רכישת מצבר שנפ באינטרנט

כולנו מכירים את הרגע הנורא הזה שבו אנחנו נערכים לעוד יום עבודה רגיל, נכנסים אל הרכב מכניסים את המפתח לסוויץ' ומסובבים, ובמקום קולות ההתנעה שמפעילים את הרכב אנחנו נתקלים במעין שיקולים, והרכב, כמובן, אינו מונע.

תקלות רבות עלולות לגרום למצב הזה, אולם הנפוצה ביותר מביניהן היא כמובן "הלך המנוע" – משפט שכולנו מכירים ושונאים לשמוע.

ברגעים האלו רכישת מצבר שנפ באינטרנט יכולה להיות רעיון מצוין עבורכם, כדי שתוכלו לחזור ולהתניע את הרכב שלכם בבטחה ולהגיע לאן שרציתם.

 

"סליחה, אני אאחר, הלך לי המצבר"

אין רגע מתסכל יותר מאשר הרגע הזה שבו אתם ברכב שלכם ומגלים שאין לכם יכולת להניע אותו. הדבר הזה קורה לא רק לאנשים פרטיים שמתניידים ברכב על מנת להגיע ממקום למקום, אלא גם לאנשים שכלי הרכב שלהם הוא כלי העבודה שלהם. שליחים שמשתמשים בקטנוע או אופנוע, נהגי משאית שמובילים דברים ממקום למקום, נהגי קולנועיות בקיבוצים או בבתי מלון, נהגי טרטורונים ועוד.

רכישת מצבר שנפ לרכב אפשרית היום לא רק בהזמנות טלפוניות אלא גם דרך האינטרנט, והדבר הזה בשנת 2020 מתבצע בקלות יותר גדולה מאי פעם. אז איך זה עובד?

 

רכישת מצבר שנפ באינטרנט

לכל אחד ואחת מאיתנו יצא לפחות פעם אחת בחיים להיתקל בחנויות וירטואליות שמאפשרות לנו רכישה של בגדים, מוצרי קוסמטיקה, חפצים, רהיטים לבית ועוד. ממש כמו החנויות הוירטואליות האלו, כך גם עולם המצברים הבין את הפוטנציאל הפשוט והקל שבפתיחת אפשרות רכישת מצבר שנפ באינטרנט.

בלחיצת כפתור קלה תוכלו לבחור את סוג המצבר על פי סוג הרכב, מידת האמפר ועוד. בהזנה קלה של פרטים אישיים, פרטי אשראי לתשלום וכמובן כתובת שאליה המצבר צריך להגיע תוכלו לקבל מצבר שנפ מהיום להיום או בהזמנה מראש.

 

כמה עולה מצבר שנפ?

המחיר של רכישת מצבר שנפ משתנה כמובן מסוג מצבר אחד לסוג מצבר אחר, בהתאם לסוג הרכב ומידת האמפר. למשל, מצבר שנפ לקטנוע 9 אמפר יעלה 375 ש"ח, לעומת מצבר שנפ לקטנוע 12 אמפר יעלה 405 ש"ח. מצבר שנפ 95 אמפר יעלה 955 ש"ח לעומת מצבר שנפ 140 אמפר שיעלה 990 ש"ח.

 

למה דווקא מצבר שנפ?

בשוק המצברים קיימים המון סוגי מצברים, שכל אחד מהם יכול להתאים לרכב הפרטי שלכם. מצבר שנפ הוכיח את עצמו לאורך השנים בתור מצבר אמין, במחיר הוגן ואמיד לאורך השנים. בכל מקרה, מצבר הוא כלי מתכלה ורצוי להחליף אותו אחת לשנתיים או שלוש, ולא להגיע למצב שהוא נשחק ומפתיע אתכם בבוקר בהיר אחד עם רכב שלא מניע.

 

מי יכול לספר לי מצבר שנפ?

הכירו את חברת לירון מצברים. החברה בעלת שנים של ניסיון ומחזיקה בכל סוגי המצברים לכל סוגי הרכבים, וכן מציעה שירות מהיר מהיום להיום בטלפון אחד או קליק מהיר.

שלושה מצברים

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
4 דרכים לייעל את העסק שלך

שיפור היעילות של העסק שלך הינו עניין חיוני שיאפשר להביא לפרודוקטיביות והגדלת הרווחיות. תרחיש זה יכול לבוא לידי ביטוי תוך יישום של 4 דרכים שכוללות

קרא עוד »
מהו ייפוי כוח נוטריוני
כללי
מהו ייפוי כוח נוטריוני?

ייפוי כוח נוטריוני הוא מסמך חשוב מאוד, שיכול להבטיח כי ענייניכם יטופלו בצורה יעילה ומקצועית במקרה שתתקשו לפעול בעצמכם – על כך במאמר הבא.  

קרא עוד »
תמונה על זכוכית לבית
כללי
שלושה אקססוריז מושלמים לבית

אקססוריז ממלאים תפקיד משמעותי בהפיכת מקום מגורים לבית מאחר והם מוסיפים אופי, סגנון ואישיות לחלל המגורים. במאמר זה נסקור שלושה אקססוריז מושלמים לבית שיכולים לשדרג

קרא עוד »