יתרונות וחסרונות שירותי מחשוב ענן

לאור העובדה כי בעלי עסקים רבים מתלבטים בשאלה האם אכן לרכוש שירות של מחשוב בענן, אנו מציגים לכם כעת את היתרונות והחסרונות כך שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר בעבורכם, ובעבור בית העסק שלכם.

מהם שירותי מחשוב ענן?

שירותי מחשוב ענן מהווים כיום את הדרך הטובה ביותר בעבור בעלי עסקים לנהל את העסק שלהם בצורה טובה יותר, וזאת לאור העובדה כי מדובר בשירותים אשר ניתנים על גבי פלטפורמה של מחשב או שרת, ואשר ניתנים לשליטה דרך האינטרנט. למעשה, מדובר בהתפתחות טכנולוגית אשר מאפשרת הלכה למעשה לעבוד עם מחשבים איכותיים ולחבר אותם לכדי קורת גג אחת, ובכך לחסוך לא מעט כסף. למעשה, לאור העדכונים הרבים של האינטרנט ניתן כיום לקבל גישה מהירה אל מגוון רחב של מידע אשר מאוחסן בשירותי המחשוב, כמו גם לצמצם את המרחק הפיזי בין התשתיות.

מערכת הבטחה

מהם היתרונות של שירותי מחשוב ענן?

ע"פ המומחים של חברת אקסיטו, אשר נחשבים כיום לחברה המובילה בתחום של מחשוב בענן, לשירות הזה יש מגוון רחב של יתרונות, גם בכל הקשור לעסקים קטנים ובינונים. למעשה, מדובר בטכנולוגיה מתקדמת מאוד אשר מאפשרת גם לעסקים קטנים ובינונים ליהנות מתשתית חזקה אשר כוללת מינימום של תחזוקה, כמו גם חיסכון משמעותי בעלויות המחשוב, וזאת לאור העובדה כי ניתן לקבל מסלולים נוחים מאוד אשר מתבססת על הצרכים של הארגון, כמו גם לתקציב. בנוסף, מדובר במחשוב אשר מאפשרת גמישות גבוהה מאוד וזאת לאור העובדה כי זמינות המידע היא גבוהה, וניתנת לשליטה גם מרחוק. בנוסף, אי אפשר להתעלם מכך ששירותי מחשוב בענן מאפשרים לאבטח את כל המידע החשוב ביותר של בית העסק, ובכך למנוע מצב שבו החומרים הרגישים מודלפים לגורמים עוינים, ועל כן מדובר בשירות טכנולוגי אשר מאפשר גיבוי של החומרים והחזרתם לשרת באופן קל, יעיל ונגיש.

מהם החסרונות של שירותי מחשוב ענן?

למעשה, שירותי מחשוב ענן יכול להיות יקר יותר מאשר מחשוב מקומי, אולם יש לקחת בחשבון כי מדובר בשירות אשר ניתן כמעטפת אחת שלמה, ועל כן יש לבצע חשיבה מדויקת לגבי התקציב אותו תרצו להקדיש לנושא, באם אכן תרצו. בנוסף, חיסרון של שירות מחשוב נובע מהתלות באינטרנט, כאשר לעיתים עלולים להתרחש מקרים בהם הרשת תהיה איטית יותר ועל כן כל תקלה בתקשורת או ההתנתקות מהמערכת עלולה לגזול זמן לא מועט. יחד עם זאת, עדיין מדובר בשירות אולטימטיבי בעבור בעלי עסקים וזאת כאמור לאור ההתאמות האישיות אשר מתבצעות, כמו גם העובדה כי ניתן במקרים מסוימים לשלם בעבור פר חודש ובהתאם לביצועים. על כן, מדובר בשירות מומלץ לכל בית עסק, גם אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול. למידע נוסף לגבי מחשוב ענן ניתן להיכנס לאתר בכתובת https://exsitu.co.il.