קידום אתרים בקריות – סובב חיפה

הקריות הן ערים המקיפות את חיפה. לפני קום המדינה הן נבנו כשיכוני עובדים מטעם ההסתדרות, אך עם הזמן הן קיבלו חיים משלהן וכל אחת מהן עולה ופורחת בכיוון אחר. קריית ביאליק, קריית אתא, קריית ים וקריית מוצקין – כולן ערים בפני עצמן עם ראש עיר, מליאה והחלטות משלה. לעומת זאת, קריית חיים וקריית שמואל מסופחות אל חיפה ונחשבות לשכונות של העיר. כאשר פוגשים אדם שמגיע מן האזור, הוא אף פעם לא יטרח לציין מאיזו קריה הוא בדיוק – הרי אפשר פשוט להגיד שהוא מהקריות וכולם יבינו. העובדה שמדובר על ערים גדולות שיש בהן יותר מ-250,000 תושבים הופכת את אזור הקריות לאטרקטיבי במיוחד עבור בעלי עסקים. כדי לנהל את הנכסים באזור בצורה נכונה, אין ספק שחייבים לשווק היטב והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות קידום אתרים בקריות. אז מומלץ להתרווח בכורסה ולקרוא את הטיפים שיש לחברת Latma המתמחה בתחום להציע.

עושים את זה היטב – קידום אתרים בקריות

מיקומים גיאוגרפיים

זהו כלי שגוגל צירפו בשנים האחרונות אל מערך הקידום שלהם. בעבר, במידה ואדם רצה לקדם, הוא עשה זאת לכל הארץ. כולם יכלו לראות את התוצאות שלו בחיפוש, גם אם הוא בעצם קידם עסק במטולה והמחפש היה באילת. הספציפיות הייתה נמוכה מאוד והיה קשה לקדם בצורה זו. גוגל עלו על הבעיה והגדירו מחדש את האפשרות להכניס מיקומים אל הגדרות הקידום. כך אפשר לזהות גולשים לפי הכתובות של IP מהמחשבים ולדעת היכן הם גרים. אפשרות זו נקראת קידום אתרים מקומי והוא מאפשר לעסק לפרסם עבור לקוחות אליהם הוא רלוונטי.

מפרץ חיפה

התאמת השפה

במידה ושירות מסוים ניתן רק בשפה העברית / הרוסית / הערבית, יש צורך להתייחס אל השפה הזו בלבד. הרי גולש שמחפש לימודים ברוסית, אינו מעוניין בלימודים בעברית או בכל שפה אחרת מלבד השפה שבה חיפש. לכן, ניתן לקחת את השפות האחרות ולהכניס אותן לרשימת מילים שליליות בחיפושי גוגל. אלו מילים שבמידה והן מוקלדות, גוגל אינו מעלה את האתר בתוצאות הקידום הממומן. הורדה זו של מילות מפתח שליליות יכולה להוריד את מספר ההקלקות הלא רלוונטיות ולאפשר לנצל את התקציב בצורה טובה ונכונה יותר.

קהל היעד

חייבים להתייחס אל הקהל שאמור להגיע אל בית העסק. במידה ומדובר על קשישים ותוכנית שמיועדת עבורם, אין סיבה לפרסם ולקדם את האתר באינטנסיביות, מאחר ואוכלוסייה זו לרוב אינה משתמשת ברשת. לעומת זאת, קהל צעיר וסטודנטיאלי יכול להתאים כמו כפפה ליד לשירות של קידום אתרים וחייבים להשתמש בו. שירות לצעירים מאוד אולי כדאי לפרסם ברשתות חברתיות בהן שוהים הצעירים יותר זמן וכך הפרסומת תהיה אפקטיבי יותר כלפיהם בפלטפורמות אלו. הגדרת קהל היעד והגילאים שלו יכולים לסייע בקביעת התוכנית האסטרטגית והשיווקית ולכן היא מומלצת כבר בתחילת התהליך.