חבילות של קידום אתרים – קונים למען המחר

כולנו אוהבים לקנות בחבילות ולחסוך לעצמנו בעיות או צורך בסידורים נוספים. בתהליך בחירת תשתית לאינטרנט רובנו נעדיף לבצע עסקה הכוללת ספק בו במקום. בקניות באתרי ביגוד שונים ננסה למצוא חבילות שמכילות כמה פריטים במקביל שיוכלו לאפשר לנו לסגור פינה באותו המקום ולרוב נעדיף מקומות שמאפשרים לנו לבצע את כל הקניות במקום אחד, לכן מרכזי קניות נחשבים למצליחים כל כך. לאור כל אלו, ניתן להבין למה חבילות של קידום אתרים הן כל כך מצליחות וכל כך חיוניות. כולם רוצים לדעת מה הם מקבלים חבילה סוגרת פינות רבות שלפעמים היה צריך להתאמץ ולהשיג אותן ממקומות אחרים. חברת Latma, שמציעה גם היא חבילות כאלו, משתפת בכמה דברים אותם ניתן למצוא בדרך כל בחבילות ומה הופך אותן לכל כך כדאיות.

חבילות של קידום אתרים –  קוראים את הפרטים

שוני בין המקדמים

מפתיע לגלות כי במהלך החיפושים אחרי מקדמים שמציעים חבילות של קידום אתרים ניתן לקבל הצעות השונות במחירן זו מזו באלפי שקלים. לפעמים ניתן לייחס את השוני אל מקצועיות המקדם, ללימודים שלקח כשהכיר את התחום, לפעמים מדובר על שנות הניסיון שלו ואולי פשוט יש הבדל מהותי בין ההצעות? בסופו של יום, ההצעות כנראה מציעות פרטים קרובים אך לא זהים ואלו יכולים להיות אלו שמעלים את המחיר ומקפיצים את התקציב הנדרש.

סטטיסטיקת קידום

דוחות מדויקים

האם יש צורך לשלוח דוח כל יו? כל שבוע? כל חודש? כל מקדם עובד בצורה שונה ובעצם מצליח לעשות דברים בצורה אחרת. ישנם כאלו המעדכנים על בסיס יומי, ואילו אחרים שולחים דף עדכון רק בסוף החודש. הבדלים בין מספר הפעמים בהן נשלח הדוח יכולים להיות גם הסיבה לפער המשמעותי במחיר בין מקדמים שונים. הנפקה של דוח יומי גוזלת זמן בכל יום, אך הנפקה של דוח בסוף החודש אינה מעמיסה באותה הצורה.

כתיבת תוכן

כל המקדמים שעובדים בשוק יסכימו כי קידום אתרים חייב תוכן. האם את התוכן צריך לספק מקדם האתרים או בעל העסק? במידה והתוכן אינו מגיע דרך המקדם, אפשר להיות בטוחים שההצעה תהיה זולה משמעותית. מקדמי אתרים צריכים לשלם גם לכותבי תוכן עבור המידע שמועלה לאתר ואותו הם כותבים ולכן זקוקים לתקציב גדול יותר. במידה ובעל העסק אחראי להבאת תוכן מקורי ומעניין, אזי מחיר הקידום יהיה זול משמעותית.

התחייבות

האם יש בחבילה התחייבות לפרק זמן מסוים? כיום נהוג כי מקדמי אתרים כבר אינם מחתימים לקוחות על חוזים המחייבים אותם להישאר בעסק בו הם כבר לא מעוניינים, האם יש בחבילה התחייבות לפרק זמן מסוים? כיום נהוג כי מקדמי אתרים כבר אינם מחתימים לקוחות על חוזים המחייבים אותם להישאר בעסק בו הם כבר לא מעוניינים אך חוסר הוודאות אל המקדמים גרם לעליית מחירים. כאשר אי אפשר לדעת מה יהיה מחר והאם העסק יבטל את ההתקשרות יש צורך לתכנן תקציב בצורה שונה ולכן ישנו צורך בוער בכספים זמינים ובטוחים.

 

רוצים לוודא שהמקדם יודע את עבודתו – הצ'ק ליסט שכל קידום אתרים חייב