6 סיבות לכתיבת מאמרים מקוריים בלבד לאתר שלכם

כתיבת מאמרי תוכן מקוריים לאתר שלכם היא כלי מרכזי, המייעל את הדירוג של האתר במנוע החיפוש של גוגל. כלומר, באמצעותם יהיה ניתן למצוא את האתר שלכם בדף הראשון של גוגל במהירות ולהיכנס אליו. קבלו 6 סיבות לכתיבת מאמרים מקוריים לאתר שלכם.

 

1 – בגלל האינדוקס

הסיבה הראשונה לכתיבת מאמרי תוכן מקוריים היא האינדוקס של האתר. כלומר, האלגוריתם של גוגל צריך להכיר את העמודים והקטגוריות באתר שלכם על מנת שיקדם אותו לעמוד הראשי של מנוע החיפוש. במידה ומדובר על מאמר שאינו שלכם האלגוריתם יזהה זאת מהר מאוד ויפסול את העמוד על הסף.

להזמנת כתיבת תוכן לאתר יש יעילות מהבחינה הזו שכותבי תוכן מקצועיים ובעלי ידע בתחום בו אתם עוסקים לעולם לא יעתיקו מאמרים של אחרים ויכתבו בצורה מקורית.

 

2 – חוק שמירת זכויות יוצרים

שמירת זכויות יוצרים הוא חוק המגן על הכותבים ומעודד אותם לכתיבה מקורית ויצירתית. כאשר מעתיקים תוכן למעשה מפירים את החוק. מדובר על יצירות ספרותיות, מוזיקליות, אמנותיות שעומדות לרשות הציבור ומפורסמות. ברגע שבאתר נמצא תוכן לא מצוטט עם שם המקור זוהי הפרה בוטה של החוק וניתן לתבוע בגינה פיצוי בבית משפט.

 

3 – יצירתיות וסקרנות הגולשים

ככל שהתכנים באתר שלכם יהיו מקוריים ומעניינים יותר, כך תגדל הסקרנות של הגולשים להמשיך ולקרוא את הכתוב. הדרך האידיאלית היא לכתוב באופן יצירתי ולא משעמם, בפונטים נוחים לקריאה ובעיצוב שימשוך את העין. המטרה שלכם היא להיות ייחודיים ולכן פרמטרים אלו חשובים. כך גם בנוגע לתמונות ולסרטונים שאתם מעלים באתר ובעיקר לתוכן הכתוב.

 

4 – לגבור על המתחרים שלכם

סיבה נוספת לכתיבת תוכן מקורי היא לעשות משהו שהמתחרים שלכם עושים פחות טוב. למשל, משרד של עורך דין פלילי יכול להכניס לאתר שלו חומר מקורי מפסקי דין בהם התנסה. כך גם באתר של מדריכי טיולים בו ניתן לכתוב סיפורים מפולפלים מניסיון אישי, המלצות ומסלולים ייחודים והכל ממקור ראשון.

 

5 – הטמנת קישורים חיצוניים ופנימיים בתוכן

דרך מצוינת לגבור על המתחרים ולהיות מקוריים וכך גם לקדם את האתר שלכם בגוגל היא לכתוב מאמרים מקוריים ולהטמין בהם קישורים המפנים את הגולשים לאתרים מובילים אחרים. אלו הם קישורים פנימיים שניתן גם לייצר בשותפות עם אתרים אחרים ואף להרוויח כסף על כך.

במקביל, פרסום קישורים באתרים אחרים לתכנים שלכם יובילו את הגולשים ישירות אל המאמרים המקוריים הנמצאים באתר שלכם, ייצרו תנועה ויקבלו דירוג גבוה במנוע החיפוש של גוגל. קישורים אלו נקראים קישורים חיצוניים.

 

6 – תוכן המותאם לקהל היעד

תוכן מקורי בין אם הוא נכתב על ידכם ובין אם בהזמנה מכותבים מקצועיים, חייב להיות מותאם לקהל היעד שלכם. ברגע שהתוכן אינו מקורי לא בטוח שהוא יתאים לקהל היעד אותו אתם מחפשים ולכן יש לתת לכך דגש.

כתיבת תוכן

אולי יעניין אותך גם