4 טיפים לקידום אתר של עו"ד

תחום עריכת הדין נחשב לנפוץ ביותר בישראל. ההערכות, נכון לרגע כתיבת מילים אלה, מראות שיש עשרות אלפי עורכי דין שעוסקים בתחומים שונים. נתון זה גרם לנו להבין שעורכי דין צריכים לקדם את האתרים שלהם על הצד הטוב ביותר, כדי שאלה יגיעו למקומות הראשונים בגוגל וייראו על ידי הגולשים בקלות. יצאנו לבדוק איך אפשר לעשות זאת וחזרנו עם 4 טיפים שאתם חייבים להכיר אם אתם עוסקים בתחום.

 

טיפ ראשון – צאו מהקופסא!

אתם יודעים עכשיו שיש מספר רב של בעלי מקצוע שיושבים על משבצת זהה. לכן, בתור התחלה, תצטרכו לעשות כל שביכולתכם, כדי להתבלט. ההמלצה שלנו היא לצאת מהקופסא. מרבית עורכי הדין משתמשים בלוגו מסוגנן, סולידי ואלגנטי. אנחנו כאן כדי להציע לכם להסתכל על הלוגואים הללו ולחשוב על כיוון אחר. כלומר, תייצרו לעצמכם שפה מיתוגית מקורית שתגרום ללקוחות שלכם להרגיש את הייחודיות ולזכור אתכם לטובה.

טיפ ראשון – צאו מהקופסא!

 

תטפחו את האתר מידי יום

הקמת אתר מקורי לרשת זה מעולה, אבל לא מספיק. אתם צריכים לטפח אותו באופן יום יומי ולבדוק שהוא עונה על כמה קריטריונים חיוניים, לדוגמא:

 

  • מעביר מסרים מורכבים בקלות
  • מאפשר לגולשים להגיע להחלטה מידית בנוגע לקבלת ליווי מקצועי
  • מאפשר ליצור קשר עם נציג מהמשרד במינימום מאמץ
  • חוויית הגלישה בו נעימה ומהירה

 

נמליץ לכם להסתכל על האתר של עו"ד גירושין רחל שחר  שעונה על קריטריונים אלה ואחרים, כדי שתוכלו להבין על מה אנחנו מדברים.

 

תעיפו מבט על אתרים מתחרים

אל תתביישו להסתכל על אתרים של עורכי דין מתחרים. שכן, פעולה זו תאפשר לכם לנתח את ההתנהלות שלהם ולחקות אותה בעת הצורך. נסביר שהצצה באתר אחר עשויה להציג בפניכם מהלכים מבריקים ומקוריים שלא חשבתם עליהם עד כה. נכוון אתכם להצצה נכונה ונציין שעליכם לשאול את עצמכם את השאלות הבאות:

  • האם עורך הדין מסתייע בשירותיו של משרד יחסי ציבור?
  • האם הטיפול בלידים מתבצע באופן עצמאי או על ידי מוקד חיצוני?
  • האם יש פלטפורמות שיווק לא מוכרות שמוצגות באתר?

התשובות שיעלו לאחר מכן, יאפשרו לכם לקבל הכוונה אודות הליכים שתצטרכו לעשות בעצמכם, כדי לקדם את האתר שלכם.

 

תפרסמו בפלטפורמות שונות

קהל היעד יכול להגיע לאתר שלכם דרך פלטפורמות שונות, מלבד גוגל שנחשבת לבולטת ביותר. לכן, מומלץ לקדם את האתר בפייסבוק, אינסטגרם ואפליקציות אחרות  שקהל היעד שלכם מבקר בהן. ככל שתפרסמו יותר, כך תגדילו את הסיכוי לקבלת לידים חמים.

 

לסיום

עד כאן 4 הטיפים שיסייעו לכם לקדם אתר של עורכי דין, למרות ההיצע הרחב. בשלב זה נותר לכם רק ליישם את האינפורמציה ולראות את התוצאות. נאחל שתמשיכו לחפש אחר מידע חדש שיאפשר לכם להתקדם בהתאם לטכנולוגיה המתפתחת.

תפרסמו בפלטפורמות שונות

אולי יעניין אותך גם