קסדה עם דיבורית – כמה זה עולה והאם זה כדאי

כל רוכב אופנוע יודע שרכיבה קצרה או ארוכה על הכביש מצריכה שימוש בקסדה עם דיבורית. כזו שמאפשרת לענות לשיחות בקלות, ללא הסחות דעת וכמובן שגם ללא מאמץ. יצאנו לבדוק את כל הפרטים המקיפים בנושא כדי להביא בפניכם את הפרטים אודות הקסדה המדוברת, העלויות שלה והאם זה בכלל כדאי לכם לרכוש אותה? או שמא עדיף להישאר עם קסדה רגילה ואוזניות. הישארו אתנו ותגלו את כל התשובות.

 

מיהם הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך?

מדריך זה נכתב לאחר שנפגשנו עם גורמים יודעי דבר בתחום הקסדות. מדובר באנשים שמכירים את התחום באופן מעמיק. שכן, הם רוכבים על אופנוע מעל לעשור והם משתמשים בקסדות שמאפשרות להשתמש בטלפון הנייד במהלך השיחה בקלות. הגענו אל אותם גורמים לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצה של אופנוענים מנוסים וביקשנו לשמוע חוות דעת ומחירים בנוגע לקסדה המוכרת. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 40 אנשים ששיתפו אותנו בעלויות של הקסדות ובמידע חיוני נוסף.

 

התשובה של ראם, רוכב אופנוע מזה 11 שנים

ראם ציין שהוא ראה את הפוסט שלנו בדיוק כשהגיע אל חנות קסדות. לדבריו, הייתה לו עד לא מזמן קסדה איכותית והוא חיבר אליה דיבורית. העלות של קסדה כזו נעה בסביבות ה – 1,000 ₪. שכן, הקסדה עלתה לו בסביבות ה –400  ₪ והדיבורית עלתה בסביבות ה – 600 ₪.

 

התשובה של יואל, רוכב אופנוע מזה 15 שנים

יואל ציין שיש לו קסדה עם דיבורית שעלתה לו 850 ₪ לפני שנתיים. לדבריו, מדובר בקסדה איכותית ביותר שנקנתה בחנות מומלצת אחרי שהוא ערך בירור מעמיק בנושא. כששאלנו אותו אם הוא חושב שמדובר בעניין כדאי, הוא ענה ללא היסוס שחשוב מאוד להשתמש בקסדה עם דיבורית ולא בשום פתרון אחר. פשוט כי זה נוח ומאפשר להתרכז בנהיגה ללא הסחות דעת.

 

הטיפ שאתם צריכים להכיר

מרבית הרוכבים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו שכשהם קנו את הקסדה עם הדיבורית, הם ערכו בירור מעמיק ובחנו היטב את החברות המומלצות והדגמים האיכותיים והנוחים ביותר לשימוש. כמה מהם ביקשו מאתנו למסור לכם שעליכם לערוך גם כן בירור מעמיק לפני שתבחרו את הקסדה הבאה שלכם. משיחה קצרה שערכנו עם אחד המסייעים בכתיבת המדריך, נאמר לנו שכדאי לבצע את הבירור באמצעות שימוש באחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • קבוצות אופנוענים מקצועיים בפייסבוק
  • לשונית הביקורות של גוגל
  • פורומים של אופנוענים ברחבי הרשת

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את הקסדה עם הדיבורית, זו שתעלה לכם בסביבות ה – 1,000 ₪ ותאפשר לכם לנהוג בנוחות. בהזדמנות זו, נאחל לכם שתמצאו את הקסדה האיכותית ביותר במחיר הטוב ביותר ושתהיה לכם נסיעה טובה ובטוחה. להתראות במדריכים הבאים!

קסדה עם דיבורית

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
4 דרכים לייעל את העסק שלך

שיפור היעילות של העסק שלך הינו עניין חיוני שיאפשר להביא לפרודוקטיביות והגדלת הרווחיות. תרחיש זה יכול לבוא לידי ביטוי תוך יישום של 4 דרכים שכוללות

קרא עוד »
מהו ייפוי כוח נוטריוני
כללי
מהו ייפוי כוח נוטריוני?

ייפוי כוח נוטריוני הוא מסמך חשוב מאוד, שיכול להבטיח כי ענייניכם יטופלו בצורה יעילה ומקצועית במקרה שתתקשו לפעול בעצמכם – על כך במאמר הבא.  

קרא עוד »
תמונה על זכוכית לבית
כללי
שלושה אקססוריז מושלמים לבית

אקססוריז ממלאים תפקיד משמעותי בהפיכת מקום מגורים לבית מאחר והם מוסיפים אופי, סגנון ואישיות לחלל המגורים. במאמר זה נסקור שלושה אקססוריז מושלמים לבית שיכולים לשדרג

קרא עוד »