שירותי קידום אתרים שיזניקו אתכם קדימה

העולם של היום נמצא בכף היד. בין אם מדובר על כף יד המחזיקה סמארטפון או כזו המחבקת מחשב נייד, כל המידע נמצא ממש שם ואפשר להשתמש בו.אם פעם בשביל לעצב לוגו היה צריך להוציא דף ועט, הרי שהיום עיצוב לוגו הפך לדבר הניתן לביצוע בלחיצת כפתור. האינטרנט שבתחילה חיבר בין כמה מסכים הפך להיות אמצעי החיבור הקל ביותר בין חלקי העולם, מה שהופך את כדור הארץ לכפר גלובלי קטן. ישראלים יכולים לקנות סחורה שמיוצרת בסין, נמכרת בארצות הברית ועוברת במשלוח דרך איטליה. מסלול די רגיל עבור מוצר שמוזמן בלחיצת כפתור אחת בלבד. בעלי עסקים שרוצים לחיות בעולם המתקדם הזה חייבים להתאים את עצמם ומהר. שירותי השיווק שכללו בעבר שלטי חוצות ודפי מידע נעלמים מן העולם, ובמקום, שירותי קידום אתרים תופסים את הכיפה ויכולים לסייע לעסק בזינוק אל הליגה של הגדולים.

שירות קידום אתרים

מבינים את העולם – שירותי קידום אתרים 

אופטימיזציה של האתר

ניהול האתר מחייב יד על הדופק לאורך כל הזמן. יש לבדוק שהאתר עולה בזמן ועושה זאת היטב, שיש טעינה מהירה של כל הטפסים, שהניידות בתוך האתר היא נוחה וזמינה ושהגלישה באתר מותאמת לכל. הפרמטרים הללו מאפשרים לאתר להיות טוב יותר וכך להתקדם במעלה שורת החיפוש של גוגל. תפקיד מקדם האתרים הוא לוודא כי האופטימיזציה היא הטובה ביותר עבור האתר.

קידום אתרים אורגני

אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את האתר באופן אורגני היא להכניס תוכן בצורה מסודרת אל האתר, דבר שכדאי להקפיד עליו כבר מהיום הראשון שבו רק מתכננים לבנות את האתר (צריכים המלצה על חברה לבניית אתרים? יובל כץ בניית אתרים זו אופציה מעולה!). יש לחדש, להכניס מידע אטרקטיבי ומזמין שיחדש לגולש ויוסיף לו אינפורמציה. גולש שנכנס אל האתר ונשאר בו כמה דקות מסמן לרובוט החיפוש של גוגל כי האתר הוא איכותי והתוכן בו אכן מועיל לגולשים. זוהי אחת הסיבות שהאתר מזנק כלפי מעלה ויכול להתקדם בדפי החיפוש.

הטמעת קישורים

שיטה שבעבר הייתה נחשבת לטובה ביותר עבור קידום אתרים. היום קצת ירדה מגדולתה, אולם היא עדיין בשימוש אצל חלק מאנשי המקצוע העוסקים בקידום ויודעים לעשות זאת היטב. מדובר על כניסה לאתרים שונים והכנסה של קישורים אל אתר האם אותו רוצים לקדם. הקישורים יכולים להיות בתוך מאמר, בתגובות או בכל מקום אחר שמאפשר הכנסה של קישור עליו ניתן ללחוץ. חשוב לציין, כי גוגל אינם מרוצים מן השיטה ובמידה והם רואים קישורים שאינם טבעיים כחלק מכתבה או בהקשר נכון הם עלולים להעניש את האתר ולדרדר אותו מטה.

בדיקת מוניטין

המידע שעולה על העסק כאשר מחפשים אותו הוא קריטי. במידה והדבר הראשון שיעלה כאשר כותבים בחיפוש את שם העסק הוא ביקורת קטלנית על איכות השירות או המוצר – סביר להניח שהפנייה אל בית העסק לא תתרחש. לכן, מקדם האתרים חייב לנהל נכון את המוניטין של בית העסק. יש לבדוק מה המידע העולה ולנהל אותו בהתאם. חייבים לבחון את הביקורות ולסמן את הדברים החיוביים ואותם להדגיש.