שרת וירטואלי לעסק – כמה זה עולה ומה היתרונות?

יותר ויותר בעלי עסקים מבינים שתשתיות המחשוב שיש להם בעסק לא באמת מאפשרות להם לעבוד בצורה יעילה. במקום להכניס תשתיות מחשוב חדשות לעסק ולהיות אחראים עליהן, אנחנו מציעים לכם להשתמש בשרת וירטואלי. החיבור לשרת הזה נעשה דרך השרת והוא יאפשר לכם להנות ממשאבים כמעט בלתי מוגבלים שמוקדשים לעסק שלכם.

 

כמה זה עולה לנו

עוד לפני שנדבר על היתרונות של שרת וירטואלי, חשוב להבין כמה יעלה לכם השירות הזה. לפני שנגיע למספרים חשוב להבין שאחד המאפיינים של שרת וירטואלי זה היכולת שלכם לבצע הקצאת משאבים חכמה. בכל רגע תוכלו לבחור כמה זיכרון ומה נפח העיבוד שאתם זקוקים לו, וכך לא תמצאו את עצמכם משלמים על משאבים שאתם לא באמת משתמשים בהם.

המחיר לשרת וירטואלי בסיסי שנועד לאחסון אתרים מתחיל מ125 ₪. שרתים עוצמתיים יותר שמאפשרים לכם נפח זיכרון גדול או חיבור לשולחן עבודה מרוחק מכל מקום יעלו לכם החל מ270 ₪, כאשר המחיר המדויק ייקבע בהתאם לצרכים שלכם.

כמה זה עולה לנו

אבטחת מידע

היתרון הראשון שעליו נדבר נוגע לאבטחת המידע שהשרת מאפשר לנו. כל עוד המידע יושב במחשבים של העסק, הוא לא מוגן בצורה האופטימלית. חדירה למחשבים של העסק היא דבר יחסית פשוט, והלקוחות שלכם וכמובן אתם יכולים להיפגע מכך בצורה משמעותית. מנגד, מידע שמאוחסן בשרת הוא כמעט בלתי נגיש למי שאינו מורשה, מה שיהפוך אותו להיות הרבה יותר מוגן.

 

עבודה במהירות מכל מקום

תקופת הקורונה הובילה למצב שבו רבים מאיתנו עובדים מהבית, ולו באופן חלקי. כדי שגם מהבית נוכל להנות מאותה מהירות עבודה כמו במשרד, השרת הווירטואלי הוא הכלי הנכון. בניגוד לשרת פיזי שיושב במקום העבודה וכדי לעבוד איתו אנחנו צריכים להיות מחוברים אליו, שרת וירטואלי מאפשר לכם להתחבר אליו מכל מקום, וכך גם מהבית תוכלו לעבוד באותה איכות.

עבודה במהירות מכל מקום

אוטומציה

עוד יתרון שיש לעבודה דרך השרת קשור לאוטומציה של תהליכים בעסק. אם עד עכשיו היו לכם עובדים שעסקו בניהול משימות, במענה לפניות של לקוחות, עבודה מול ספקים וכתיבת דוחות, ברגע שיש לכם שרת וירטואלי חלק ניכר מהעבודות הללו יכולות להתבצע באופן אוטומטי דרך השרת.

לעיתים זה ידרוש מכם להכניס תוכנות מסוימות לעסק, מה שיכול אולי ליצור קושי בשלב הראשון, אולם זכרו שבסופו של דבר זה יאפשר לכם להוריד את כוח האדם שאתם מעסיקים בלי לפגוע במשימות השוטפות.

 

לסיכום

שרת וירטואלי הוא אחד הכלים הטובים ביותר עבורכם בתור בעלי עסקים. השרת מאפשר לכם לעבוד בצורה מהירה מכל מקום, יחד עם אבטחת מידע חסרת תקדים. המחיר שתשלמו עבור השרת משתנה לפי כמות המשאבים שאתם צריכים, ובכל מקרה לא תצטרכו לשלם על משאבים שלא נדרשים לטובת העבודה שלכם. השרת יאפשר לכם גם לעשות אוטומציה להרבה תהליכים בעסק.

שרת וירטואלי לעסק - כמה זה עולה ומה היתרונות

אולי יעניין אותך גם