אתם יושבים לכם בעסק, הרוח פותחת מדי פעם את הדלת ויש גם לקוח או שניים בשעה. אתם מסתכלים על השעון ומחכים לשעת השיא שבה מגיעים ארבעה לקוחות קבועים ואתם יודעים ששיא היום מאחוריכם, אבל השעה רק 15:00 בצהריים. במקום להתייאש ולהסתכל מעבר לכתף מתי אתם הבנק מגיע גם אליכם, כדאי לכם להתחיל לפנות למשרד מיתוג שיוכל לעשות עבורכם את השינוי שתמיד חלמתם עליו. השינוי הזה לא בשמיים והוא דורש כמה צעדים אפקטיביים ותכנון עסקי מתקדם, אז אם אתם כבר רוצים להתחיל עבודה, הנה כמה רעיונות שכדאי לכם ליישם ולהתחיל לראות את השינוי בעיניים.
משרד מיתוג – הדרך הנכונה להצליח
יצירת קשר עם הלקוחות
בסופו של דבר, לקוחות הם בני אדם כמו כולם. הם אוהבים, כועסים, שמחים ורוצים לקבל שירות טוב. אחד הדברים שמאפיינים קשרים אנושיים טמון בכך שאנחנו אוהבים לחזור על דברים מוכרים וקבועים. במידה ומשהו אחד מצליח, ככל הנראה נעשה אותו שוב ושוב כי אם משהו תקין, למה ולנסות משהו אחר? באמצעות מיתוג ניתן לגרום ללקוחות לראות את העסק שלכם כמשהו מוכר אליו הם חוזרים שוב ושוב כדי ליהנות מאותה החוויה. המיתוג גורם להם להרגיש רצויים ושהם מגיעים לשטח מוכר בכל פעם שהם מבצעים פנייה אליכם או רכישה ישירות מבית העסק שלכם.
שם ולוגו
התפקיד המזוהה ביותר עם תהליך של מיתוג מחדש. לכל עסק יש שם שנתן לו הבעלים. למרות החשיבות הקריטית של השם, יש בעלי עסקים שלא מבצעים תהליך חשיבה לעומק וכך יוצרים שמות מוזרים, לא קליטים או כאלה שאף אחד לא רוצה לזכור. לאחר תהליך הבנייה של העסק, צריך לחשוב היטב האם לשנות את השם וכך לאבד את הקהל שמכיר אתכם או לבצע את זה בצורה נכונה, מדודה ושקולה. משרד מיתוג מבצע שינויי שם בצורה חלקה ומסייע לעצב את הלוגו בהתאם. הלוגו יכול להפוך לחלק משמעותי בשפה השיווקית של כל עסק ולכן כל כך חשוב לדאוג לכך שהוא יהיה מעוצב בצורה שמושכת את העין, מזוהה עם העסק ומאפשרת לכל הלקוחות להתחבר אליכם.
יצירת חיבור פנימי בעסק
הדרך הכי קלה לגרום לעסק לפרוח היא לחבר את העובדים והבעלים אל מהות העסק. ברגע שעובדים מרגישים שהם חלק ממשהו גדול הם מסוגלים להגיע להישגים. במרחק שנערך בארה"ב בחנו מהי הדרך הטובה ביותר להעלות את הפרודוקטיביות של עסקים. ניסו להעניק תגמולים כספיים או מילה טובה ויחס נפלא מהבוס. מסתבר, שהקבוצה בה היחס מהבוס היה טוב יותר, ההישגים הפכו לטובים ומשמעותיים הרבה יותר. לאור התוצאות הללו, חשוב לחבר את העובדים אל המותג, לסייע להם לראות את התמונה הגדולה וכך להפוך כל אחד – מעובד הניקיון ועד למנכ"ל לשגרירים של העסק גם כשהם לא בעבודה.