מומחה קידום אתרים – האיש הנכון בזמן הנכון

עולם השיווק הדיגיטלי משנה את פניו עם כל יום שעובר. פלטפורמות חדשות נבנות בכל יום, שיטות התכנות והשפות מתקדמות בכל רגע ולכן השיווק הולך בכל יום לכיוונים אחרים. עם כל הקדמה הזו, ישנן שיטות שעדיין פה והן גם הולכות להישאר בעולם לאורך שנים. אחת השיטות הללו היא קידום אתרים דרך מנוע החיפוש של גוגל. החברה שהוקמה בשנת 1998 שינתה את העולם בכלל ואת עולם העסקים בפרט והפכה אותו לעולם אותו אנחנו מכירים היום. כדי לנצל את השינוי הזה, יש צורך להבין איך עובדת המערכת ולהשתמש בשיטות שיכולות לנצל את היתרונות הטמונים בה. כאשר מחפשים מומחה קידום אתרים פונים לחברות כמו Latma העובדות בתחום כבר שנים, אבל מה בעצם אתם צריכים לחפש?

מומחה קידום אתרים

הפרטים שחשוב לדעת – מומחה קידום אתרים

סוגי קידום

בתחום הקידום ישנם מספר סוגים של קידום אתרים וחשוב לוודא שאיש המקצוע איתו אתם עובדים שולט בכולם. חלק מהאתרים זקוקים לקידום ממומן שמאפשר לבצע עסקה עם גוגל ולשלם להם תמורת הקפצת האתר למעלה לראש הרשימה. חלק אחר זקוק דווקא לקידום לאורך זמן עם העלאת תוכן ייחודי לאתר, עלייה טבעית בסולם החיפוש והישארות למעלה. זהו קידום אתרים אורגני שגם הוא דורש ידע ובקיאות. לפעמים חשוב לבצע גם קידום ברשתות החברתיות כמו דף עסקי בפייסבוק ונוח מאוד שמקדם האתרים יבצע גם את הפעילות הזו עבור בעל האתר.

הצעות מחיר

בתחילת החיפוש אחר מומחה קידום אתרים בעלי עסקים רבים נקלעים לבעיה. מצד אחד, הם זקוקים למישהו שבקיא בתחום ויכול לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. מן הצד השני, אין להם דרך להשוות בין הנתונים השונים. לפעמים הצעות לקידום יכולות להיות שונות באלפי שקלים זו מזו וחשוב לדעת מדוע והאם ההבדלים מוצדקים. צריך לקרוא היטב את הצעת המחיר כדי לדעת מה אמורים לקבל מטעם המקדם וכך להחליט האם המחיר יוצא משתלם.

ניסיון

מיד בפתיחת השיחה עם כל מקדם אתרים, כדאי לבקש עם הצעת המחיר תיק עבודות של לקוחות ואתרים אותם הוא קידם בעבר. כך ניתן להתרשם מהתוצאות, לבדוק מילות מפתח רלוונטיות ולראות האם הלקוחות הללו אכן מככבים והאתרים שלהם קופצים ראשונים. רק במידה וזו אכן התוצאה, כדאי להמשיך את הבירורים הלאה.

המלצות

אולי אחד הקריטריונים החשובים ביותר במהלך החיפוש. לקוחות קודמים ותיק עבודות זה חשוב, אך האם הם אכן ממליצים על מקדם האתרים שביצע עבורם את העבודה? המלצות של לקוחות עבר יכולות להצביע על נקודות שחשוב לדבר עליהן מראש, להבהיר מהם יחסי האנוש של המקדם והאם הוא עושה את עבודתו לאורך זמן ובצורה חיובית. המלצות טובות יכולות לסייע בסגירת ההחלטה על יציאת העסקה אל הפועל וחתימה על חוזה ולכן כל כך חשוב לחפש אחריהן.