפעולה הזו בדיוק. לבדוק עבור בעל האתר מהן המילים שיכולות לקדם אותו בדרך אל ההצלחה. עם המילים הללו כדאי לגשת לכתיבת התוכן הרלוונטי ולמלא את האתר במאמרים שיכולים להתאים.

תוכן מקורי

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול קידום אתרים אורגני. התוכן חייב להיות מקורי! אף על פי שכולם מחפשים השראה ומקורות לכתיבה ברחבי הרשת, חובה רק להשתמש במידע לצורך רעיונות וחידושים בלבד. העתקה של תוכן באופן מובהק תגרור סנקציות מטעם גוגל ועלולה אפילו להוריד את האתר בדירוג תוצאות החיפוש במקום להעלות אותו כלפי מעלה.

קידום באמצעות קישורים

הכנסה של קישורים חיצוניים ופנימיים למגוון של פורטלים ואתרים שונים יכולה להגביר את התנועה אליו. גוגל מנטרת את התנועה אל האתרים השונים באמצעות אלגוריתמים מתוחכמים ומגוונים. כאשר האלגוריתמים מזהים תנועה רבה אל האתר ממגוון מקומות, ניתן להבין כי האתר איכותי ורוצים להגיע אליו ולכן התוצאה שלו במנועי החיפוש מקודמת, במטרה להפוך את התוצאות למיטביות ואידיאליות עבור המחפשים. צריך לשים לב כי ישנם אתרים רבים הדורשים תשלום עבור השארת קישורים ולכן כדאי לבדוק זאת לפני שמכניסים את הקישורים עצמם.