מחפשים מקדם אתרים? כך תבחרו נכון

חיפוש של מקדם אתרים מקצועי היא לא פעולה פשוטה. אז כיצד ניתן לדעת שבחרתם נכון? עידן בן אור, מומחה לקידום אתרים נותן לכם את כל הטיפים החשובים ביותר.

 קידום אתרים – עבודה של מקצוענים

כידוע תחום קידום האתרים תפס תאוצה רבה בשנים האחרונות, זאת משום שהעידן האינטרנטי ובעיקר מנוע החיפוש של גוגל מחייבים בעלי עסקים להיות ממוקמים בתוצאות הראשונות, וזאת כדי להעלאות את החשיפה של האתר. כדי לבצע זאת, יש צורך במקדם אתרים מקצועי. אם גם אתם מחפשים מקדם אתרים? כך תבחרו נכון:

 

  • ניסיון בתחום – "אין חכם כבעל ניסיון" הוא לא רק פתגם, אלא בנושא של קידום אתרים מדובר באחד הפרמטרים החשובים ביותר. הסיבה לכך היא שקידום אתרים מחייב ביצוע של מגוון פעולות, כאשר לניסיון בתחום יש פקטור משמעותי. ככל שיש יותר ניסיון למקדם, כך הוא ידע טוב יותר להתמודד עם תקלות אשר עלולות להתרחש כמו גם לתת חוות דעת מקצועית בהתבסס על מקרים שהוא טיפל בעבר.
  • מקצוענות – תחום קידום האתרים מחייב רמת מקצועית גבוהה יותר והתעדכנות ללא הרף בכל החידושים אשר מתרחשים על בסיס שבועי. לכן, חשוב לבחור במקדם אתרים אשר הוא מקצוען ויודע להתמודד ולעדכן אתכם בכל החידושים האחרונים כמו גם לבצע פעולות שונות לצורך קידום האתר.
  • שקיפות לאורך כל הדרך – אחד הדברים החשובים ביותר בתחום של קידום אתרים נוגע לשקיפות, וזאת משום שקידום אתרים מאפשר לקבל דוחות בכל חודש לגבי הביצועים וההתקדמות. מקדם אתרים מקצועי ידע להעביר לכם דוח מפורט בכל חודש שבו תוכלו לראות את המיקום של האתר, כמו גם תנועת גולשים וכן כמה חלק מהתקציב כבר נוצל.
  • מחיר – קביעת מחיר לקידום אתרים משתנה מאוד מאתר לאתר, זאת לאור משתנים רבים כגון מהן הפעולות אותן יש לבצע, מהי מידת התחרות בתחום וכו'. לכן, המחיר שאתם מקבלים צריך להיות מותאם לתקציב שלכם, כאשר חשוב מאוד לשים לב שאם המחיר נמוך מדי ככל הנראה מדובר במקדם אתרים מתחיל או גבוהה מדי לאדם שסתם רוצה לקחת מכם כסף. לכן, חשוב לבצע סקר שוק ולבדוק ממגוון של מקומות כך שתוכלו לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר.
  • התחייבות לתוצאות – תחום קידום האתרים הוא תחום דינאמי מאוד, בטח כאשר מדובר בקידום אתרים אורגני. לכן, אף פעם אל תסמכו על מקדם אתרים שמבטיח לכם להגיע תמיד למקום הראשון, אלא בקשו לקבל צפי עתידי אשר ריאלי ביחס אליכם ולאתר שלכם.

 

רוצים לעבוד עם מקדם אתרים מקצועי? עידן בן אור הוא מקדם אתרים בעל ניסיון של שנים ארוכות בתחום. אם גם אתם רוצים להצטרף לעשרות לקוחותיו המרוצים, צרו קשר עוד היום לתיאום פגישה וייעוץ ראשוני.

מקדם אתרים