3 כלים לשיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט הוא עולם דינאמי אשר משתנה ללא הרף, זאת לאור העובדה כי כיום ישנם לא מעט דרכים. על כן, אנו שמחים להציג לכם שלושה כלים משמעותיים לשיווק איכותי באינטרנט – כך שגם אתם תוכלו להצטרף למהפכה של המאה ה 21.

שיווק האינטרנט –  כיצד נעשה זאת?

שיווק באינטרנט הפך בשנים האחרונות לכלי המרכזי בעבור בעלי עסקים ומקדמי אתרים מקצועיים, וזאת לאור העובדה כי באמצעות שיווק נכון ניתן להזניק את העסק הן מבחינת ההכנסה והן מבחינת החשיפה. אולם, לא רבים מודעים לכך שכיום שיווק באינטרנט מחייב שימוש בכלים מתקדמים וחכמים, אשר משפרים את השיווק בצורה משמעותית. מהם? המומחים של חברת RY אשר נחשבת לחברה המובילה בתחום שיווק באינטרנט וקידום אתרים מעניקה לכם את האפשרות להציץ על שלושה כלים איכותיים אשר יעזרו לכם לבצע את השיווק בצורה איכותית ומיטבית:

שיווק באינטרנט

  • Marketo – מדובר בתוכנה אשר מבוססת על ענן, והיא נחשבת לקלה ופשוטה לשימוש. למעשה, היתרון הבולט של שימוש בתוכנה הזו הוא לאור העובדה כי היא מאפשרת לבצע התאמה אישית בפן השיווקי, והיא מאפשרת ליצור לידים, לבצע ניהול ושיווק קמפיינים באמצעות מייל או מנוע החיפוש, כמו גם לבצע אופטימיזציה לאתר. יתרה מכך, התוכנה הזו מאפשרת גם לבדוק את מספר הגולשים אשר נכנסו לאתר, ועל כן מדובר בתוכנה מצוינת אשר מאפשרת לעשות שיווק אינטרנטי חכם ויעיל, בעלות נוחה.
  • Pardot – תוכנה אשר מאפשרת לבנות דפי נחיתה כמו גם טפסים, וכן לנהל שיווק במייל (נדבך קריטי ביותר בכל הקשור לשיווק אינטרנטי) כמו גם לקבל התראות לגבי מכירות אשר התקבלו באתר, בזמן אמת. על כן, מדובר בכלי שיווקי מהמעלה הראשונה אשר מקל על פעולת השיווק, וזאת משום שמדובר בפלטפורמה נוחה וידידותית מאוד למשתמש.
  • BuzzBulider – פלטפורמה אשר מאפשרת לנהל את כל תהליך השיווק עם דגש על יצירת הלידים, כמו גם פיתוח של קהל הלקוחות הפוטנציאלי. למעשה, באמצעות התוכנה תוכלו לבדוק איזה לידים הם אכן איכותיים, כמו גם לקדם לידים אשר נמצאו כבעלי פוטנציאל גבוהה. מדובר בפלטפורמה נוחה מאוד לשימוש, אולם יש לקחת בחשבון שעל מנת לתפעל אותה כראוי נדרש ידע מקצועי בתחום.

מעוניין לבצע שיווק אינטרנטי חכם לעסק שלך? רק באמצעות חברת Ry digital media

Ry digital media נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום השיווק האינטרנטי, וזאת לאור ניסיונה העשיר בתחום, כמו גם צוות מקצועי אשר בקיא בתחום של שיווק אינטרנטי בעבור כל בית עסק, גם אם מדובר בעסקים קטנים, בינונים או גדולים, כאשר החברה עושה שימוש בפלטפורמות המתקדמות ביותר כיום בעולם של שיווק אינטרנטי.  על כן, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו דרך האתר בכתובת https://ry-dm.com להשאיר פרטים ונציג מטעמנו ישמח להעניק לכם ייעוץ ראשוני.