קידום אתרים בחו"ל – מגלים את העולם

כולם יודעים שהעולם הוא מקום קטן. אדם בסין יכול לתקשר עם מישהו מישראל בלחיצת כפתור, הדלקת מצלמה וכבר שניהם בשיחה ערה. העובדה שכל כך קל ליצור קשר עם אנשים מסביב לעולם הופכת גם את עולם העסקים לקטן יותר. כבר לא מסובך ליצור קשרים בארצות רחוקות מהן ניתן לייבא מוצרים או למכור אותם. פשוט נכנסים לפייסבוק או לאינטרנט, מחפשים פרטי יצירת קשר והנה, מערכת היחסים התחילה. לאור כל זאת, חברות רבות מבינות שהן יכולות להיפתח אל העולם ולהתחיל להציע את שירותיהן גם מעבר לים, אבל אין ספק שבלי קידום אתרים בחו"ל הן לא יצליחו לעשות זאת. חברת Latma שמתמחה בתחום חולקת כמה פרטים שאסור לפספס בנוגע להתפשטות לחו"ל.

כנף מטוס

קידום אתרים בחו"ל – זה הזמן להתקדם

הגדלת קהל הלקוחות

בישראל ישנם כמעט 9 מיליון לקוחות פוטנציאליים. מדובר על כמות גדולה במיוחד של לקוחות אפשריים והכנסה גדולה שניתן לקבל מהם. אבל מה בדבר 8 מיליארד לקוחות פוטנציאליים? יציאה לשוק הבינלאומי יכולה להגדיל את מספר הלקוחות למספר אסטרונומי שכזה ובאותה מידה גם להגדיל את ההכנסות. במידה והמוצר אכן יכול להתאים לשיווק עולמי, אסור לוותר על האפשרות וחייבים לחשוב איך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר, ואין ספק שקידום אתרים בחו"ל יכול לפתוח את הדרך אל ההצלחה.

עסקים ממוקמים

גם כאשר מחליטים על התרחבות לחו"ל, חשוב להבין להיכן רוצים להגיע. הרי כדור הארץ הוא מקום גדול ויש אנשים בכל פינה. מאוסטרליה ועד ערב הסעודית. האם רוצים למכור לכולם? לחלקם? שהמוצר יתחיל תהליך שיווק מסודר באחד מן המקומות הללו? פה נכנס היתרון של קידום ממוקם. זהו קידום שלוקח בחשבון מקומות ספציפיים בהם זקוק בעל העסק לקידום. כך הוא יכול לסמן את אותם המקומות על גבי מפת גוגל ולהחליט שרק גולשים עם כתובת IP המותאמת למקום יוכלו להגיע אל תוצאות החיפוש של העסק באמצעות קידום ממומן. קידום זה הופך את כל התהליך לממוקד וחד יותר.

הגדרת קהל

קהל היעד הישראלי הוא מאוד ברור. אפשר להבין מי נגד מי, לאן כדאי לכוון ומי באמת הקהל אליו יש להתייחס. עסק בירושלים לדוגמה, יתייחס לכל מי שעובר באזור כי כולם פוטנציאליים והמספרים אינם עצומים. לעומת זאת, כאשר מדובר על מדינות של מאות מיליונים, יש צורך למקד את הכול מעט יותר כדי שיהיה אפשר להפיק מן הקידום את המרב. בעת שמגדירים תושבי עיר מסוימת עם מאפיינים ספציפיים, אפשר להבין כי הם קבוצת היעד וכך לדעת איך לכוון אליהם את הפרסום, לנסח את המידע ולהתאים אותו למאפיינים הייחודיים של האוכלוסיה הרלוונטית. בדרך זו ניתן להגדיל את מאגר הלקוחות משמעותית וכך גם את שורת ההכנסות.